Bekijk volle/desktop versie : Help deze bruid!



Pagina's : [1] 2

18-07-2014, 17:42
Salaam lieve leden,

Binnen 3 maanden moet ik een bruiloft zien te regelen.
Omdat de ouders van mijn man voor korte duur hier zullen zijn moet ik in korte tijd alles zien te regelen.
Heeft iemand voor mij een checklist waar ik aan moet denken, en kennen jullie diensten die niet al te duur zijn?
Al jullie hulp is welkom! Ik ben jullie dankbaar als jullie mij kunnen helpen.

Wa salaam

18-07-2014, 18:16


Voor hulp

en een aantal diensten lowbudget kun je me pmen

18-07-2014, 20:11
Checklist:
Ziana
Fotograaf
Jurk 1, 2, 3 etc...(hoeveel je gaat doen) met bijpassende sieraden
Catering
Dj of anasheed band




Verder kan ik niet komen.

18-07-2014, 21:07
Cheklist:
Zaal
Decoratie
Catering
Bruidsbank
Ziana/Negaffa (eventueel jurken en visagie/kapsel los)
Fotograaf
Bedankjes
Uitnodigingen
Trouwvervoer
Dj/band
Bruidsboeket/Corsages

18-07-2014, 21:38


Voor wanneer hoop je te doen? Kijk, sept is bijv best drukke maand.. Hoeveel kan je uitgeven? Vrijdag is beter dan een zaterdag.. Wil je thuis of in zaal? Je kan ipv catering alles nemen. Bezuinig op je gasten bijv.. Neem jurken los ipv negaffa. Ik zou geen dj nemen maar nasheed laten draaien of nasheedband.. Bezuinig op uitnodigingskaarten die je zelf kan maken, laat bedankjes weg en doe bijv geen snoepbuffet en verder onzin.. Allaahikemel bigheyr, successss!
Vragen kan je me altijd stellen..

19-07-2014, 02:23
pm me, we bieden verschillende diensten aan.

20-07-2014, 00:56
Salam allikom meid. Binnen 3 maanden kun jij een bruilofy organiseren in sha allah. Het ligt echt aan jullie eisen/budget en aantal gasten. Tip begin eerst met een zaal. Kijk of het aantal gasten gaat passen ( doen jullie gescheiden ieder zijn eigen feest of 1 avond samen). Catering. Bespraar hier niet te veel op...je betaalt gemiddeld p/p 23 euro inc deco. Je hebt liever lekker eten dan geen eten..om het zo te zeggen. Ga daarna op zoek naar ziana ( deze hebben pakketten waardoor je iets voordeliger uit zult komen. Zij kunnen je ook een cameravrouw aanraden ( meesten werken samen). Dj of anacheed. Dj is voordeliger anacheed betaal je meer i.v.m. met live zingen..bespreek echt goed met de anacheedband af wat je wilt hebben. Let op de meesten hebben een bedrag tot 0:00 en daarna komen er extra kosten bij. Bruidschoenen..boeket..auto gastenboek corsages kun je de laatste maand halen/regelen. Uitnodigingskaarten kun je zelf maken...leuk om te doen en veel.voordeliger!!! Als men tijd heeft natuurlijk. In sha allah heb je hier wat aan. Ga niet stressen meid het gaat zoals het gaat en vertrouw op je diensten en allah. Voor je het weet is de dag zo voorbij!!!allah kimair bighier in sha allah

20-07-2014, 01:00
Pm mij, incha allah kan ik complete catering met decoratie en personeel aanbieden.

Gr walimat el maghreb

20-07-2014, 11:20

Citaat door prinses14:
Salam allikom meid. Binnen 3 maanden kun jij een bruilofy organiseren in sha allah. Het ligt echt aan jullie eisen/budget en aantal gasten. Tip begin eerst met een zaal. Kijk of het aantal gasten gaat passen ( doen jullie gescheiden ieder zijn eigen feest of 1 avond samen). Catering. Bespraar hier niet te veel op...je betaalt gemiddeld p/p 23 euro inc deco. Je hebt liever lekker eten dan geen eten..om het zo te zeggen. Ga daarna op zoek naar ziana ( deze hebben pakketten waardoor je iets voordeliger uit zult komen. Zij kunnen je ook een cameravrouw aanraden ( meesten werken samen). Dj of anacheed. Dj is voordeliger anacheed betaal je meer i.v.m. met live zingen..bespreek echt goed met de anacheedband af wat je wilt hebben. Let op de meesten hebben een bedrag tot 0:00 en daarna komen er extra kosten bij. Bruidschoenen..boeket..auto gastenboek corsages kun je de laatste maand halen/regelen. Uitnodigingskaarten kun je zelf maken...leuk om te doen en veel.voordeliger!!! Als men tijd heeft natuurlijk. In sha allah heb je hier wat aan. Ga niet stressen meid het gaat zoals het gaat en vertrouw op je diensten en allah. Voor je het weet is de dag zo voorbij!!!allah kimair bighier in sha allah
3aleikom assalaam hbiba,

Ik weet dat het haalbaar is InshaaAllah. Het is alleen moeilijk om in 3 maanden tijd een zaal te vinden, die zijn vaak helemaal volgeboekt in de omgeving van Utrecht. Wat betreft uitnodigingskaarten, ik zit er inderdaad aan te denken om ze zelf te maken, maar geen idee hoe! Misschien enige tips? Gair InshaaAllah!

20-07-2014, 13:45

Citaat door FathersAngel:
Salaam lieve leden,

Binnen 3 maanden moet ik een bruiloft zien te regelen.
Omdat de ouders van mijn man voor korte duur hier zullen zijn moet ik in korte tijd alles zien te regelen.
Heeft iemand voor mij een checklist waar ik aan moet denken, en kennen jullie diensten die niet al te duur zijn?
Al jullie hulp is welkom! Ik ben jullie dankbaar als jullie mij kunnen helpen.

Wa salaam
..

20-07-2014, 16:15

Citaat door mechda25:
Huwelijks-checklist
12 tot 6 maanden voor het huwelijk:
Vertel het nieuws! Iedereen mag (moet) immers weten dat jullie gaan trouwen.
Leg een trouwdatum vast. Dit gaat meestal gepaard met de boeking van de feestlocatie! Het is natuurlijk altijd handig als je hierbij rekening houdt met familie en goede vrienden.
Weten jullie wat voor feest jullie willen? Een goed concept maakt al het verdere regelen en beslissen een stuk eenvoudiger.
Koop bruidsmagazines in de krantenwinkel om ideeën op te doen en voor de nodige adressen van leveranciers.
Denk aan je budget. Wat willen jullie waaraan uitgeven?
Hoe zit het met de voorlopige gastenlijst?
Zoek een feestzaal die past bij jullie verwachtingen.
Kies je getuigen en eventueel ook een ceremoniemeester of weddingplanner.
Kies een fotograaf en/of videograaf.
Regel de muziek. Misschien wil je ook ander entertainment zoals een goochelaar of professionele ontvanger.
Altijd leuk om ‘anders’ te arriveren. Wat voor vervoer willen jullie?
6 maanden voor het huwelijk:
Tijd voor het leukste deel, het kiezen van de bruidsjurk!
Kies je trouwringen.
Droom weg terwijl jullie de huwelijksreis plannen.
Hoe zit het met de paperassen en het gemeentehuis?
Vertel je werkgever dat je gaat trouwen want je hebt recht op verlof.
Neem je budget nog eens door. Niet leuk, maar wel noodzakelijk!
De gastenlijst zou ondertussen wat definitiever moeten worden.
4 maanden voor het huwelijk:
Wat draagt hij? En wie helpt hem zijn kostuum kiezen?
Hoe zit het met de kleding van de bruidskindjes?
Misschien is het verstandig om op dansles te gaan?
Kies je cadeaus: de huwelijkslijst mag zo langzamerhand vorm krijgen.
3 maanden voor het huwelijk:
Kies en bestel je uitnodigingen. Het is altijd mooi om ook misboekjes, naamkaartjes … in dezelfde stijl te hebben.
Overleg het menu met de feestzaal.
Neem met de priester je huwelijksmis door.
Heb je al een kapsel gekozen? Anders wordt het nu wel tijd om naar de kapper te trekken. Leg meteen ook al een afspraak vast voor de grote dag zelf.
Na je kapsel is ook je make-up aan de beurt. Je trouwdag is een goed excuus om jezelf vanaf nu regelmatig te verwennen met bezoekjes aan het beautysalon.
Heb je al schoenen gevonden? En hij?
2 maanden voor het huwelijk:
Verstuur je uitnodigingen.
Je kan best beginnen nadenken over cadeaus voor de getuigen, bruidskindjes en je ouders.
Vergeet ook geen persoonlijk cadeau voor je aanstaande! Altijd leuk om nog een verrassing achter de hand te hebben.
6 weken voor het huwelijk:
Bestel de bloemen. Hoe zit het met de rest van de decoratie?
Al gedacht aan een receptiealbum?
Reserveer hotelkamers voor verre gasten.
En wat met jullie bruidssuite?
4 weken voor het huwelijk:
Pas je trouwjurk nog een keer. Nu is er nog tijd om dingen te veranderen. Hetzelfde geldt ook voor de bruidegom. Hebben jullie alle nodige accessoires?
Hoe zit het met de lingerie? Natuurlijk moet die functioneel zijn op de dag zelf, maar wat dacht je van een spannend setje om hem ’s avonds te verrassen?
2 weken voor het hwuelijk:
Maak een tafelschikking.
Bevestig alle gemaakte afspraken voor de zekerheid nog een keer.
Tijd voor een afspraak bij pedicuren en manicure.
Is de bruidegom al naar de kapper geweest.
1 week voor het huwelijk:
Zorg ervoor dat diegene die de catering verzorgt het exacte aantal gasten weet.
Zorg dat de koffers voor de huwelijksreis zijn gepakt en bevestig de vlucht.
Heb je voldoende paraplu’s?
Haal de trouwringen op.
Ontspan zodat je echt kunt genieten van de grote dag.
1 dag voor het huwelijk:
Zorg dat de bruid een tasje heeft met zaken als veiligheidsspelden, naald en draad en een paar extra panty’s. Zorg ook dat er wat contant geld aanwezig is voor de collecte en eventuele betalingen.
Leg de ringen klaar.
Ga op tijd naar bed en ontspan zodat je optimaal kan genieten van jouw trouwdag.
De dag zelf:
Sta op tijd op, zodat je niet met een haastig gevoel aan de dag moet beginnen.
Geniet van de make-up en de kapper. Laat jezelf maar eens goed verwennen, je verdient het!
Bekijk jezelf goed in de spiegel: je straalt immers niet elke dag als een prinses.
Gooi alle zenuwen en stress overboord.
GENIETEN IS DE BOODSCHAP!
Vier tot zes weken nadien:
Schrijf persoonlijke bedankbriefjes voor de ontvangen geschenken.
Zorg dat dit binnen de zes weken gebeurt.

En Bsa3tak meid

Ik fotograaf al 10 jaar veel product fotografie en Nederlandse bruiloften. Maar door mijn studie nooit echt werk van gemaakt. Ik ben nu klaar met me studie en wil graag weer geld verdienen met fotograferen.

Dus als je nog een goedkope kwalitatieve fotograaf zoekt, here I am.
Een goedkope en goeie visagiste en hennist kan ik ook relatief goedkoop regelen. Neem gerust contact op.


gr mechda
Wah ye priester wah

21-07-2014, 13:52
Bij de action hebben ze veel materiaal voor uitnodigingskaarten. Byv parelmoer dik papier (glanzend) in goud en wit. Parel plakkertjes kant. Je eigen tekst printen (goedkoper) of laten drukken.

21-07-2014, 13:54


begin met zaal, catering, band/dj, ziana, en eentuele extraatjes

03-08-2014, 15:34

Citaat door Rouwayda:
Wah ye priester wah
hahah oeps ik zie nu pas dat ze maar 3 maanden had!

Altijd handig zown lijst dame

03-08-2014, 15:47





Gelieve pm'en voor tarief en werkwijze.

Liefs

Pagina's : [1] 2