Bekijk volle/desktop versie : Social Media



Pagina's : [1] 2

22-07-2014, 14:41
Waarom willen meiden zichzelf zo graag laten zien op social media sites?
Ze maken foto's in bikini's strakke kleding om die op hun profiel te plaatsen.
Ze houden ervan om zichzelf te koop te zetten en te concurreren met andere meiden die er ook actief zijn.
Waarom hebben ze zo erg die drang om zichzelf te publiceren?

22-07-2014, 14:42


Onzekerheid, complimenten ontvangen, geen eer, geen zelfrespect. Ewa ja.


Sent from my iPhone using Tapatalk

22-07-2014, 14:42
Waarom heb jij de drang om hier een topic over te openen? :/

22-07-2014, 14:44
sommigen vinden likes op facebook belangrijker dan zelfrespect? so what

22-07-2014, 15:12



Citaat door HELD.:
sommigen vinden likes op facebook belangrijker dan zelfrespect? so what
jaa snap je
ze vinden het echt belangrijk wat die mensen op facebook van hun vinden
en het zijn mooie meiden die zo zijn
te ziek gewoon

22-07-2014, 15:54

Citaat door elPadrino:
jaa snap je
ze vinden het echt belangrijk wat die mensen op facebook van hun vinden
en het zijn mooie meiden die zo zijn
te ziek gewoon
goedkoop

22-07-2014, 16:18

Citaat door elPadrino:
jaa snap je
ze vinden het echt belangrijk wat die mensen op facebook van hun vinden
en het zijn mooie meiden die zo zijn
te ziek gewoon
Logisch dat het mooie meiden zijn. Als je er niet bepaald florissant uit ziet dan plaats je niet zulke foto's van jezelf op facebook. Of in ieder geval zal het je dan niet zoveel 'likes' opleveren.

Ik denk dat het om aandacht gaat. Mensen willen graag positieve aandacht en van anderen horen dat ze mooi, leuk, aantrekkelijk, e.d. zijn.
Dat geeft een je een goed gevoel over jezelf.
En tuurlijk moet het gevoel wat jij over jezelf hebt eigenlijk niet afhangen van een ander. Maar bij hoeveel mensen is dat daadwerkelijk het geval? Hoeveel mensen hebben werkelijk schijt aan wat anderen van hun denken en van hun vinden? Uiteindelijk wil iedereen graag leuk gevonden worden en geaccepteerd worden door anderen.
Mens eigen.

22-07-2014, 16:20

Citaat door lotte:
Logisch dat het mooie meiden zijn. Als je er niet bepaald florissant uit ziet dan plaats je niet zulke foto's van jezelf op facebook. Of in ieder geval zal het je dan niet zoveel 'likes' opleveren.

Ik denk dat het om aandacht gaat. Mensen willen graag positieve aandacht en van anderen horen dat ze mooi, leuk, aantrekkelijk, e.d. zijn.
Dat geeft een je een goed gevoel over jezelf.
En tuurlijk moet het gevoel wat jij over jezelf hebt eigenlijk niet afhangen van een ander. Maar bij hoeveel mensen is dat daadwerkelijk het geval? Hoeveel mensen hebben werkelijk schijt aan wat anderen van hun denken en van hun vinden? Uiteindelijk wil iedereen graag leuk gevonden worden en geaccepteerd worden door anderen.
Mens eigen.
Jij bent nog eens slim en kijkt nog eens verder.

22-07-2014, 16:30

Citaat door lotte:
Logisch dat het mooie meiden zijn. Als je er niet bepaald florissant uit ziet dan plaats je niet zulke foto's van jezelf op facebook. Of in ieder geval zal het je dan niet zoveel 'likes' opleveren.

Ik denk dat het om aandacht gaat. Mensen willen graag positieve aandacht en van anderen horen dat ze mooi, leuk, aantrekkelijk, e.d. zijn.
Dat geeft een je een goed gevoel over jezelf.
En tuurlijk moet het gevoel wat jij over jezelf hebt eigenlijk niet afhangen van een ander. Maar bij hoeveel mensen is dat daadwerkelijk het geval? Hoeveel mensen hebben werkelijk schijt aan wat anderen van hun denken en van hun vinden? Uiteindelijk wil iedereen graag leuk gevonden worden en geaccepteerd worden door anderen. Mens eigen.
Spreek voor jezelf of voor je vriendinnetjes. Ga niet sprekens namens iedereen aub.

22-07-2014, 16:31
Achja wat kun je doen

22-07-2014, 16:41

Citaat door chikano:
Spreek voor jezelf of voor je vriendinnetjes. Ga niet spreken namens iedereen aub.
Is gewoon evolutionair bepaald. In de oertijd was je, om te kunnen overleven, afhankelijk van de groep. In je eentje redde je het niet.

Mensen gedragen zich sociaal wenselijk, passen zich aan, gedragen zich op een bepaalde manier zodat er een zo groot mogelijke kans is dat ze geaccepteerd worden door anderen.
Als niemand jou leuk vindt of met je om wil gaan, dan ga je (nu nog steeds) een flink lastig leven tegemoet.

22-07-2014, 16:43

Citaat door HELD.:
sommigen vinden likes op facebook belangrijker dan zelfrespect? so what
daar zeg je iets zinnigs. zelfrespect. wie zelfrespect heeft, houdt zich niet met facebook.

22-07-2014, 16:51



Citaat door lotte:
Is gewoon evolutionair bepaald. In de oertijd was je, om te kunnen overleven, afhankelijk van de groep. In je eentje redde je het niet.

Mensen gedragen zich sociaal wenselijk, passen zich aan, gedragen zich op een bepaalde manier zodat er een zo groot mogelijke kans is dat ze geaccepteerd worden door anderen.
Als niemand jou leuk vindt of met je om wil gaan, dan ga je (nu nog steeds) een flink lastig leven tegemoet.
ik ben het levende bewijs dat je theorie niet klopt. Niemand vind me leuk of wil met me omgaan. Geloof me, ik ben de gelukkigste man op aarde. Ik hoef niet geaccpeteerd te worden door mensen die niks voor mij betekenen. Weet je waarom niet? Omdat ze niks voor mij betekenen, gek he?

22-07-2014, 16:55

Citaat door chikano:
ik ben het levende bewijs dat je theorie niet klopt. Niemand vindt me leuk of wil met me omgaan. Geloof me, ik ben de gelukkigste man op aarde. Ik hoef niet geaccepteerd te worden door mensen die niks voor mij betekenen. Weet je waarom niet? Omdat ze niks voor mij betekenen, gek he?
I dont buy it. Mensen hebben altijd andere mensen nodig.

Wat jij zegt: ik hoef niet geaccepteerd te worden door mensen die niets voor mij betekenen.... dat is wat anders.
Voor de mensen die wel iets voor je betekenen, daar pas jij je ook aan, gedraag je je op een manier die zij op prijs stellen e.d.

Het kan voor mensen verschillen wie wat voor je betekent. Misschien betekenen de mensen op facebook niets voor jou en doe jij dus ook niet je best om hun goedkeuring te krijgen of door hen leuk gevonden te worden.
Maar misschien betekenen de facebookers en hun goedkeuring voor die meiden wel heel wat.

22-07-2014, 17:04

Citaat door lotte:
I dont buy it. Mensen hebben altijd andere mensen nodig.

Wat jij zegt: ik hoef niet geaccepteerd te worden door mensen die niets voor mij betekenen.... dat is wat anders.
Voor de mensen die wel iets voor je betekenen, daar pas jij je ook aan, gedraag je je op een manier die zij op prijs stellen e.d.
Daar ben ik het mee eens. Je hebt altijd andere mensen nodig. Maar dat wilt niet meteen zeggen dat iedereen je leuk moet vinden, tcoh? En nee hoor, de mensen die wat voor mij betekenen die passen zich aan aan mij. En die gedragen zich op een manier die ik op prijs stel. Dat is een voorwaarde die ik heb gesteld voor de mensen die willen dat ze wat voor mij betekenen

Pagina's : [1] 2