Bekijk volle/desktop versie : Waoww!



Pagina's : [1] 2

22-07-2014, 15:57
Na dat ik een topic las van een lid hier die zijn best doet om zijn belofte na te komen om het meisje die hij 4 jaar geleden beloftes deed weer te bereiken en in zijn gebeden smeekbedes verricht en ondanks dat zijn vrienden hem adviseren om haar te vergeten toch blijft doorzetten..Ik verklaar deze jongeman als de echte man!
Vaak vroeg ik mezelf af wat is een echte man?
Maar hij is het bewijs!

Een man die zijn beloftes nakomt dat maakt je een echte man!
De rest is rotzooi.

Dus mannen neem een voorbeeld aan hem dan zullen jullie inchaAllah slagen en kap ermee om met de gevoelens van jullie zusters te spelen ooit krijgen jullie het ongetwijfeld terug.

22-07-2014, 16:36


Ik heb mn broertje belooft om hem mee te nemen naar het zwembad? Ik ben mn belofte nagekomen. Ben ik nu een echte man?

22-07-2014, 16:37
Nee ik heb het meer over de belofte tegenover een meisje.
Wat betreft jouw broertje jij moet, je hebt geen keuze haha

22-07-2014, 16:41

Citaat door Jawharatie:
Nee ik heb het meer over de belofte tegenover een meisje.
Wat betreft jouw broertje jij moet, je hebt geen keuze haha
Ik heb altijd een keus Oke dus als ik het goed begrijp ben je een echte man als je een meisje iets belooft en het ook nakomt.
Dus als ik mijn zusje beloof om er mee te nemen naar de aldi en ik kom die belofte na, dan ben ik een man?

22-07-2014, 16:41


Denk je dat het gewoon niet meer mooier kan in het leven, wordt het tegendeel bewezen.
Dit maakt mijn dag weer helemaal goed.

22-07-2014, 16:47
Chicano!! Neeee! jij snapt wel wat ik bedoel maar doet alsof hahaha.
Ik bedoel de liefde tussen man en vrouw!

22-07-2014, 16:49
Creativemind.. Ahhh goed om te horen

22-07-2014, 16:50

Citaat door Jawharatie:
Creativemind.. Ahhh goed om te horen

Was sarcastisch

22-07-2014, 16:52
CreativeMind..Onee hoor ik ken helaas geen sarcasme dus helaas voor je jouw reactie is al verwerkt.

22-07-2014, 16:53

Citaat door Jawharatie:
Chicano!! Neeee! jij snapt wel wat ik bedoel maar doet alsof hahaha.
Ik bedoel de liefde tussen man en vrouw!
Hahahaha ik weet het. Ik ben je gewoon aan het pesten

22-07-2014, 16:54
Het is wel mooi ja dat hij het nakomt.
Getuigd van een goed karakter.
Wat betreft die vrienden tjaaa vrienden die je stimuleren naar het goede zijn echt vrienden anders niet.
Hoop dat hij haar vind en dat ze alsnog trouwen in-shaa'Allaah.
En het getuigd wel van 1 van de eigenschappen wat een echte man in zich moet hebbenZ
Een man van ze woord en beloftes nakomt.

22-07-2014, 16:54
Chicano..Je mag niet pesten en al helemaal niet in de ramadan

22-07-2014, 16:58


secondchance...Ik hoop het ook voor hem en voor haar meskiena ze wacht ook geduldig op hem machaAllah.
Moge Allah hun weg vergemakkelijken.
Zijn vrienden kennen haar niet maar toch adviseren ze hem haar te vergeten dat noem je dus echt geen goeie vrienden, dat is het tegenovergestelde van een echte man kiezen voor de makkelijke weg afknappers.

22-07-2014, 16:59

Citaat door chikano:
Ik heb mn broertje belooft om hem mee te nemen naar het zwembad? Ik ben mn belofte nagekomen. Ben ik nu een echte man?
Gruwelijk, een belofte is immers een belofte

22-07-2014, 17:05
Galaxaura..Een man kan makkelijk beloftes nakomen tegenover zijn familie dat is logisch..Maar de kunst is om beloftes na te komen in de liefde en dat is zeldzaam.

Pagina's : [1] 2