Bekijk volle/desktop versie : Egyptische presentatrice zegt sorry voor beledigen Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-07-2014, 21:42
Na de storm van controverse over schandalige opmerkingen die Amany El-Khayat maakte in haar dagelijkse tv-show heeft ze nu haar excuses aangeboden.





De Egyptische haalde onder meer uit naar de Marokkaanse koning, die deals sluit met islamitische partijen om zijn eigen hachje te redden. Bovendien zou de Marokkaanse economie drijven op prostitutie, aldus El-Khayat. Samen met haar team publiceerde ze daarna een verklaring op haar Facebookpagina. Daarin spreekt ze van een misverstand. 'Ik verontschuldig mij tegenover alle Marokkanen die zich beledigd voelden door mijn opmerkingen', zei ze ook in haar programma.


Gefaald
Ik liet me meeslepen. Ik wilde alleen kritiek hebben op diegenen die de islam misbruiken, maar ik heb gefaald', voegde ze eraan toe. De verklaring kwam gisteren, een dag na haar tirade richting Marokko. Toen zei ze nog dat de koning de islam gebruikt om Marokkaanse burgers het idee te geven dat Marokko het meest doet voor de Palestijnen. 'Ik verontschuldig mij bij de koning van Marokko en elke Arabische ambtenaar die zich aangesproken voelde.'


Daarna geeft ze toe dat ze nooit in Marokko is geweest. 'Ik heb veel boeken over grote Marokkaanse denkers gelezen, zoals Mohammed Abed Al-Jaberi. Zijn boek 'De kritiek van de Arabische gedachte' heeft mijn leven beïnvloed.'

18-07-2014, 21:46


wat heb je aan excuses als ze ongemeend zijn?

18-07-2014, 21:48
Egypte de grootste voorstander van Israël.. zegt ze daar ook wat over?

18-07-2014, 22:27
Oh, en de grenzen die gesloten zijn terwijl palestijnen daar dood liggen? Zegt ze daar wat over?

18-07-2014, 22:33


door de excuses ,.... die ik gisteren helemaal heb gezien ...laat ze alleen zien dat ze een hypocriet is ....... de belediging duurde 5 minuten ..... de excuses zo een 30 minuten ........

18-07-2014, 22:54
Na alle revoluties en leed hebben ze weer een ´generaal´ die zich promoveert stap voor stap tot President van de zionisten zoals ze al jaren hebben gehad






ik heb veel medelijden met het Egyptische volk





Heb je daar kritiek op ? of let je alleen om Marokko?


wat dacht je van de vrouwen die daar besneden worden geef je die niet aandacht ?




Arrogante elite daar ze zien er niet uit en denken dat een leiders rol hebben in de moslimwereld.


Man Egypte is een vies smerig open riool geworden van armoede en ellende waar 2 euro veel geld is



Maar daar maak je geen melding van he ?

18-07-2014, 23:00

Citaat door Maghrabi10:
door de excuses ,.... die ik gisteren helemaal heb gezien ...laat ze alleen zien dat ze een hypocriet is ....... de belediging duurde 5 minuten ..... de excuses zo een 30 minuten ........


Ze is de aanrandingen en verkrachtingen vergeten in Egypte


soms een hele groep





Wat een joke



Egypte is een grap en sisi het prinsesje

18-07-2014, 23:02
Zoals ik al zij wat weet ze nou van marokko ze is daar nog nooit geweest. Ze is gewoon jaloers op marokkaanse vrouwen.

18-07-2014, 23:15

Citaat door mirjam8:
Zoals ik al zij wat weet ze nou van marokko ze is daar nog nooit geweest. Ze is gewoon jaloers op marokkaanse vrouwen.
veel mensen zijn nooit in Thailand geweest maar we zijn het er denk ik toch wel over eens dat het een prostitutie paradijs is,,,,,,,,, net zoals MAROKKO

18-07-2014, 23:25

Citaat door TANGER1977:
veel mensen zijn nooit in Thailand geweest maar we zijn het er denk ik toch wel over eens dat het een prostitutie paradijs is,,,,,,,,, net zoals MAROKKO
Waar baseer je dit op?

18-07-2014, 23:37
Zij die hun zielen hebben en verkocht aan Sisi....

En dan nog zo'n grote bek! Ze is gewoon jaloers omdat de situatie in Marokko stabiel is en moge dat ook zo blijven in sha Allah.

18-07-2014, 23:45
Strontwijf gewoon


19-07-2014, 00:05


Wat doen jullie nou zo koppig ze heeft toch SORRY gezegd.

Voor mij is de excuses aanvaard. Al weet ik niet wie zij is noch wat en waar ze precies wat heeft gezegd, maar ok.


19-07-2014, 00:10

Citaat door Xaviera:
Wat doen jullie nou zo koppig ze heeft toch SORRY gezegd.

Voor mij is de excuses aanvaard. Al weet ik niet wie zij is noch wat en waar ze precies wat heeft gezegd, maar ok.

Is het een welgemeende excuus, volgens mij bestaat daar bij sommige nog twijfel over. Dat het gewoon een politieke correcte uiting was maar niet oprecht en welgemeend.

19-07-2014, 00:19

Citaat door Xaviera:
Wat doen jullie nou zo koppig ze heeft toch SORRY gezegd.

Voor mij is de excuses aanvaard. Al weet ik niet wie zij is noch wat en waar ze precies wat heeft gezegd, maar ok.

Ze is een besneden vrouw die boos is

Pagina's : [1] 2 3 4 5