Bekijk volle/desktop versie : Casasky



Pagina's : [1] 2

18-07-2014, 00:47
Salam 3alaikoum mensen,

Zijn hier mensen aanwezig die een vliegticket hebben geboekt via deze vliegmaatschappij? Of zijn er mensen die ervaring hebben met deze vliegmaatschappij? Ze hebben zulke goedkope prijzen, dat ik me wel afvraag of het te vertrouwen is.

Deel jullie ervaringen.

18-07-2014, 01:47



Citaat door Woman_:
Salam 3alaikoum mensen,

Zijn hier mensen aanwezig die een vliegticket hebben geboekt via deze vliegmaatschappij? Of zijn er mensen die ervaring hebben met deze vliegmaatschappij? Ze hebben zulke goedkope prijzen, dat ik me wel afvraag of het te vertrouwen is.

Deel jullie ervaringen.

Oeii zou er niet op vertrouwen die is gewoon onbekend...


Sent from my iPhone using Tapatalk

18-07-2014, 01:55
Nooit gehoord

18-07-2014, 02:50
Ik heb via hun geboekt maar ik vlieg pas eind augustus. In NL en BE zijn ze niet bekend maar in Duitsland is het naar het schijnt een bekende naam.

18-07-2014, 06:32



Citaat door barbie:
Oeii zou er niet op vertrouwen die is gewoon onbekend...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Citaat door Rosabaya:
Nooit gehoord
Ja, ik heb er ook nooit eerder van gehoord, totdat ik laatst een flyer uitgedeeld kreeg buiten van deze vliegmaatschappij. Dit in combinatie met de spotgoedkope prijzen is dan ook een beetje de reden waarom ik het niet vertrouw.


Citaat door sarahke:
Ik heb via hun geboekt maar ik vlieg pas eind augustus. In NL en BE zijn ze niet bekend maar in Duitsland is het naar het schijnt een bekende naam.
Ja, ik had inderdaad gehoord dat het in Duitsland een bekende vliegmaatschappij is. Verder heb ik hier en daar wel verhalen gehoord van mensen die eerder met deze vliegmaatschappij zijn gereisd, maar ik weet niet in hoeverre ik deze verhalen kan vertrouwen.

Ik wil in sha Allah ook pas voor eind augustus boeken. Maar hoe is de boeking verlopen? Heb je ook echt een bevestiging gekregen van je vlucht en kun je contact met ze opnemen voor eventuele vragen? En met welk vliegtuig reis je dan?

Haha, sorry voor mijn vele vragen.

18-07-2014, 06:56
Up

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190N met Tapatalk

18-07-2014, 07:02

Citaat door Tatouzint_19:
Up

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190N met Tapatalk
Thanks voor het uppen.

18-07-2014, 07:24
Wil ook wel meer weten over casasky

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190N met Tapatalk

18-07-2014, 09:20
Die site heeft zelfde ticket zoals Nuhr en mltours maar die prijzen zijn belachelijk duur nuhr heeft nog steeds goedkoopste..


Sent from my iPhone using Tapatalk

18-07-2014, 09:25

Citaat door Woman_:
Ja, ik heb er ook nooit eerder van gehoord, totdat ik laatst een flyer uitgedeeld kreeg buiten van deze vliegmaatschappij. Dit in combinatie met de spotgoedkope prijzen is dan ook een beetje de reden waarom ik het niet vertrouw.



Ja, ik had inderdaad gehoord dat het in Duitsland een bekende vliegmaatschappij is. Verder heb ik hier en daar wel verhalen gehoord van mensen die eerder met deze vliegmaatschappij zijn gereisd, maar ik weet niet in hoeverre ik deze verhalen kan vertrouwen.

Ik wil in sha Allah ook pas voor eind augustus boeken. Maar hoe is de boeking verlopen? Heb je ook echt een bevestiging gekregen van je vlucht en kun je contact met ze opnemen voor eventuele vragen? En met welk vliegtuig reis je dan?

Haha, sorry voor mijn vele vragen.
Ja ik heb gewoon kunnen boeken zoals elk andere site. Ze werken met verschillende vliegtuigmaatschappijen. Ik heb hun ook zelf 2 keer gebeld om uitleg. Heb 1 keer gebeld naar kantoor in duitsland en andere keer kantoor in Marokko. Je krijgt ook een bevestiging na boeking. En met mijn bevestigingscode kunnen ze ook zien met welk toestel je vliegt. Ik ga met Air Arabia en ik kom terug met TNT Airways. Een toestel dat door hun gechartert wordt

18-07-2014, 12:08

Citaat door barbie:
Die site heeft zelfde ticket zoals Nuhr en mltours maar die prijzen zijn belachelijk duur nuhr heeft nog steeds goedkoopste..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, ik had ook al op de site van nuhr gekeken en de prijzen daar vallen inderdaad ook wel mee. Alleen kom ik (in de periode die ik wil gaan) bij casasky toch een stuk goedkoper uit.

18-07-2014, 12:12

Citaat door sarahke:
Ja ik heb gewoon kunnen boeken zoals elk andere site. Ze werken met verschillende vliegtuigmaatschappijen. Ik heb hun ook zelf 2 keer gebeld om uitleg. Heb 1 keer gebeld naar kantoor in duitsland en andere keer kantoor in Marokko. Je krijgt ook een bevestiging na boeking. En met mijn bevestigingscode kunnen ze ook zien met welk toestel je vliegt. Ik ga met Air Arabia en ik kom terug met TNT Airways. Een toestel dat door hun gechartert wordt
Oke, dat klinkt wel betrouwbaar. Ik hoop in sha Allah dat alles goed zal verlopen voor je. Ik ga denk ik ook gewoon een poging wagen en via Casasky boeken. Dankjewel voor je uitleg!

03-08-2014, 17:39


Is er al iemand die kan bevestigen dat de website betrouwbaar is?

03-08-2014, 17:58
ik heb voor me schoonvader geboekt voor 5 -8 en ik kreeg gewoon bevestiging en vluchtnr en zo ik denk dat het wel betrouwbaar is
en ik heb eerder gehoord van mensen dat ze mee hebben gevlogen

03-08-2014, 18:27

Citaat door antwerpse-rifia:
ik heb voor me schoonvader geboekt voor 5 -8 en ik kreeg gewoon bevestiging en vluchtnr en zo ik denk dat het wel betrouwbaar is
en ik heb eerder gehoord van mensen dat ze mee hebben gevlogen
Ja, ik heb er ondanks de twijfels ook geboekt. Ik kreeg geen bevestigingsmail, maar nadat ik ze had gebeld hebben ze hem gelijk gestuurd. De meneer die ik sprak gaf aan dat het aan hotmail lag en dat meerdere mensen ze belden om te vragen naar een bevestiging. Hij nam een groot deel van mijn twijfels weg en ik hoop op het goede aangezien ik me heel erg op die vakantie verheug.

Zou je na de vlucht van je schoonvader misschien een reactie kunnen plaatsen hier (of mij pmen) om de laatste twijfels bij mij (en vele anderen) weg te nemen?

Pagina's : [1] 2