Bekijk volle/desktop versie : Vraag me af. Vinden de praktiserende broeders makkelijker een vrouw dan de niet prakt



Pagina's : [1] 2

18-07-2014, 07:17
Vraag ik me gewoon af. Val me niet aan. Ik zie in mijn omgeving (familie) veel praktiserende trouwen. En hier op m.nl lees ik dat de mannen hier geen 'trouwmateriaal' kunnen vinden. Wat denken jullie?

18-07-2014, 09:46


wat is praktiserend ?

zie veel jongens in de moskee bidden en zaterdagavond lekker uitgaan

18-07-2014, 09:48
Praktiserende die trouwen 'gewoon'. Gaan langs zeggen de situatie en klaar. Degene die niet praktiseren leren een ander toch langer kennen, etc.

18-07-2014, 10:13
Die kunnen goed manipuleren.
Mooie praatjes etc.

18-07-2014, 10:13



Citaat door ENVY_ME:
Die kunnen goed manipuleren.
Mooie praatjes etc.
Dat ook helaas.

18-07-2014, 11:18

Citaat door ENVY_ME:
Die kunnen goed manipuleren.
Mooie praatjes etc.
Of wat dacht je van dat het mektab is voor diegene. Zo als jij met een Koerd/Turk ben getrouwd was hij jou mektab.

18-07-2014, 12:00
Waarom oordelen mensen hier Zo.
Jullie praten voor een ander en oordelen
Bravo echte moslims die over hun broeders,zusters praten
Jullie drinken de bloed van jullie broeders en zusters

E stelletje oordelaars en hypocrieten
En roddelen zijn we van zulke soorten niet anders gewent
Altijd naar andere wijze eerst naar je zelf kijken duidelijk

18-07-2014, 12:05

Citaat door Bnt_ness:
Waarom oordelen mensen hier Zo.
Jullie praten voor een ander en oordelen
Bravo echte moslims die over hun broeders,zusters praten
Jullie drinken de bloed van jullie broeders en zusters

E stelletje oordelaars en hypocrieten
En roddelen zijn we van zulke soorten niet anders gewent
Altijd naar andere wijze eerst naar je zelf kijken duidelijk
We oordelen niet. We waarschuwen de jonge meiden.

18-07-2014, 12:14

Citaat door ENVY_ME:
Ja leuk alemaal dat mektaab verhaal.
Maar die baardmannetjes zijn niet te vertrouwen. Vandaag trouwen, morgen ben je in Syrie. Heb ze om me heen gezien.
Die arme meisjes, zijn jong en naïef. En dit soort meiden lokken ze in hun plannetje.
Baardmannetjes???? Je bent echt verloren.

Dus een van de 100 vrouwen maakt het mee met een zogenaamde praktiserende man dus zijn ze opeens allemaal slecht en sluw. Sorry hoor maar het ligt gewoon aan je eigen omgeving. In mijn omgeving maak ik dit niet mee. Mannen die praktiseren behandelen hun vrouwen goed. En het is toch zijn recht om zijn vrouw mee te nemen waar hij naar toe wilt. Heeft die vrouw dan geen zeggenschap. Als ze het niet wou dan ging ze niet. Maar die vrouwen staat achter hun man, zoals dat hoort. En ouders van dat meisje hebben niks meer te zeggen wanneer de vrouw onder de hoede van de man valt. Tenzij het goed advies is. Ja moeilijk om te begrijpen, maar zo is het eenmaal.

18-07-2014, 12:21

Citaat door DangerGirl:
Baardmannetjes???? Je bent echt verloren.

Dus een van de 100 vrouwen maakt het mee met een zogenaamde praktiserende man dus zijn ze opeens allemaal slecht en sluw. Sorry hoor maar het ligt gewoon aan je eigen omgeving. In mijn omgeving maak ik dit niet mee. Mannen die praktiseren behandelen hun vrouwen goed. En het is toch zijn recht om zijn vrouw mee te nemen waar hij naar toe wilt. Heeft die vrouw dan geen zeggenschap. Als ze het niet wou dan ging ze niet. Maar die vrouwen staat achter hun man, zoals dat hoort. En ouders van dat meisje hebben niks meer te zeggen wanneer de vrouw onder de hoede van de man valt. Tenzij het goed advies is. Ja moeilijk om te begrijpen, maar zo is het eenmaal.
1 op de 100 vrouwen? zeg maar gerust 99 van de 100.
Ja de echte praktiserende mannen die zijn indd goed bezig. Maar die schijnheilige, die de Islam manipuleren. Baardje/korte broek, maar de grootste shmetta's zijn. Die verpesten t vr de rest.

18-07-2014, 12:38

Citaat door Anoniem1993:
Praktiserende die trouwen 'gewoon'. Gaan langs zeggen de situatie en klaar. Degene die niet praktiseren leren een ander toch langer kennen, etc.
is niet altijd zo. Je hebt baardmannen van 35 die eerst digitaal daten via dating sites.. Dit mag niet toch doen ze het, en dan zo'n schaapje uit marokko importeren en hier aangeland goed kneden en islam opleggen. In land van herkomst lag zij dagelijks in haar bikini aan het strand. Ik snap zulke mannen niet, ghimaar niqab abaya meiden trouwen ze niet, wel een 3aria kasia en vervolgens kneden en verpakken in gewaden. Je moet dat hoofd zien van dat meisje triest gesteld, ongelukkig uitstraling. Maar ja ze willen gariez hè

18-07-2014, 13:05

Citaat door ENVY_ME:
1 op de 100 vrouwen? zeg maar gerust 99 van de 100.
Ja de echte praktiserende mannen die zijn indd goed bezig. Maar die schijnheilige, die de Islam manipuleren. Baardje/korte broek, maar de grootste shmetta's zijn. Die verpesten t vr de rest.


Citaat door Nina_love:
is niet altijd zo. Je hebt baardmannen van 35 die eerst digitaal daten via dating sites.. Dit mag niet toch doen ze het, en dan zo'n schaapje uit marokko importeren en hier aangeland goed kneden en islam opleggen. In land van herkomst lag zij dagelijks in haar bikini aan het strand. Ik snap zulke mannen niet, ghimaar niqab abaya meiden trouwen ze niet, wel een 3aria kasia en vervolgens kneden en verpakken in gewaden. Je moet dat hoofd zien van dat meisje triest gesteld, ongelukkig uitstraling. Maar ja ze willen gariez hè

18-07-2014, 13:11



Citaat door boezellief:
jouw onvermogen aan verstand is bullshit. Beetje baard en korte broekje en men denkt vleugels te dragen. ik spreek uit ervaring wat ik zie, dus geen fabel

18-07-2014, 13:20

Citaat door Nina_love:
jouw onvermogen aan verstand is bullshit. Beetje baard en korte broekje en men denkt vleugels te dragen. ik spreek uit ervaring wat ik zie, dus geen fabel
Mijn onvermogen aan verstand???? Leer Nederlands voordat je personen aanspreekt op hun verstand. Verder wel knap dat je zoiets concludeert op basis van één afbeelding.

Ik heb nooit gezegd dat deze mensen foutloos zijn, maar jouw reactie doet het lijken dat ze massaal met niet-praktiserenden trouwen om ze vervolgens maar te veranderen. Dit is dus iets wat ik totaal niet terugzie integendeel zelfs. Je hebt mannen die niet eens bidden en wanneer ze trouwen gaan ze maar een praktiserende vrouw uit Marokko halen. Maar ja elke mogelijkheid om 'praktiserenden' te bashen moet maar met beide handen gepakt worden.

18-07-2014, 13:48
Willen jullie als het jullie blieft respectvol praten over de mensen die wat proberen te doen met hun leven. Eigenlijk proberen te doen wat Allah ons heeft opgedragen. Ok?
Niet iedereen die praktiseert is een Hup hup Jihaad aanhanger.

Ontopic: Als praktiserende trouw je wel wat sneller, omdat de meeste het zo Islamitisch correct mogelijk doen en op Allah Soubhana Wa ta'ala vertrouwen.

Pagina's : [1] 2