Bekijk volle/desktop versie : Moslims nemen het op voor christenen Irak



Pagina's : [1] 2 3

23-07-2014, 17:14
http://mobiel.nu.nl/buitenland/3835553/moslims-nemen-christenen-irak.html

Moslimgeleerden hebben het woensdag opgenomen voor de christenen in het noorden van Irak die door de terreurbeweging ISIS uit hun woonplaats worden verdreven.x


Volgens de geleerden plaveit ISIS met zijn optreden tegen ''de christelijke broeders'' de weg voor een burgeroorlog in het Arabische land.

''Dit zijn daden die islamitische wetten en het islamitisch geweten schenden en alleen maar tot een negatief beeld van de islam en moslims leiden'', zo staat te lezen in de verklaring van de invloedrijke Internationale Unie van Moslimgeleerden.

Zij reageert op de vlucht eind vorige week van tientallen christelijke families uit de stad Mosul, nadat ISIS hun een ultimatum had gesteld. Zij zouden worden gedood, als zij zich niet tot de islam zouden bekeren of een contract zouden tekenen waarbij zij de helft van hun inkomen zouden afstaan.

Vertrek
Ten tijde van dictator Saddam Hussein woonden in Mosul nog ongeveer 100.000 christenen. Dat aantal was na de Brits-Amerikaanse invasie in 2003 tot tweehonderdxgedaald.

Volgens een bisschop uit Mosul hebben vrijwel alle christelijke families de stad verlaten. De weinige die zijn gebleven om te onderhandelen met de strijders van ISIS, hebben van hun geestelijk leiders het advies gekregen ook te vertrekken, omdat met de extremistische moslims niet te praten valt.

De patriarch van de Chaldeeuws-Katholieke Kerk, de grootste kerk in Irak, noemt de aanhangers van ISIS ''erger'' dan de Mongoolse leider Genghis Khan en diens kleinzoon Hulagu die in de middeleeuwen Bagdad plunderden en duizenden mensen ombrachten.

Menselijkheid
''De gruwelijke misdaad van ISISxis niet alleen gericht tegen christenen, maar tegen de menselijkheid'', zei patriarch Louis Raphael Sako zondag tijdens een bijzondere kerkdienst in Bagdad. Niet alleen christenen, maar ook sjiieten en aanhangers van andere geloofsovertuigingen zijn uit Mosul gevlucht.

23-07-2014, 17:19



Citaat door Reallover:
http://mobiel.nu.nl/buitenland/3835553/moslims-nemen-christenen-irak.html

Moslimgeleerden hebben het woensdag opgenomen voor de christenen in het noorden van Irak die door de terreurbeweging ISIS uit hun woonplaats worden verdreven.x


Volgens de geleerden plaveit ISIS met zijn optreden tegen ''de christelijke broeders'' de weg voor een burgeroorlog in het Arabische land.

''Dit zijn daden die islamitische wetten en het islamitisch geweten schenden en alleen maar tot een negatief beeld van de islam en moslims leiden'', zo staat te lezen in de verklaring van de invloedrijke Internationale Unie van Moslimgeleerden.

Zij reageert op de vlucht eind vorige week van tientallen christelijke families uit de stad Mosul, nadat ISIS hun een ultimatum had gesteld. Zij zouden worden gedood, als zij zich niet tot de islam zouden bekeren of een contract zouden tekenen waarbij zij de helft van hun inkomen zouden afstaan.

Vertrek
Ten tijde van dictator Saddam Hussein woonden in Mosul nog ongeveer 100.000 christenen. Dat aantal was na de Brits-Amerikaanse invasie in 2003 tot tweehonderdxgedaald.

Volgens een bisschop uit Mosul hebben vrijwel alle christelijke families de stad verlaten. De weinige die zijn gebleven om te onderhandelen met de strijders van ISIS, hebben van hun geestelijk leiders het advies gekregen ook te vertrekken, omdat met de extremistische moslims niet te praten valt.

De patriarch van de Chaldeeuws-Katholieke Kerk, de grootste kerk in Irak, noemt de aanhangers van ISIS ''erger'' dan de Mongoolse leider Genghis Khan en diens kleinzoon Hulagu die in de middeleeuwen Bagdad plunderden en duizenden mensen ombrachten.

Menselijkheid
''De gruwelijke misdaad van ISISxis niet alleen gericht tegen christenen, maar tegen de menselijkheid'', zei patriarch Louis Raphael Sako zondag tijdens een bijzondere kerkdienst in Bagdad. Niet alleen christenen, maar ook sjiieten en aanhangers van andere geloofsovertuigingen zijn uit Mosul gevlucht.
Die hulp moet dan ook praktisch komen van zowel christelijke -als moslimorganisaties...

23-07-2014, 17:23
ik doe niks er zal geen enkele moslim bloed verspild worden in mijn naam inshallah

23-07-2014, 17:27

Citaat door Equalitymen:
ik doe niks er zal geen enkele moslim bloed verspild worden in mijn naam inshallah
Je helpt ook niet in je eigen naam

23-07-2014, 17:41


Amerika heeft dit op hun afgeroepen

23-07-2014, 17:42

Citaat door Djeny:
Je helpt ook niet in je eigen naam
als ik iets doe dan doe ik het namens mij toch?? looollzz te moeilijk ofzo

23-07-2014, 18:00

Citaat door Equalitymen:
als ik iets doe dan doe ik het namens mij toch?? looollzz te moeilijk ofzo
Ja als je dat zo wilt zien wel. Je kunt het ook doen in de Naam van God of uit naam van een bep. organisatie of uit naam van Islam etc.

23-07-2014, 18:11

Citaat door Djeny:
Ja als je dat zo wilt zien wel. Je kunt het ook doen in de Naam van God of uit naam van een bep. organisatie of uit naam van Islam etc.
nee zo werkt het niet want uiteindelijk wordt je veroordeelt op je eigen daden goed en slecht

23-07-2014, 18:27
ik zei het jullie toch

we maken onnodig vijanden en isis is door satan amerika gecreerd om islam van binnenuit kapot te maken

ze isis willen ook alleen maar geld anders zouden ze weten dat de helft van hun geld eisen onrechtvaardig en onislamitisch is

we zijn nu ook de steun van de christenen in de arabische en wereldwijd kwijt omdat ze de islam niet meer vertrouwen(negatieve ervaring) dus nu zullen de christenen in de islamitische wereld en de onwetende (zijn velen) gematigde moslim zo bang worden van zuivere islam (het is geen zuivere islam het zijn terroristen die isis) dat men op seculiere partijenen gaat stemmen in de islamitische wereld dus hebben de zionisten gewonnen


Moge ALLAH swt isis zo snel mogelijk laten verdwijnen

amien

23-07-2014, 18:28
nadoriaan

waar ben jij om al deze geleerden te vervloeken met je idiotisme

23-07-2014, 18:29
als je de islam kapot wil maken kun je dat op twee manieren doen

losbandigheid of extremisme

islam zegt kies de middenweg dat is de beste weg en onderdrukt niet want ALLAH swt heeft voor zichzelf verboden te onderdrukken

23-07-2014, 18:31

Citaat door Reallover:
http://mobiel.nu.nl/buitenland/3835553/moslims-nemen-christenen-irak.html

Moslimgeleerden hebben het woensdag opgenomen voor de christenen in het noorden van Irak die door de terreurbeweging ISIS uit hun woonplaats worden verdreven.x


Volgens de geleerden plaveit ISIS met zijn optreden tegen ''de christelijke broeders'' de weg voor een burgeroorlog in het Arabische land.

''Dit zijn daden die islamitische wetten en het islamitisch geweten schenden en alleen maar tot een negatief beeld van de islam en moslims leiden'', zo staat te lezen in de verklaring van de invloedrijke Internationale Unie van Moslimgeleerden.

Zij reageert op de vlucht eind vorige week van tientallen christelijke families uit de stad Mosul, nadat ISIS hun een ultimatum had gesteld. Zij zouden worden gedood, als zij zich niet tot de islam zouden bekeren of een contract zouden tekenen waarbij zij de helft van hun inkomen zouden afstaan.

Vertrek
Ten tijde van dictator Saddam Hussein woonden in Mosul nog ongeveer 100.000 christenen. Dat aantal was na de Brits-Amerikaanse invasie in 2003 tot tweehonderdxgedaald.

Volgens een bisschop uit Mosul hebben vrijwel alle christelijke families de stad verlaten. De weinige die zijn gebleven om te onderhandelen met de strijders van ISIS, hebben van hun geestelijk leiders het advies gekregen ook te vertrekken, omdat met de extremistische moslims niet te praten valt.

De patriarch van de Chaldeeuws-Katholieke Kerk, de grootste kerk in Irak, noemt de aanhangers van ISIS ''erger'' dan de Mongoolse leider Genghis Khan en diens kleinzoon Hulagu die in de middeleeuwen Bagdad plunderden en duizenden mensen ombrachten.

Menselijkheid
''De gruwelijke misdaad van ISISxis niet alleen gericht tegen christenen, maar tegen de menselijkheid'', zei patriarch Louis Raphael Sako zondag tijdens een bijzondere kerkdienst in Bagdad. Niet alleen christenen, maar ook sjiieten en aanhangers van andere geloofsovertuigingen zijn uit Mosul gevlucht.


Wat een leugens allemaal.

De christenen moesten 2% Belasting betalen de Moslims 2,5%

23-07-2014, 20:24



Citaat door Equalitymen:
ik doe niks er zal geen enkele moslim bloed verspild worden in mijn naam inshallah
wat bedoel je?
wat ga je niet doen?

isis niet ondersteunen
of
de vervolgde autochtone christenen niet helpen (al is het door begrip te tonen voor hun leed)?

23-07-2014, 20:25

Citaat door DracullaLN:


Wat een leugens allemaal.

De christenen moesten 2% Belasting betalen de Moslims 2,5%
blijkbaar hebben de isis duivelaanbidders andere regels ingevoerd

24-07-2014, 03:43
Zie ze hier ISIL zwart maken, hé dat kunnen jullie toch oh zo goed

ISIL onderhandelt nog met de Christenen om belasting te betalen, De vieze Amerikaanse beestachtige KRUISVAARDERS onderhandelen NIET met de Irakeze moslims, WEL NEE, ze vegen totale dorpen van de KAART met DRONES. Nemen Irakeze meisjes en vrouwen gevangen en deze worden verkracht door talloze beestachtige Amerikaanse varkens verschillende malen per dag.

Nee maar ISIL zijn de ware terroristen want ZIJ onderhandelen.

Die christelijke leugenaars praten over de Mongoolse leider Genghis Khan zijnde dat zij nog genadevoller zijn dan die zogezegde terroristen van een ISIL. DO ME A FAVOR. Google eens wat de Mongoolse leider Genghis Khan heeft aangericht. Hij heeft heel Bagdad UITGEMOORD;

Joden en Christenen de ware vijanden van ISLAAM,

Pagina's : [1] 2 3