Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4

21-07-2014, 18:54
[hoe denkt de m.nl member over het huwelijk. kijk je daar tegen als in sprookjes?? luchtig?? wordt er te makkelijk over nagedacht?? een droom die uitkomt?? of kijkt de m.nl member er met een realistisch kijk, met een serieuze blik, met een wijzend vinger die bepaalde aandachtspunten verdienen?? met angst?? met een bijna hartaanval??]

21-07-2014, 19:01


Ik zie het alles behalve als een sprookje, ben zeer realistisch ingesteld dat zelfs al trouw je met de man of vrouw van je leven dat je alsnog heel hard moet werken en je op momenten komt dat je denkt doorgaan of opgeven.. Dat zijn die enge momenten..


Ik heb een berisping gekregen

21-07-2014, 19:04

Citaat door Kiya:
Ik zie het alles behalve als een sprookje, ben zeer realistisch ingesteld dat zelfs al trouw je met de man of vrouw van je leven dat je alsnog heel hard moet werken en je op momenten komt dat je denkt doorgaan of opgeven.. Dat zijn die enge momenten..


Ik heb een berisping gekregen
Ik had je nog een tip geven, verwijderen ze je topic. Pff

21-07-2014, 19:04

Citaat door Kiya:
Ik zie het alles behalve als een sprookje, ben zeer realistisch ingesteld dat zelfs al trouw je met de man of vrouw van je leven dat je alsnog heel hard moet werken en je op momenten komt dat je denkt doorgaan of opgeven.. Dat zijn die enge momenten..


Ik heb een berisping gekregen
het is zeker hard werken. jij denkt wel aan dingen zoals ruzies, doorgaan of opgeven. kan je daar wat meer over vertellen?? waardoor je gedachten bij die zinnen komen.


ze kregen honger van je topic. emoties liepen daardoor hoog op.

21-07-2014, 19:06



Citaat door Hindee:
Ik had je nog een tip geven, verwijderen ze je topic. Pff
Ja ik was bezig met reageren en weg was die en ik heb je tip niet eens kunnen lezen

21-07-2014, 19:07
Een droom die uitkomt, maar ook realistisch genoeg om te weten dat het geen rozengeur en maneschijn is.

21-07-2014, 19:08

Citaat door DEUGNIET:
het is zeker hard werken. jij denkt wel aan dingen zoals ruzies, doorgaan of opgeven. kan je daar wat meer over vertellen?? waardoor je gedachten bij die zinnen komen.


ze kregen honger van je topic. emoties liepen daardoor hoog op.
Omdat het normaal is in een huwelijk dat er ruzie ontstaat je weet nooit wat ons nog allemaal te wachten staat, wat we gaan meemaken, en op dat moment moet je kunnen knokken als je sterk bent of opgeven als je zwak bent en ik weet niet welke van de twee ik zal zijn en dat vind ik een enge gedachten.

ze overdrijven wel hoor..

21-07-2014, 19:09

Citaat door n00B:
Een droom die uitkomt, maar ook realistisch genoeg om te weten dat het geen rozengeur en maneschijn is.
Waarom heb ik een pagina nodig om te zeggen wat jij in een zin zegt xzuchtx

21-07-2014, 19:10

Citaat door Kiya:
Waarom heb ik een pagina nodig om te zeggen wat jij in een zin zegt xzuchtx
Because you're not me

21-07-2014, 19:11

Citaat door Kiya:
Ja ik was bezig met reageren en weg was die en ik heb je tip niet eens kunnen lezen
Hatelijk is dat. Ben je net klaar met typen en wil je posten. Topic bestaat niet meer.
Ben je er al uit?

21-07-2014, 19:12

Citaat door n00B:
Because you're not me
No way!!!

21-07-2014, 19:12

Citaat door DEUGNIET:
[hoe denkt de m.nl member over het huwelijk. kijk je daar tegen als in sprookjes?? luchtig?? wordt er te makkelijk over nagedacht?? een droom die uitkomt?? of kijkt de m.nl member er met een realistisch kijk, met een serieuze blik, met een wijzend vinger die bepaalde aandachtspunten verdienen?? met angst?? met een bijna hartaanval??]
Als klein kind droomde ik van een sprookjes huwelijk. Trouwen in een kasteel in een mooie roze bruidsjurk. In een roze koets ect..

Voor nu is het alles behalve een sprookje. Het huwelijk is geven en nemen. Je moet samen door 1 deur zien te komen. Elkaars minputen te accepteren en vooral heel veel geduld. Wanneer iemand achteruit gaat moet je al partner niet meegaan in die sleur. Je moet als echtgenoot(e) juist sterk staan en er alles aan doen om je partner uit die sleur te halen. Echte vechters zijn er niet meer zoveel. De handdoek word veel te snel in de ring gegooid. Ik heb altijd gezegd; waar een wil is, is een weg. Die weg kun je alleen afmaken door er samen in te staan. De huwelijken waar een voorbeeld van mogen nemen zijn die van onze grootouders.

21-07-2014, 19:13



Citaat door Hindee:
Hatelijk is dat. Ben je net klaar met typen en wil je posten. Topic bestaat niet meer.
Ben je er al uit?
Heel hatelijk dat de mods daar geen rekening mee houden
Qua kruiden wordt het een mix van Mexicaans en als extraatje wat pesto erbij en beetje pittig maken.

21-07-2014, 19:14

Citaat door Kiya:
No way!!!
Het is Ramadan. Lijkt me niet het moment om daar nu over te gaan liegen.

21-07-2014, 19:14

Citaat door n00B:
Een droom die uitkomt, maar ook realistisch genoeg om te weten dat het geen rozengeur en maneschijn is.
next droom is kinderen?? ben je zeker van de verantwoordelijkheden die daarbij een rol spelen??


Citaat door Kiya:
Omdat het normaal is in een huwelijk dat er ruzie ontstaat je weet nooit wat ons nog allemaal te wachten staat, wat we gaan meemaken, en op dat moment moet je kunnen knokken als je sterk bent of opgeven als je zwak bent en ik weet niet welke van de twee ik zal zijn en dat vind ik een enge gedachten.

ze overdrijven wel hoor..
de ruzies zijn er om ze op te lossen. tenzij het erge ruzies zijn, hoor je ook met elkaar er uit te komen. je hoort ook je best te doen.

Pagina's : [1] 2 3 4