Bekijk volle/desktop versie : Egyptische Sheikh looft de mensen van Alhoceima en Nador



Pagina's : [1] 2

22-07-2014, 12:05
http://youtu.be/IrXQGtUaYnE


Mooie woorden. Djazaaka Allahu ghairaan sheikhuna

22-07-2014, 13:23


Yallah, wie fixt hem idjen ta7loulousht zi Nador??

22-07-2014, 15:15

Citaat door abu_aasia:
Yallah, wie fixt hem idjen ta7loulousht zi Nador??
jij zou wel denken dat hij ernaar heeft gesolliciteerd

22-07-2014, 22:50

Citaat door BerberseBroeder:
jij zou wel denken dat hij ernaar heeft gesolliciteerd


Haha, jij begrijpt me!!!

Moeilijke keuze, toch wel...

22-07-2014, 22:57


Um_7usaam wallahi zeker niet denigrerend bedoeld...

و اللبيب بالإشارة يفهم

22-07-2014, 23:07
Salaam, Kan iemand mij aub helpen ?

22-07-2014, 23:16

Citaat door littlegirlx:
Salaam, Kan iemand mij aub helpen ?


Alleen als je afkomstig bent uit Nador of Al Hoceima...

22-07-2014, 23:33

Citaat door abu_aasia:
Alleen als je afkomstig bent uit Nador of Al Hoceima...
Hoceima, Wou een topic openen maar weet niet hoe dit allemaal hier werkt. Ik schaam me heel, heel erg maar weet bijna niks over de islam ben mn leven zoo zat! Het is bijna 3ied en k heb deze maand niks gedaan voor mn geloof, ik vast eigenlijk ook voor niks!! Het heeft niks te maken met deze topic, i know maar heeft iemand aub tips voor me ? Wat kan ik het beste doen om mezelf te verbeteren ?? Ik wil gwn veranderen

22-07-2014, 23:38
Laat hem eens een half jaar leven daar. Kijken of ie nog zo lovend zal zijn. Drie steekwoorden: alghash, rishwa en sihr.

23-07-2014, 00:38

Citaat door ShanzeliZey:
Laat hem eens een half jaar leven daar. Kijken of ie nog zo lovend zal zijn. Drie steekwoorden: alghash, rishwa en sihr.


Als je goed hebt geluisterd, hoorde je dat hij 7 jaar met hen heeft geleefd...

Maar je hebt gelijk: als het daar zo'n paradijs was, zou 80% niet geëmigreerd zijn

23-07-2014, 00:48

Citaat door abu_aasia:
Als je goed hebt geluisterd, hoorde je dat hij 7 jaar met hen heeft geleefd...

Maar je hebt gelijk: als het daar zo'n paradijs was, zou 80% niet geëmigreerd zijn
Ik heb om eerlijk te zijn niet geluisterd, ben niet verder gekomen dan het lezen van de topic titel.

23-07-2014, 02:09

Citaat door ShanzeliZey:
Ik heb om eerlijk te zijn niet geluisterd, ben niet verder gekomen dan het lezen van de topic titel.


Ik ken genoeg lovenswaardige irifiien, van Nador tot Al Hoceima...

Veralgemenen is niet goed, ook al lijkt het een bedreigde diersoort.

23-07-2014, 03:30



Citaat door abu_aasia:
Ik ken genoeg lovenswaardige irifiien, van Nador tot Al Hoceima...

Veralgemenen is niet goed, ook al lijkt het een bedreigde diersoort.


Mag ik hun telefoonnummers, ik wil ze ook kennen. Dit zijn collector items, limited edition.

Nee, ik praat algemeen over Marokko, tis leuk als vakantieland. Maar zodra je te maken hebt met de wet, bureaucratie, advocaten, politiecommisarissen, een buurvrouw die (koste wat het kost) wilt dat je met haar zoon trouwt ilakh. dan maak je dus kennis met de Marokko die ik in die drie woorden omschreef.

23-07-2014, 05:03

Citaat door ShanzeliZey:
Mag ik hun telefoonnummers, ik wil ze ook kennen. Dit zijn collector items, limited edition.

Nee, ik praat algemeen over Marokko, tis leuk als vakantieland. Maar zodra je te maken hebt met de wet, bureaucratie, advocaten, politiecommisarissen, een buurvrouw die (koste wat het kost) wilt dat je met haar zoon trouwt ilakh. dan maak je dus kennis met de Marokko die ik in die drie woorden omschreef.


Die unieke exemplaren vind je alleen in afgelegen gebieden zonder telefoonverbinding.

Zoeken is de boodschap.

23-07-2014, 05:13
Ik was daar van de week nog voor het eerst van mn leven nador al hociema en dorpjes in de buurt..

Geen vrouw te bekennen op straat en moet wel zeggen datver minder fitna is dan de grotere steden van maroc..

Pagina's : [1] 2