Bekijk volle/desktop versie : Ik heb echt medelijden met getrouwde vrouwen waarvan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

23-07-2014, 00:27
hun man vreemd gaan. Dat maakt mij boos. ZEER boos.


zulke mannen verdienen geen gezin maar verdienen iets afschuwelijk. wat? ALLAH bepaalt dat

05-08-2014, 19:34


Ook vrouwen gaan vreemd tegenwoordig. Wereld is nabij.

05-08-2014, 19:38
Vrouwen zijn meestal zwakker
Ik ken een dame , zij was getrouwd en haar (ex) man was vreemd gegaan, hier is ze natuurlijk achter gekomen.
Toch hebben ze het geprobeerd weer op te pakken maar probeer die wond maar te helen, vrouwen vergeven maar vergeten niks!
Uit eindelijk toch gescheiden , erg jammer dat voor sommige lust een grote issue is. Terwijl ze gelukkig een gezin kunnen vormen met liefde en warmte, erg jammer
Ik zie het des te meer gebeuren , ik krijg een trouw fobiiee

05-08-2014, 19:42

Citaat door BeniSaidMeiss:
Vrouwen zijn meestal zwakker
Ik ken een dame , zij was getrouwd en haar (ex) man was vreemd gegaan, hier is ze natuurlijk achter gekomen.
Toch hebben ze het geprobeerd weer op te pakken maar probeer die wond maar te helen, vrouwen vergeven maar vergeten niks!
Uit eindelijk toch gescheiden , erg jammer dat voor sommige lust een grote issue is. Terwijl ze gelukkig een gezin kunnen vormen met liefde en warmte, erg jammer
Ik zie het des te meer gebeuren , ik krijg een trouw fobiiee
Ewa jah. mensen doen het zelf hea

05-08-2014, 19:48



Citaat door mister22:
Ewa jah. mensen doen het zelf hea
Zelf?

05-08-2014, 19:51

Citaat door BeniSaidMeiss:
Zelf?
Nee, je begrijpt me verkeerd. ik bedoel bijvoorbeeld die voorbeeld die je net gaf over die stel. die man heeft opnieuw een kans
gekregen maar weer verpest. Tjah dat soort mensen doen het zelf

05-08-2014, 19:57

Citaat door mister22:
Nee, je begrijpt me verkeerd. ik bedoel bijvoorbeeld die voorbeeld die je net gaf over die stel. die man heeft opnieuw een kans
gekregen maar weer verpest. Tjah dat soort mensen doen het zelf
Hij is niet weer vreemd gegaan excuses, maar wanneer vertrouwen gebroken word, probeer dat maar eens te herstellen.
Tenminste je krijgt allerlei dingen in je hoofd als hij bijv de deur uit zou gaan, allerlei scenario's. Vertrouwen is er dan niet omdat hij je gekwetst heeft. Het is kapot! Erg jammer!

05-08-2014, 20:00

Citaat door BeniSaidMeiss:
Hij is niet weer vreemd gegaan excuses, maar wanneer vertrouwen gebroken word, probeer dat maar eens te herstellen.
Tenminste je krijgt allerlei dingen in je hoofd als hij bijv de deur uit zou gaan, allerlei scenario's. Vertrouwen is er dan niet omdat hij je gekwetst heeft. Het is kapot! Erg jammer!
Ooo zo. ik begreep je verkeerd. Maarja, als nog. hij had nooit vreemd moeten gaan. hij heeft toch een vrouw thuis? wat wil hij dan
nog meer?

05-08-2014, 20:09

Citaat door BeniSaidMeiss:
Hij is niet weer vreemd gegaan excuses, maar wanneer vertrouwen gebroken word, probeer dat maar eens te herstellen.
Tenminste je krijgt allerlei dingen in je hoofd als hij bijv de deur uit zou gaan, allerlei scenario's. Vertrouwen is er dan niet omdat hij je gekwetst heeft. Het is kapot! Erg jammer!
Idd, wanneer het vertrouwen er niet meer is dan lijkt het me moeilijk om samen verder te gaan. Je zou je als vrouw zijnde ook schamen wanneer je dat overkomt.

05-08-2014, 20:19

Citaat door mister22:
Ooo zo. ik begreep je verkeerd. Maarja, als nog. hij had nooit vreemd moeten gaan. hij heeft toch een vrouw thuis? wat wil hij dan
nog meer?
Verleidingen, deze dunya zit vol fitna overal. Mannen waarvan shaytan is sterk is en ze hun lust volgen ipv hun hersenen. Moge Allah ons allemaal een vrome,goede partner schenken in cha Allah en ons behoeden voor zulke zaken. Amien ya rabi. I'm scared!!

05-08-2014, 20:20

Citaat door Praise:
Idd, wanneer het vertrouwen er niet meer is dan lijkt het me moeilijk om samen verder te gaan. Je zou je als vrouw zijnde ook schamen wanneer je dat overkomt.
Klopt zij schaamde zich ook, en het ergste van dat zulke denken dat met sorry alles opgelost is. Tarr ga toch weg met zulk afval.

05-08-2014, 20:22

Citaat door BeniSaidMeiss:
Verleidingen, deze dunya zit vol fitna overal. Mannen waarvan shaytan is sterk is en ze hun lust volgen ipv hun hersenen. Moge Allah ons allemaal een vrome,goede partner schenken in cha Allah en ons behoeden voor zulke zaken. Amien ya rabi. I'm scared!!
Tjah, een persoon moet sterker dan de duivel zijn en van hem winnen.

05-08-2014, 20:24



Citaat door mister22:
Tjah, een persoon moet sterker dan de duivel zijn en van hem winnen.
Mensen zijn zwak geschapen broer!

05-08-2014, 20:33

Citaat door BeniSaidMeiss:
Mensen zijn zwak geschapen broer!
Jah, maar waarom zijn er ook heel veel mannen die niet vreemd gaan? zijn hun niet zwak geschapen?

05-08-2014, 20:39

Citaat door mister22:
Jah, maar waarom zijn er ook heel veel mannen die niet vreemd gaan? zijn hun niet zwak geschapen?
Zulke bezitten imaan en taqwa, degenen die vreemd gaan hebben geen oprechte angst en weten niet wat t gevolgen ervan kunnen zijn,
Een man die zich toewijd aan zijn religie en aan zijn gezin en hij zuiver en oprecht is zal nooit vreemd gaan, omdat hij weet dat een vrouw hem naar Janaah kan leiden maar mensen die vreemd gaan zijn vaak zwak en beseffen zich niet dat de duivel alleen voor onheil zorgt. En het word alleen maar erger , mensen worden beproeft, steeds meer fitna everywhere.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17