Bekijk volle/desktop versie : Neonazi's veroordeeld als terrorist



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

08-03-2005, 15:37
Neonazi's veroordeeld als terrorist 7-03-'05


Vlaggen van rechts-extreme groeperingen
Voor de eerste keer in twintig jaar zijn in Duitslandverdachten veroordeeld als terrorist. Het gaat om een groep neonazi's die brand hadden gesticht in winkels en snackbars van buitenlanders in de Oost-Duitse regio Havelland, ten westen van Berlijn.

De rechter legde de leider van de groep een celstraf van 4,5 jaar op wegens oprichting en lidmaatschap van een terroristische organisatie. De elf andere leden kregen voorwaardelijke straffen van acht maanden tot twee jaar.

De extreem-rechtse beweging, die zich Freikorps noemt, pleegde tien aanslagen. Niemand raakte gewond. De schade bedroeg zo'n 800.000 euro.

De leden waren tijdens hun daden tussen de veertien en achttien jaar oud. Ze hadden de bedoeling om alle buitenlanders uit de regio Havelland te verdrijven.


http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2005/3/7/neonazisveroordeeldalsterrorist.html

Misschien een tip voor de Nederlandse justitie?

08-03-2005, 15:38


Dan zeggen ze

"Nee, alleen moslims zijn terroristen"

08-03-2005, 15:47
Wat ik niet begrijp is hoe de Duitse justitie haar eigen verleden verloochent door zulke zware straffen uit te spreken. Wat verstaat men trouwens onder extreem-rechtse vlaggen? De swastika's? Dat zijn gelukssymbolen.

Tussen veertien en achttien jaar oud, dat zijn nog kindjes. Wat is dit voor een justitie? Brand stichten kan uiteraard niet maar ja denk eens aan de bommentapijten die met de regelmaat van de klok worden uitgestrooid door westerse democraten. Dat is pas brand stichten en geen westerse haan die er naar kraait.

08-03-2005, 15:57

Citaat door In_Style:
Dan zeggen ze

"Nee, alleen moslims zijn terroristen"
o ja ? waar zie je dat dan staan

08-03-2005, 15:59



Citaat door Amazoelloe:
Wat ik niet begrijp is hoe de Duitse justitie haar eigen verleden verloochent door zulke zware straffen uit te spreken. Wat verstaat men trouwens onder extreem-rechtse vlaggen? De swastika's? Dat zijn gelukssymbolen.

Tussen veertien en achttien jaar oud, dat zijn nog kindjes. Wat is dit voor een justitie? Brand stichten kan uiteraard niet maar ja denk eens aan de bommentapijten die met de regelmaat van de klok worden uitgestrooid door westerse democraten. Dat is pas brand stichten en geen westerse haan die er naar kraait.
o ja...het ouwe trukie: de duvel en z'n ouwe moer er met de haren bijslepen om wandaden goed te praten...

zo zijn mohammed atta cum suis ook gehersenspoeld...

08-03-2005, 16:00

Citaat door atropos:
o ja ? waar zie je dat dan staan
Dat zie je nergens staan maar dat is een oud trucje om iets te suggereren zonder het te zeggen.

08-03-2005, 16:01

Citaat door Amazoelloe:
Dat zie je nergens staan maar dat is een oud trucje om iets te suggereren zonder het te zeggen.
it takes one to know one...

laat me raden: jij bent zeker ook een 'warrior'?

08-03-2005, 16:04

Citaat door atropos:
o ja...het ouwe trukie: de duvel en z'n ouwe moer er met de haren bijslepen om wandaden goed te praten...

zo zijn mohammed atta cum suis ook gehersenspoeld...
Nee zo zijn ze niet gehersenspoeld. De hersenspoeling komt van de westerse media die allen zonder uitzondering hetzelfde verkondigen. De westerse media zetten en masse een dogma neer en blijven er jarenlang op voorthameren tot er zich een nieuw alternatief aandient. De westerse media is er niet om te informeren maar om te hersendpoelen.

De pot verwijt de ketel. Atta is iemand die opgeroepen is, er is oorzaak en er is gevolg. Nadenken Atropos, jij laat anderen het denkwerk doen en kotst voorgekauwde citaatjes.

08-03-2005, 16:06

Citaat door atropos:
it takes one to know one...

laat me raden: jij bent zeker ook een 'warrior'?
Voor persoonlijke babbels verwijs ik je naar het klets- of sekshoekje.

08-03-2005, 16:07

Citaat door hans45:
de duitse regering doet wel degelijk wat aan neonazies , maar zijn gebonden aan de wet en elke wet heeft mazen en als je een beetje handig bent slip je daar doorheen neonaziesverder ben ik nieuw hier en kijk nog een beetje rond groetjes hans
De Duitse regering is zelf neonazistisch net zoals half Europa dus hoe zou diezelfde Duitse regering iets kunnen doen aan de neonazi's? Door zichzelf af te zetten? Jij moet nog veel leren Hans.

08-03-2005, 16:10
Duitsland probeert zo krampachtig af te rekenen met het verleden dat ze hun integriteit aan het verliezen zijn. Het zijn gewoon kwajongens, en de klacht zou vandalisme moeten zijn.

08-03-2005, 16:15

Citaat door Amazoelloe:
Nee zo zijn ze niet gehersenspoeld. De hersenspoeling komt van de westerse media die allen zonder uitzondering hetzelfde verkondigen. De westerse media zetten en masse een dogma neer en blijven er jarenlang op voorthameren tot er zich een nieuw alternatief aandient. De westerse media is er niet om te informeren maar om te hersendpoelen.

De pot verwijt de ketel. Atta is iemand die opgeroepen is, er is oorzaak en er is gevolg. Nadenken Atropos, jij laat anderen het denkwerk doen en kotst voorgekauwde citaatjes.
excusez-moi?

waar zie jij een citaatje van mij, hier?

ik geef niets dan mijn eigen mening...en jij praat daarentegen precies als de rest van je clubje...jullie postings zijn volledig uitwisselbaar en zeer voorspelbaar...alleen al het feit dat je niet ingaat op wat de topic is, maar ook dit weer aangrijpt om je eigen punt door te drukken...nog ff en dan komt het zionisme weer om de hoek.

in tegenstelling tot jou en die andere beperkte denkramers, neem ik heel breed kennis van alle mogelijke onderwerpen, van alle kanten belicht...en vorm ik mijn eigen mening....ik klets dus niet een of ander revisionistisch schotschrift na, hetgeen jij wel tot je levenswerk lijkt te hebben gemaakt.

op de dag dat ik jou of een van je gabbertjes betrap op een originele gedachte, een persoonlijke inbreng of een genuanceerde stelling, trakteer ik het hele forum op roomijs.

fat chance...

08-03-2005, 16:16



Citaat door Amazoelloe:
Voor persoonlijke babbels verwijs ik je naar het klets- of sekshoekje.
als ik van jouw soort was, riep ik nu: 'je bent ontmaskerd, huichelaar!'

08-03-2005, 16:23

Citaat door Kaaskopius:
Duitsland probeert zo krampachtig af te rekenen met het verleden dat ze hun integriteit aan het verliezen zijn. Het zijn gewoon kwajongens, en de klacht zou vandalisme moeten zijn.
Inderdaad Kaaskop jij begint meer en meer de dingen op hun waarde te schatten. Ik zal nog eens een voorbeeld geven. Stel dat een roversbende een enorme buit heeft bijeengestolen (net zoals de westerse wereld non-stop doet) en één van de kleinste rovertjes kan het niet laten om een grotere rover van diezelfde bende te bestelen dan is dat toch geen roof omdat het een roversbende is en roven dus normaal is. Dat zijn kwajongensstreken.

Kaaskop jij begrijpt tenminste hoe hypocriet de Europeanen zijn. Chapeau.

08-03-2005, 16:27

Citaat door Amazoelloe:
Wat ik niet begrijp is hoe de Duitse justitie haar eigen verleden verloochent door zulke zware straffen uit te spreken. Wat verstaat men trouwens onder extreem-rechtse vlaggen? De swastika's? Dat zijn gelukssymbolen.

dit is een swastika van de nazi's...


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8