Bekijk volle/desktop versie : Voor de vrouwen.



Pagina's : [1] 2 3

17-07-2014, 16:42

Citaat door Hero_:
Zo puur en kijk hoe goed ze kan praten, ze kan zo een lezing geven. Ik love that kind of women en wat ben ik trots om een Marokkaan te zijn, wanneer dit soort vrouwen zie. Meiden, wanneer jullie een voorbeeld aan haar nemen, zullen de mannen massaal jullie hand komen vragen in plaats van zelf op zoek te gaan.

[video=youtube;THXteZxoDJM]https://www.youtube.com/watch?v=THXteZxoDJM[/video]
.

17-07-2014, 16:45


Ma sha Allah.

Maar we leven niet alleen voor hand vragen abe..

17-07-2014, 17:06
Als we de Marokkaanse vrouwen van hier moeten geloven, zijn de vrouwen van Marokko een voor een niet te vertrouwen. Jaloezie?

17-07-2014, 17:10
Masha allah!
Ze verwoord dat zo mooi. Ik krijg er zelfs kippenvel van.
Je mag gerust meer vanbzo een video's platsen , hoor.

17-07-2014, 17:15


ten eerste vrouwen van Marokko zijn gevaaaaaaaarlijk, uiteraard niet allemaal
en wat zegt ze allemaal dan? versta de helft, hb je geen berberse versie! haha

17-07-2014, 17:27
Die 'baqi sghira' wordt helaas vaak gezegd/gedacht/gebruikt bij bepaalde vorderingen in het praktiseren.

17-07-2014, 18:34
Zo hey. Hoe vaak kun je in 10 min zeggen dat je haar mooi is. :/

17-07-2014, 19:01
Kun je een nieuw filmpje maken met ondertitels

17-07-2014, 19:01
Ze heeft wel een mooie uitstraling inderdaad.

17-07-2014, 19:31

Citaat door Just_Hannah:
Zo hey. Hoe vaak kun je in 10 min zeggen dat je haar mooi is. :/

17-07-2014, 19:32
Ja klopt ze heeft wel een vredig gezicht

17-07-2014, 19:51

Citaat door Soulsnatcher:
Nee dat misschien niet maar wij staan wel te popelen om deze vrouwen boven de Marokkaanse troela's van Nederland te verkiezen.
Wat houdt jullie tegen dan?

17-07-2014, 19:55



Citaat door Soulsnatcher:
De Nederlandse (en diversen) vrouwen
Hier op m.nl ja. Ik zie alleen maar Marokkanen met elkaar trouwen om me heen.

17-07-2014, 20:10

Citaat door Soulsnatcher:
De meerderheid is inderdaad nog zo dom om de rest van zijn leven te delen met een Marokkaans hork. Echter, de aantal huwelijken tussen Marokkaanse mannen en Nederlandse (en diversen) vrouwen stijgt exponentieel. Het is dus een kwestie van tijd tot dat de Marokkaanse vrouw haar toevlucht moet zoeken bij de Egyptische man. Leuk vooruitzicht
Hoe minder van dat soort hoe beter hoor. Wat heb je nou aan een man die jarenlang heeft gehad met een kaffiera. Die moet er mee trouwen vind ik. Alles delen met een varken etende en alcohol drinkende kaffiera.

Nogmaals hier op m.nl trouwt elk lid met een Nederlandse. De werkelijkheid laat want anders zien.


Citaat door LouisvanGaal:
Ik zie de nodige Marokkaanse meiden met een Winston of Clarence.
Ik heb nog nooit een Marokkaanse meid met een neger gezien. Ze zullen er vast wel zijn, maar niet zo extreem zoals het hier op m.nl wordt geroepen.

17-07-2014, 20:39

Citaat door Hero_:
Zo puur en kijk hoe goed ze kan praten, ze kan zo een lezing geven. Ik love that kind of women en wat ben ik trots om een Marokkaan te zijn, wanneer dit soort vrouwen zie. Meiden, wanneer jullie een voorbeeld aan haar nemen, zullen de mannen massaal jullie hand komen vragen in plaats van zelf op zoek te gaan.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=THXteZxoDJM[/video]
Dat heeft ze heel mooi en goed gezegd. Dank je wel voor het plaatsen.

Pagina's : [1] 2 3