Bekijk volle/desktop versie : - Stelling: Mensen met inhoud...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

18-07-2014, 13:29
bestaan niet meer.

18-07-2014, 13:31


Oneens..endangered species maybe..

18-07-2014, 13:32
Waar zoek je. Dat is de vraag

18-07-2014, 13:35

Citaat door controversy:
Oneens..endangered species maybe..

tegenwoordig lijkt alles om uiterlijk te gaan en is de inhoud van een persoon niet meer belangrijk waardoor deze verwaarloosd wordt wat als gevolgd heeft dat mensen met inhoud bijna niet meer bestaan!

Citaat door ElGuaje:
Waar zoek je. Dat is de vraag
heb het over het algemeen.

18-07-2014, 13:37


Die bestaan zeer zeker. Maar niet op m.nl.

18-07-2014, 13:38

Citaat door MysterieuzeDame:
Die bestaan zeer zeker. Maar niet op m.nl.
ook buiten m.nl kom ik vrij weinig tegen. Alleen leeghoofden helaas. heb dan ook jaren geen diepgaand gesprek met inhoud gevoerd met iemand.

18-07-2014, 13:43

Citaat door si_al3arbi:
ook buiten m.nl kom ik vrij weinig tegen. Alleen leeghoofden helaas. heb dan ook jaren geen diepgaand gesprek met inhoud gevoerd met iemand.
Voor mij is dat ook alweer een tijdje geleden. Ik kan diepgaande gesprekken met inhoud voeren.

18-07-2014, 13:43

Citaat door si_al3arbi:
tegenwoordig lijkt alles om uiterlijk te gaan en is de inhoud van een persoon niet meer belangrijk waardoor deze verwaarloosd wordt wat als gevolgd heeft dat mensen met inhoud bijna niet meer bestaan!


heb het over het algemeen.
Nee hoor, het is waar dat alles om uiterlijk draait maar er zijn veel mensen met inhoud..wel steeds minder maar ze bestaan.

18-07-2014, 13:49
Oneens.

Mensen met inhoud, trekken mensen met inhoud aan. Eenvoudiger kan ik het niet maken.

18-07-2014, 13:50

Citaat door MysterieuzeDame:
Voor mij is dat ook alweer een tijdje geleden. Ik kan diepgaande gesprekken met inhoud voeren.

voor een diepgaande gesprek moet een vertrouwensband gecreerd worden. vertrouwen en m.nl leden.. hmmm moeilijk!

Citaat door controversy:
Nee hoor, het is waar dat alles om uiterlijk draait maar er zijn veel mensen met inhoud..wel steeds minder maar ze bestaan.
okee er zal ergens in een gehucht nog wel iemand zijn.. maar niet meer als eerst

18-07-2014, 13:51

Citaat door Gair_inschaAlah:
Oneens.

Mensen met inhoud, trekken mensen met inhoud aan. Eenvoudiger kan ik het niet maken.
hoe je aan deze theorie komt weet ik niet. maar het bewijst wel dat jij geen inhoudt hebt. opervlakkige zinnetjes

18-07-2014, 13:51

Citaat door si_al3arbi:
voor een diepgaande gesprek moet een vertrouwensband gecreerd worden. vertrouwen en m.nl leden.. hmmm moeilijk!


okee er zal ergens in een gehucht nog wel iemand zijn.. maar niet meer als eerst
Niet altijd. Ligt eraan wat het onderwerp is..

18-07-2014, 13:53


Ik heb vrijwel vaak diepgaande gesprekken, ik denk dat het een beetje te maken heeft met wie je omgaat.
Ben het met je eens dat er een heleboel leeghoofden zijn, vooral hier m.nl.
Maar geef de hoop niet op, die mensen bestaan wel zeker.

18-07-2014, 13:53
Je kunt toch ook een gesprek met inhoud voeren zonder dat er sprake hoeft te zijn van een vertrouwensband. Religie en politiek gerelateerd aan maatschappelijke vraagstukken brengen je al een eind op weg zonder dat er een basis van vertrouwen nodig hoeft te zijn.

18-07-2014, 13:57

Citaat door si_al3arbi:
hoe je aan deze theorie komt weet ik niet. maar het bewijst wel dat jij geen inhoudt hebt. opervlakkige zinnetjes
Jongeman, het feit dat jij zo een oordeel over mij durft te stellen op basis van 1 zin, spreekt eerder boekdelen.

Wat ik daarmee wilde zeggen, was dat mensen met inhoud niet zo gemakkelijk in gezelschap verkeren met leeghoofden. Ze zijn wat selectiever en kritischer met wie ze in gezelschap willen vertoeven. Soort zoekt soort op. Is echt geen hogere wiskunde, om zoiets te begrijpen. \Was overigens geen persoonlijke aanval op jou, maar een algemene stelregel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5