Bekijk volle/desktop versie : Mijn eisen voor een man zijn hoog



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

24-07-2014, 03:32
En om die reden ben ik bang dat ik nooit trouw of tegen me 30ste uit wanhoop iemand trouw die toevallig langshuppelt.

Ik hou van de rustige maar stoere mannelijke mannen. Met een flinke dosis zelfvertrouwen, echte mannen die een moeilijk mens als mij zelfs op dr plek krijgt. Een waarvoor ik alles over zal hebben. Geen mooiboy maar een oke iemand. Niet ijdel maar wel verzorgd. Lengte en breedte ook belangrijk. Dingen bereikt in het leven, hoeft niet perse een universitaire studie gedaan te hebben als hij maar eem gezin kam onderhouden + de extra's. Vrees voor god, gevoelig (hoef het alleen niet vaak te zien). Er moet aantrekkingskracht zijn.

Vreselijk lijstje, ik kom mannen tegen maar als ze dan iets net niet hebben dan haak ik snel af.

Forever alone he?

24-07-2014, 03:34


Forever alone it is
Laa 'andek. Allah y jeeb zo een man die aan al je eisen voldoet.

24-07-2014, 03:35
Als jij precies hetzelfde te bieden hebt (in de vrouwelijke variant uiteraard) dan hoef je niets te vrezen.

24-07-2014, 03:36

Citaat door Miss-Marocina:
Forever alone it is
Laa 'andek. Allah y jeeb zo een man die aan al je eisen voldoet.
Amin. Voor jou ook insha'Allah.

24-07-2014, 03:36


Soms lees ik die eisen en dan denk ik: Mindfucked.

24-07-2014, 03:37

Citaat door Met_baard:
Raak maar eerst van je depressie af, daarna lijkt het me verstandig als je over mannen gaat denken en lijstjes en eisen gaat maken.
Als je zo een man vindt, je gaat hem meenemen in jouw depressie.
Of hij krijgt me uit de depressie ook een optie toch?

24-07-2014, 03:38

Citaat door Mild:
Als jij precies hetzelfde te bieden heeft (in de vrouwelijke variant uiteraard) dan hoef je niets te vrezen.
Heb ik. Daarom dat mijn eisen zo hoog zijn?

24-07-2014, 03:39

Citaat door Wachtkamer:
Soms lees ik die eisen en dan denk ik: Mindfucked.
Welke dan?

Het lijstje was eigenlijk nog nier af dat is waar ik snel op kwam.

24-07-2014, 03:41

Citaat door Met_baard:
Wanneer jij je hoop vestigt op verlossing door een sterveling ben je ten dode(figuurlijk) opgeschreven.
Oke een zetje in de goede richting dan. Eruit komen moet ik indd zelf doen.

24-07-2014, 03:45

Citaat door LouisvanGaal:
Nu begrijp ik wel waarom jij zelfmoordneigingen hebt.

Tjees en ik maar alinea's typen.
Haha nee nee niet om een man. Zelfs al was ik aan de man had ik het gehad.

Dank je voor je alinea's doet me meer dan je denkt.

24-07-2014, 03:46

Citaat door Met_baard:
nee, bij Allah vind jij jouw vergemakkelijking voor je depressie. Niet bij stervelingen.
Insha'Allah.

24-07-2014, 04:00
Je omschrijft mij!
Maar ik zal alleen sterven omdat ik streef naar perfectionisme in een vrouw zoals ik dat ook in mezelf doe, iets te veeleisend vrees ik..

24-07-2014, 04:27



Citaat door Esculaap:
Je omschrijft mij!
Maar ik zal alleen sterven omdat ik streef naar perfectionisme in een vrouw zoals ik dat ook in mezelf doe, iets te veeleisend vrees ik..
Haha ik was al aan het wachten op zo een reactie.

Dat veeleisende heeft ervoor gezorgd dat ik in een diep zwart gat terecht ben gekomen, hou er niet teveel aan vast. Je wordt er niet vrolijk van.

24-07-2014, 04:29

Citaat door Hoplakee:
Haha ik was al aan het wachten op zo een reactie.

Dat veeleisende heeft ervoor gezorgd dat ik in een diep zwart gat terecht ben gekomen, hou er niet teveel aan vast. Je wordt er niet vrolijk van.
hoe oud is mevrouw? hoe lang zit je er al in?
En kom op, als je veel te bieden hebt mag je toch ook veel terugverwachten (ooh arrogant kapsones blablabla)

24-07-2014, 04:35

Citaat door Esculaap:
hoe oud is mevrouw? hoe lang zit je er al in?
En kom op, als je veel te bieden hebt mag je toch ook veel terugverwachten (ooh arrogant kapsones blablabla)
Het zwarte gat? 4 jaar nu denk ik.

Dar klopt maargoed als je heel arrogant bent dan zijn er weinig die überhaupt een stap durven te zetten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7