Bekijk volle/desktop versie : heb reuze honger mij buik knort



Pagina's : [1] 2

21-07-2014, 10:23
[ heb spijt dat ik gisteren veel fruit had gegeten ik ga beter een shake van maken,want dan heb ik de volgende dag amper honger of dorst . is dat bij jullie ook zo dat als je veel fruit eet dat je dan kei honger hebt de volgende dag?]

21-07-2014, 10:25



Citaat door ben_serieus:
[ heb spijt dat ik gisteren veel fruit had gegeten ik ga beter een shake van maken,want dan heb ik de volgende dag amper honger of dorst . is dat bij jullie ook zo dat als je veel fruit eet dat je dan kei honger hebt de volgende dag?]
Yep
De dag is nog maar net begonnen & je hebt al honger! Nog bijna 12u volhouden haha

21-07-2014, 10:25
Ach meid ik eet zo slecht laatsten tijd gisteren heb ik drinken later staan en eerst soep toen broodje toen pas veel gedronken want ik deed andersom moehim het is zwaaaar. In combinatie werken pfff

21-07-2014, 10:35

Citaat door Anoniem:
Yep
De dag is nog maar net begonnen & je hebt al honger! Nog bijna 12u volhouden haha
ja zeg dat wel het is 11 uurtjes nog

21-07-2014, 10:36


Ik heb ook reuzee honger, maar ik weet straks ga ik amper eten

21-07-2014, 10:37

Citaat door simpel82:
Ach meid ik eet zo slecht laatsten tijd gisteren heb ik drinken later staan en eerst soep toen broodje toen pas veel gedronken want ik deed andersom moehim het is zwaaaar. In combinatie werken pfff
jammer dat je slecht eet! . nog de laaste week inchallah dan is het weer voorbij. je zal het wel zwaarder hebben dan ik omdat ik niet werk. sterkte meid

21-07-2014, 10:40

Citaat door femme_1:
Ik heb ook reuzee honger, maar ik weet straks ga ik amper eten
ik kan wel van alles wat eten . als ik zeg maar een kommetje soep eet dan weet ik van me zelf dat ik daarna amper wat kan eten. want het soep vult goed je maag

21-07-2014, 10:42

Citaat door ben_serieus:
ik kan wel van alles wat eten . als ik zeg maar een kommetje soep eet dan weet ik van me zelf dat ik daarna amper wat kan eten. want het soep vult goed je maag
Klopt soep vult, ga het ook niet meer maken hoor.. ben wel wat kilootjes kwijt, dus na de ramandan wat inhalen

21-07-2014, 10:48

Citaat door femme_1:
Klopt soep vult, ga het ook niet meer maken hoor.. ben wel wat kilootjes kwijt, dus na de ramandan wat inhalen
ja beter van niet nee . hoe bedoel je inhalen was het niet de bedoeling dat je bent afgevallen?

21-07-2014, 10:54
Same here. Ook amper gegeten en nu al echt trek.

De afgevallen kilootjes mogen wegblijven, maar je zult zien dat aan het einde van de eiddag die 3 kilo er weerbij zijn gekomen :hihi

21-07-2014, 10:55

Citaat door ben_serieus:
ja beter van niet nee . hoe bedoel je inhalen was het niet de bedoeling dat je bent afgevallen?
Neee was idd niet de bedoeling duss wordt binnenkort een inhaalslag

21-07-2014, 10:55
Honger heb ik niet, maaar dorst pfffft ik zou nu wel een liter ijskoude spa rood op kunnen alhamdoelilah

21-07-2014, 11:08



Citaat door Riannah:
Honger heb ik niet, maaar dorst pfffft ik zou nu wel een liter ijskoude spa rood op kunnen alhamdoelilah
Oh ja, ben ook fan van spa rood. Maar niet spa zelf, heeftzoete nasmaak. Alle a- en b-merken behalve spa

Hamdulilah idd. wij kunnen vanavond weer aan de slag..

21-07-2014, 11:17
gaat wel over

21-07-2014, 11:18

Citaat door ben_serieus:
ik kan wel van alles wat eten . als ik zeg maar een kommetje soep eet dan weet ik van me zelf dat ik daarna amper wat kan eten. want het soep vult goed je maag
Jaa soep vult je maag echt maar drink dan gewoon een klein beetje? Is beste zo …

Pagina's : [1] 2