Bekijk volle/desktop versie : in een huwelijk/band moet je Soms een held zijn



Pagina's : [1] 2 3

18-07-2014, 10:50
Even alles wat goed voor jou is opzijzetten alsof je niet bestaat en even iets voor De Ander doen.wanneer was jij voor het laatst een held? Het mag ook een schoolgenoot zijn of een wildvreemde.

Very Very long ago. riskeerde ik letterlijk MN leven voor een kleine jongen die bestolen werd. Eigelijk was Ik zelf ook maar rond 18 jaar_Zoals je ziet geniet ik nu nog van_

18-07-2014, 10:51


Niet leigen want je hebt ramadan. Haha

18-07-2014, 11:33
Ik ben elke dag een heldin, als ik mnl aan de kant leg om vieze luiers te verschonen of boterhammen te smeren of fruit te schillen

Maar ik denk dat mijn grootste heldendaad was, het wachten met kinderen nemen, omdat mijn ex-man er niet klaar voor was terwijl ik supergraag wilde. Uiteindelijk maar beter ook, want nu zijn we uit elkaar.

18-07-2014, 11:37
Absoluut haha zo Jong is je kindje haha

Wachten. Met kinderen krijgen wanneer De band niet stabiel is is Zeker _wijsheid _helaas gaat t vaak anders

18-07-2014, 11:57


Ik vind mezelf ook een held.

Fulltime werken, huishouden, administratie, kind opvoeden, opleidingen volgen, scheiding, geen moeder meer, familieproblemen overwonnen.

Elhamdulilah dat ik nog een vrolijk mens ben.

18-07-2014, 12:18

Citaat door JustMyself:
Ik vind mezelf ook een held.

Fulltime werken, huishouden, administratie, kind opvoeden, opleidingen volgen, scheiding, geen moeder meer, familieproblemen overwonnen.

Elhamdulilah dat ik nog een vrolijk mens ben.
MaschaAlah. Respect.

18-07-2014, 12:31
Volgens mij slaap ik nog.. Pas na het lezen van vier reacties, had ik door dat hij een relationele band bedoelt in plaats van een (muziek)band. Ik vond het al een rare vergelijking: een huwelijk en een muziekband.

18-07-2014, 12:39
Elke dag maar weer, altijd onbekenden... maar soms ook wel bekenden als ik in de buurt patrouilleer.


18-07-2014, 12:40

Citaat door JustMyself:
Ik vind mezelf ook een held.

Fulltime werken, huishouden, administratie, kind opvoeden, opleidingen volgen, scheiding, geen moeder meer, familieproblemen overwonnen.

Elhamdulilah dat ik nog een vrolijk mens ben.

Dat is Wel heel veel Ja haha

Citaat door Marokkaasjes:
Volgens mij slaap ik nog.. Pas na het lezen van vier reacties, had ik door dat hij een relationele band bedoelt in plaats van een (muziek)band. Ik vond het al een rare vergelijking: een huwelijk en een muziekband.
Ik denk Dat het de h0nger was_
Jezelf weleens een held gevoeld?

18-07-2014, 12:42

Citaat door S7abNa3Na3:
Elke dag maar weer, altijd onbekenden... maar soms ook wel bekenden als ik in de buurt patrouilleer.m-Knight-01.jpg[/IMG]
Hàaaahaha

18-07-2014, 12:59

Citaat door S7abNa3Na3:
Elke dag maar weer, altijd onbekenden... maar soms ook wel bekenden als ik in de buurt patrouilleer.


18-07-2014, 14:57

Citaat door tariq:
Absoluut haha zo Jong is je kindje haha

Wachten. Met kinderen krijgen wanneer De band niet stabiel is is Zeker _wijsheid _helaas gaat t vaak anders
Ik heb geen kinderen, ik werk als oppas

Citaat door JustMyself:
Ik vind mezelf ook een held.

Fulltime werken, huishouden, administratie, kind opvoeden, opleidingen volgen, scheiding, geen moeder meer, familieproblemen overwonnen.

Elhamdulilah dat ik nog een vrolijk mens ben.
Dat jij nog tijd hebt om op mnl te komen. Petje af dat je dat nog lukt!

18-07-2014, 15:15



Citaat door Gair_inschaAlah:
MaschaAlah. Respect.
Shokran.

18-07-2014, 15:16

Citaat door Tantetje2:

Dat jij nog tijd hebt om op mnl te komen. Petje af dat je dat nog lukt!
Haha, ik ben eigenlijk nooit echt actief. Alleen de laatste paar weken wel. Ik merk het meteen aan mijn slaaptekort.

19-07-2014, 00:23

Citaat door Tantetje2:
Ik heb geen kinderen, ik werk als oppas

Ok _

Pagina's : [1] 2 3