Bekijk volle/desktop versie : Ruzie met moeder



17-07-2014, 17:14
Salam iedereen
Ik heb een probleem zoals jullie in de titel zien …
Ik heb ruzie met mijn moeder en ik weet niet hoe ik dat moet oploasen …
Het begon gisteren bij maghreb gebed …
Ik zei tegen haar van ja, wacht op mij om te bidden, zij zo van ja nee, je moest je maar eerder klaarmaken ipv op je gsm bezig te zjtten …
Ondertusse was ik aan het praten met mijn broer maar goed …
Ik zo van ja, ik heb ook op u gewacht bij Asr, zij dan zo van ja, maar maghreb heeft geen tijd.
Ik kon mijn mond weer nie houde en ik zei: en Asr wel? Je zei zelf da 5 of 10 min geen kwaad konde.
Zij begint zo te roepen van ja, daarnet was ik in keuken, ik was nie met mijn vriend of zo!
Maar gy waart nu met je gsm & dan zeg je van ja, wacht op mij?
En dan zei ze ook ergens tussen van ja, ik ben niet gelijk u die constant berichtjes stuur naar myn vriendjes … en dat kwets mij exht !…
Ondertussen, ik stuur geen berichten! Het is al een maand dak niemand van vrienden gesproken heb …
Trouwens, wat voor vrienden heb ik om mee te communiceren. Ik ben al mijn vrienden kwijt door haar!
Ma bon, zij is dus boos omda ik haar maghreb heb verpest zeg maar &.ze praat nie met mij.
Zoals je ziet, ruzie om bullshit!
En het is niet de eerste ruzie, zij wordt altijd kwaad om njms! Als ik ietd ben vergeten, praat ze week niet tegen mij tot ik haar smeek en sorry zeg
Ook.laat ze mij haar nie helpen in keuken of zo, zij negeert mij straal!
Het iz altijd mijn fout terwijl iedereen zich vergist & wat heb ik nu verkeerd gedaan?

Aub help mij! Ik ben het beu om elke keer sorry te zegge & het ligt nie aan mij ook!
En al ga ik mijn excuses aanbieden, dan helpt da ook nke
Ik kan jullie echt moeilijk mijn situatie uitleggen, het is echt ingewikkeld …
Het heeft tijd nodog om dat allemaal uit te leggen …
Wie meer details wil horen stuur me maar een berjchtje of zo …

Maar ik wil het echt goedmaken, ik huil echt al de hele dag …

Kan iemand me helpen aub??

Xx Ikram

17-07-2014, 21:29


Kan ik aub serieuze reacties krijgen??

21-07-2014, 11:54
Enige wat ik je kan vertellen is dat je geduld moet hebben. Het is en blijft je moeder.

Vertel haar dat je al die ruzies om niks zat bent en dat het je verdrietig maakt.
Maybe helpt dat.

Khair In Sha Allah

21-07-2014, 11:56
Al moet je duizend keer zeggen 'sorry' doet dat. Niks beu worden, gewoon doen. En voor de rest heel veel sabr, want het is en blijft je moeder.

21-07-2014, 17:26


Zie je dit als ruzie? Dit is ze morgen vast weer vergeten. Doe gewoon normaal en gedraag je respectvol