Bekijk volle/desktop versie : Uiterlijk is belangrijker dan innerlijk!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

17-07-2014, 11:57
Wie dat tegen spreekt kent niet alle geheimen van het leven!

17-07-2014, 11:59



Citaat door GoodBadUgly:
Wie dat tegen spreekt kent niet alle geheimen van het leven!
geheimen?

Uiterlijk verandert in de loop van de jaren, terwijl innerlijk hetzelfde blijft.

17-07-2014, 12:02

Citaat door Ovz030:
geheimen?

Uiterlijk verandert in de loop van de jaren, terwijl innerlijk hetzelfde blijft.
Ja maar om de eerste kans te krijgen om je innerlijk te tonen, zit er niet vaak in. Met als excuus na je bent niet echt mn typ, we kunnen wel vrienden blijven!

17-07-2014, 12:04

Citaat door Soulsnatcher:
Op uiterlijk afgaan is enkel goed als je op onenightstands uit bent. Dan kan het geen kwaad. Voor duurzame relatie is innerlijk leidend....al mag ze er wel leuk uit zien natuurlijk.
Voor mij telt innerlijk ook, maar toch vinden mensen dat belangrijker.

17-07-2014, 12:05



Citaat door -Abstruse:
Iedereen kan roepen dat het innerlijk op nummer 1 staat, maar onbewust heeft het uiterlijk daar (meestal) meer macht over. Het zijn de mensen met een goed uiterlijk die eerder opvallen.
Eindelijk iemand die het toegeeft!
Dat denk ik ook wel ja.

17-07-2014, 12:05

Citaat door GoodBadUgly:
Ja maar om de eerste kans te krijgen om je innerlijk te tonen, zit er niet vaak in. Met als excuus na je bent niet echt mn typ, we kunnen wel vrienden blijven!
Miss zou je het via een andere weg kunnen proberen, waar je, jouw uiterlijk niet gelijk vertoond. Maar eerder je innerlijk.

17-07-2014, 12:07

Citaat door -Abstruse:
Iedereen kan roepen dat het innerlijk op nummer 1 staat, maar onbewust heeft het uiterlijk daar (meestal) meer macht over. Het zijn de mensen met een goed uiterlijk die eerder opvallen.
Goed gezegt, die vallen eerder op om gebruik te worden. Die worden vaak nooit serieus genomen als de innerlijk niet goed zit.

17-07-2014, 12:09

Citaat door Ovz030:
Miss zou je het via een andere weg kunnen proberen, waar je, jouw uiterlijk niet gelijk vertoond. Maar eerder je innerlijk.
Geloof me zelfs dan!
Ik weet zeker dat hier 80% van de dames verliefd kunnen worden op wie ik ben en wat ik uitdraag... maar na ze een foto zien ... komen ze met dat ze je als vriend zien.
Ik kan er wel om lachen daar niet van. En het valt me op alleen bij Marokkaanse dames.

17-07-2014, 12:10

Citaat door Soulsnatcher:
Mway, ligt vaak aan leeftijd. Als je tussen de 18 en 30 bent, ben je als man vaak oppervlakkig, gebrek aan inhoud en intellect...dan voel je inderdaad enkel aangetrokken door iemands uiterlijk.
daar zit denk ik wel wat in inderdaad.

17-07-2014, 12:14

Citaat door Lion:
Ik denk wel dat het waar is dat jonge mensen zich er mee druk over
maken dan de 30+ mensen.

Maar ik denk dat uiterlijk zeker wel een belangrijke rol speelt.
Bovendien wat jij bewondert hoeft een ander niet te doen.
Dus moet ik hjet maar op 30+ gaan gooien. Maar wat me opvalt is dat het alleen zo is bij onze dames. Waar kan dat aan liggen.

17-07-2014, 12:14

Citaat door GoodBadUgly:
Geloof me zelfs dan!
Ik weet zeker dat hier 80% van de dames verliefd kunnen worden op wie ik ben en wat ik uitdraag... maar na ze een foto zien ... komen ze met dat ze je als vriend zien.
Ik kan er wel om lachen daar niet van. En het valt me op alleen bij Marokkaanse dames.
Geloof mij dan, dan komt u niet uw mekteb tegen, want er zijn zat dames die enkel naar innerlijk kijken. Wees Allah dankbaar voor uw uiterlijk en zeg elhamdoelilah. Er lopen mensen rond die blind/doof/verlamd zijn en die klagen geen eens.

17-07-2014, 12:15

Citaat door -Abstruse:
Er valt omheen te draaien, maar uiteindelijk is dat het punt.


Je mist zelf ook aardig wat hersencellen als je trots bent op zo een daad.



Je innerlijk is zelf ver te zoeken van waarde als je schijnheilig, mislukte spelletjes gaat spelen met zulke meiden.
Waarom denkt u dat er in de quran staat , dat soort hun eigen soort zullen vinden?

17-07-2014, 12:16



Citaat door LaNerdette:
Met een mooi uiterlijk kom je veel verder in dit leven.
Tja dat motiveert niet echt...hahaha

17-07-2014, 12:17
Het innerlijk is belangrijker alleen kijkt men teveel naar het uiterlijk.

17-07-2014, 12:18

Citaat door Ovz030:
Geloof mij dan, dan komt u niet uw mekteb tegen, want er zijn zat dames die enkel naar innerlijk kijken. Wees Allah dankbaar voor uw uiterlijk en zeg elhamdoelilah. Er lopen mensen rond die blind/doof/verlamd zijn en die klagen geen eens.
Oooh maar ik klaag niet, het valt me alleen op. En het is echt niet dat ik super lelijk ben maar kennelijk willen de dames een mooiboy hottie ala hollywood swagg of zoiets

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9