Bekijk volle/desktop versie : vrouw van mijn schoonbroer weigert om bankpas van bank chaabi terug te geven



Pagina's : [1] 2

20-07-2014, 21:12
dag dames,

ik had namelijk een vraag en ik weet niet wat ik moet doen.
ongeveer 1 jr geleden heeft mij man in marokko een rekening geopend van bank chaabi.
hij heeft dat bij de vrouw van zijn broer gedaan aangezien zij daar werkt en een hoge functie daar heeft.
nou is het probleem dat hij pas na zijn terugkeer naar nederland zijn bankpasje opgestuurd heeft gekregen naar de adres van zijn broer ,aangezien wij geen adres hebben in marokko heeft hij als woonadres van zijn broer gebruikt tijdelijk, nu zijn we 1 jaar verder en er was wat spanning in de familie waardoor zij weigert om het pasje namelijk terug te geven, wat kunnen wij doen het is namelijk niet mogelijk om geld daar naar de rekening te sturen want zij heeft inzicht in alles wat met de rekening te maken heeft.
het is een zeer lastige situatie en ik baal dat ik niet mee ben gegaan,omdat mijn kinderen naar school moesten, en ik was destijds net bevallen. tot slot we hebben helemaal geen contact meer, en ze hebben telefoonummers veranderd..
alvast bedankt!

20-07-2014, 22:56


Dan vraag je nieuwe pas aan toch en geef je adres in nederland. Die pas laten blokkeren en probleem opgelost.

20-07-2014, 22:56
Nieuwe rekeningnr openen?


Gruutjes

20-07-2014, 22:58

Citaat door Teglelet:
Nieuwe rekeningnr openen?


Gruutjes

ja maar dan moeten we naar marokko om een nieuwe rekening te openen, en dat zit er op het ogenblik niet in

20-07-2014, 23:01



Citaat door Rosabaya:
Dan vraag je nieuwe pas aan toch en geef je adres in nederland. Die pas laten blokkeren en probleem opgelost.

ja dankjewel , maar heb je dan een bepaald contact persoon, bijvoorbeeld bij wie je de rekening hebt geopend?

20-07-2014, 23:04

Citaat door Rosabaya:
Dan vraag je nieuwe pas aan toch en geef je adres in nederland. Die pas laten blokkeren en probleem opgelost.

dankjewel, maar heb je dan een contact persoon bij wie je bv de rekening hebt geopend? of maakt dat niet uit.

20-07-2014, 23:07
Bank chaabi heeft ook hier in amsterdam en nog n stad een kantoor.

Je kan gewoon hier een rekening openen. Een gezamenlijke zou ik doen.. en laat haar stikken in haar pas.

En mocht ze inzicht hebben in alle gegevens ook nieuwe bankrekeningen. En jullie zijn bang dat ze daarin kijkt. Dan bij een andete bank openen. Bmce en heb je er nog meer

20-07-2014, 23:08

Citaat door latifa010:
ja maar dan moeten we naar marokko om een nieuwe rekening te openen, en dat zit er op het ogenblik niet in



Volgens mij kan dat ook bij de bank chaabi in belgie. Antwerpen en Brussel. Hier in nl kan dat niet. Weet het niet zeker. Maar je kan het telefoonnummer opzoeken en even bellen om te vragen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

20-07-2014, 23:10
shokran lieve dames ik ga er zeker achteraan

20-07-2014, 23:21
shokran dames

20-07-2014, 23:28
In nl kan dat niet een rekening openen maar in Antwerpen, brussel wel

20-07-2014, 23:30
Wat een domwijf is dat

Nieuw rekening openen gwn

21-07-2014, 00:10


Maak een melding bij haar baas dat ze misbruik maakt van haar functie. Je gaat toch niet andermans privé bekijken .


Sent from my iPhone using Tapatalk

21-07-2014, 01:04
Ik zou klacht indienen en werk van maken ga dan naar belgie opent daar andere reknr..


Sent from my iPhone using Tapatalk

21-07-2014, 01:05
Mag ik vragen welke bank in marokko??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagina's : [1] 2