Bekijk volle/desktop versie : Soms he... overkomen je dingen



Pagina's : [1] 2 3

24-07-2014, 09:51
Ik zei tegen haar ik hou van jou...
Ze wist me te vertellen dat zij boven mijn standaard was.
Ze wees naar de grond en zei: '' daar ben jij'', Vervolgens wees ze naar de lucht en zei : ''daar sta ik ..zie je het verschil dan niet.

24-07-2014, 09:56


Ik mis de vroege ochtend cappuccino's.

24-07-2014, 09:57

Citaat door Galaxaura:
Ik mis de vroege ochtend cappuccino's.
Sow anders ik wel!

24-07-2014, 10:04
Pff, ik ook!

Ik was altijd trouwe fan van de Starbucks. Maar mijn geld krijgen ze niet meer!

24-07-2014, 10:10



Citaat door JustMyself:
Pff, ik ook!

Ik was altijd trouwe fan van de Starbucks. Maar mijn geld krijgen ze niet meer!
Ik ben nog steeds fan! Maar waarom geen SB voor jou?

24-07-2014, 10:13

Citaat door JustMyself:
Pff, ik ook!

Ik was altijd trouwe fan van de Starbucks. Maar mijn geld krijgen ze niet meer!
Ik heb nooit wat met Starbucks gehad, we hebben hier 2 lokale koffiezaken met de beste koffie van Nederland <3

24-07-2014, 10:13

Citaat door GoodBadUgly:
Ik zei tegen haar ik hou van jou...
Ze wist me te vertellen dat zij boven mijn standaard was.
Ze wees naar de grond en zei: '' daar ben jij'', Vervolgens wees ze naar de lucht en zei : ''daar sta ik ..zie je het verschil dan niet.
Misschien is het karma.

24-07-2014, 10:15

Citaat door lotte:
Misschien is het karma.
Er hoef er maar een tussen te zitten wiens da3wa gehoord wordt... dan heb ik een probleem denk ik idd.

24-07-2014, 10:16

Citaat door Galaxaura:
Ik heb nooit wat met Starbucks gehad, we hebben hier 2 lokale koffiezaken met de beste koffie van Nederland <3
deeeeeeeel!!!!! ik ben ook van de lekkere koffie. Hier bij ons in de stad heb je ook een top koffiezaak! pfffffff

24-07-2014, 10:19

Citaat door GoodBadUgly:
Ik ben nog steeds fan! Maar waarom geen SB voor jou?
SB is één van de grote financiers van de oorlog in Gaza. Had ik gelezen.

24-07-2014, 10:20

Citaat door Galaxaura:
Ik heb nooit wat met Starbucks gehad, we hebben hier 2 lokale koffiezaken met de beste koffie van Nederland <3
Waar is hier?

24-07-2014, 10:23

Citaat door JustMyself:
SB is één van de grote financiers van de oorlog in Gaza. Had ik gelezen.
Ow owke

24-07-2014, 10:24



Citaat door GoodBadUgly:
Er hoef er maar een tussen te zitten wiens da3wa gehoord wordt... dan heb ik een probleem denk ik idd.
Jij was toch die man die eerst een relatie met een Nederlandse aanging en daarna een Marokkaanse zocht en niet een goede vrouw kon vinden?

24-07-2014, 10:27

Citaat door lotte:
Jij was toch die man die eerst een relatie met een Nederlandse aanging en daarna een Marokkaanse zocht en niet een goede vrouw kon vinden?
hahaha iets genuanceerder hoor.
Ja heb een relatie met een niet marokkaanse gehad. En het is niet niet een goede vrouw vinden maar meer ze vinden mij niet goed genoeg....zoiets hahahahahah
Nee alle gekheid op een stokje ik wil er best open in zijn maar mensen hier weten niet hoe en wat en hebben een oordeel al klaar.
Maar we zijn uit elkaar gegroeid na al die jaren en ik denk dat ik me mer verbonden voel met een Marokkaanse

24-07-2014, 10:31

Citaat door GoodBadUgly:
hahaha iets genuanceerder hoor.
Ja heb een relatie met een niet marokkaanse gehad. En het is niet niet een goede vrouw vinden maar meer ze vinden mij niet goed genoeg....zoiets hahahahahah
Nee alle gekheid op een stokje ik wil er best open in zijn maar mensen hier weten niet hoe en wat en hebben een oordeel al klaar.
Maar we zijn uit elkaar gegroeid na al die jaren en ik denk dat ik me mer verbonden voel met een Marokkaanse
Hmmmm heb je altijd al het gevoel gehad dat je uiteindelijk met een Marokkaanse wilde eindigen?

Pagina's : [1] 2 3