Bekijk volle/desktop versie : Alles vertellen aan je man?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

18-07-2014, 23:56
wie van de dames vertelt echt alles aan haar man??

en dan bedoel ik ook echt alles ook dingen die jou in vertrouwen gezegd zijn?




Ps. hoe zit het eigenlijk in de islam? ben je verplicht om alles te vertellen?

18-07-2014, 23:59


Niet doen, ooit wordt alles tegen je gesmeten. Mannen zijn onbetrouwbaar

19-07-2014, 00:01
Heb een keer mn hart bij hem uitgestort.... Wat heb ik mijn lesje geleerd!

19-07-2014, 00:01

Citaat door Nina_love:
Niet doen, ooit wordt alles tegen je gesmeten. Mannen zijn onbetrouwbaar
ja kijk meeste dingen vertel ik wel, maar als iets mij in vertrouwen vertelt is dan vind ik het not done om te zeggen.

dus zit nu in een dilemma

19-07-2014, 00:02



Citaat door Volwassenmeid:
Heb een keer mn hart bij hem uitgestort.... Wat heb ik mijn lesje geleerd!
verklaar je nader aub

19-07-2014, 00:05

Citaat door Haas-Konijntje:
verklaar je nader aub
Was wat voorgevallen ( ga niet vertellen wat is priv&eacute in mijn gezin en ik vertellen met wen specifiek persoon. Ik dacht dat hij mij n schouder zou bieden. Maar nee nu is er met een specifiek familielid ruzie en is niet welkom bij ons. Heb tranen gelaten hierom en nog steeds. Had ik mn bek gehouden was dit nooit gebeurd!

19-07-2014, 00:08
Never. Ooit wordt het tegen je gebruikt
.

19-07-2014, 00:09
Als het over jezelf gaat prima, maar niet over anderen.

19-07-2014, 00:09
Je kan je man geen dingen vertellen die jou in vertrouwen verteld zijn.. ook kan je geen dingen vertellen over bepaalde personen.. ( klagen.. verhalen over diegene) zodat je man geen beeld bij krijgt en een eigen mening gaat vormen over diegene... of het nou 1 van je vriendinnen is.. jouw familieleden of die van hem... is ook helemaal niet nodig..

Is er iets voorgevallen wat met jou te maken heeft.. dan kan je dar wel vertellen.. maar niet over andere..

19-07-2014, 00:09

Citaat door Volwassenmeid:
Was wat voorgevallen ( ga niet vertellen wat is priv&eacute in mijn gezin en ik vertellen met wen specifiek persoon. Ik dacht dat hij mij n schouder zou bieden. Maar nee nu is er met een specifiek familielid ruzie en is niet welkom bij ons. Heb tranen gelaten hierom en nog steeds. Had ik mn bek gehouden was dit nooit gebeurd!
oja dat bedoel je! ja sommige mannen zijn zo, die gaan het later tegen je gebruiken. dat doe ik ook niet hoor over mijn familie praten. dan maar inslikken

19-07-2014, 00:10
Nee ik vertel zeker niet alle dingen

19-07-2014, 00:10

Citaat door OktoberMama:
Je kan je man geen dingen vertellen die jou in vertrouwen verteld zijn.. ook kan je geen dingen vertellen over bepaalde personen.. ( klagen.. verhalen over diegene) zodat je man geen beeld bij krijgt en een eigen mening gaat vormen over diegene... of het nou 1 van je vriendinnen is.. jouw familieleden of die van hem... is ook helemaal niet nodig..

Is er iets voorgevallen wat met jou te maken heeft.. dan kan je dar wel vertellen.. maar niet over andere..
wat over mij gaat of wat betrekking heeft met mij zeg ik wel want wil geeen geheimen, maar nu gaat het over een specifiek iemand en dan weiger ik het te vertellen. maar ja nu denkt hij dat ik een geheim heb voor hem

19-07-2014, 00:11


nee joh waarom zou je. maak.van hem geen vrouw, is nergens voor nodig

19-07-2014, 00:18
Als mensen je dingen in het geheim hebben verteld dan moet je dat niet vertellen, vooral als het hem niks aangaat.

19-07-2014, 00:24
Ik vertel hem zeker geen andermans privacy of geheimen. Al zou ik erover willen beginnen zou hij er niet naar gaan luisteren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14