Bekijk volle/desktop versie : Wat als je huwelijkspartner geen ....



Pagina's : [1] 2 3

20-07-2014, 02:26
Kinderen kan krijgen.. Het kan bij de vrouw als bij de man liggen.

Zou je dat dan ooit te sprake brengen tijdens een meningsverschil (uit boosheid)? of ben je de persoon die zich daaromtrent kan controleren en de ander niet wil kwetsen omdat het niet in zijn handen ligt.. Maar die van de Verhevene.

20-07-2014, 02:27


Of zou je gewoon hertrouwen?

20-07-2014, 02:31
Ik persoonlijk zou dat noooooit bij een ruzie deruit gooien, dat kan je als partner echt niet maken! Snap ook niet wrm mensen dat wel kunnen doen,, Alsof iemand ervoor kies om geen kids te kunnen krijgen!

20-07-2014, 02:31
oh wow hertrouwen… nee natuurlijk niet, je bent met iemand getrouwd omdat je van diegene houd, onvoorwaardelijk, dus zoiets zou niet uit moeten maken.. En al helemaal omdat het iets is dat niet in zijn handen ligt. Je moet echt een slecht mens zijn als je iemand laat vallen omdat hij geen kinderen kan krijgen

20-07-2014, 02:31


Wauw goeie vraag. Ik zou het denk ik niet erg vinden, i put my trust in Allah!
Btw, genoeg weeskindjes op aarde bijv in Syrië etc

20-07-2014, 02:33
mannen kunnen geen kinderen krijgen

20-07-2014, 02:35

Citaat door Mourri:
mannen kunnen geen kinderen krijgen
Maken..

20-07-2014, 02:36
Alles wat van Allah komt is van harte welkom. En als je tijdens een ruzie zoiets erbij haalt of hertrouwt om dit ben je gewoon zielig.

20-07-2014, 02:39

Citaat door essetje:
Ik persoonlijk zou dat noooooit bij een ruzie deruit gooien, dat kan je als partner echt niet maken! Snap ook niet wrm mensen dat wel kunnen doen,, Alsof iemand ervoor kies om geen kids te kunnen krijgen!

Dat is heel wijs van je. Helaas is dat bij ons nog steeds gaande.. Ze weten niet hoe erg ze hun partner ermee kwetsen.

Ik heb dan zoiets van mens ga dan hertrouwen ipv van steeds het naar boven te halen

Citaat door BlackCrow:
oh wow hertrouwen… nee natuurlijk niet, je bent met iemand getrouwd omdat je van diegene houd, onvoorwaardelijk, dus zoiets zou niet uit moeten maken.. En al helemaal omdat het iets is dat niet in zijn handen ligt. Je moet echt een slecht mens zijn als je iemand laat vallen omdat hij geen kinderen kan krijgen
Slecht kan ik hen niet noemen soms ligt de kinderwens bij mensen heel diep dus ergens snap ik hen wel.

20-07-2014, 02:39

Citaat door sahrawiya_:
Kinderen kan krijgen.. Het kan bij de vrouw als bij de man liggen.

Zou je dat dan ooit te sprake brengen tijdens een meningsverschil (uit boosheid)? of ben je de persoon die zich daaromtrent kan controleren en de ander niet wil kwetsen omdat het niet in zijn handen ligt.. Maar die van de Verhevene.
Als je boos bent kunnen er altijd domme dingen uit je mond komen. Onthoud dat woede lelijk kan zijn en iemand het niet echt meent.

20-07-2014, 02:39

Citaat door essetje:
Maken..
Allah, azza wa jal, maakt. maar ze zegt dat het zowel voor man als vrouw geld/liggen

20-07-2014, 02:43

Citaat door qwerty23:
Alles wat van Allah komt is van harte welkom. En als je tijdens een ruzie zoiets erbij haalt of hertrouwt om dit ben je gewoon zielig.
Vrouwen denken daar wat anders over dan de mannen. Een man heeft het recht om te hertrouwen zou je het hem kwalijk nemen?
Moge Allah je ervan behoeden.

20-07-2014, 02:44


Haha maken inderdaad(laat tijdstip, ik ben slaperig).. maar ook krijgen, want ik zie een man en vrouw als 1, samen kinderen krijgen.

20-07-2014, 02:45

Citaat door Moestuinafa:
Als je boos bent kunnen er altijd domme dingen uit je mond komen. Onthoud dat woede lelijk kan zijn en iemand het niet echt meent.
Niet altijd uit woede kan een persoon ook werkelijk zeggen wat hem dwarsligt.

20-07-2014, 02:46
Als je zoiets tijdens een ruzie zou gebruiken, ben je serieus de laagste, vieste persoon die hier op deze aardkloot rond loopt wollah! Dan ben je echt een vieze lowlife! En scheiden, tja zou ik niet weten, denk het niet, maar dat ik voor mij makkelijk praten. Moeilijk moeilijk

Pagina's : [1] 2 3