Bekijk volle/desktop versie : Mijn beste vriend..



Pagina's : [1] 2 3

16-07-2014, 01:58
Mijn beste vriend is mijn broertje, ik zou me een leven zonder hem niet kunnen/durven voorstellen. Hij is m'n steun en toeverlaat, ik zou mn leven voor hem kunnen geven zonder twijfel. Er gaat geen dag voorbij dat we niet minimaal 4 a 5 elkaar bellen, soms alleen om te vragen hoe het gaat of heb je iets nodig. Ik kan altijd op hem rekenen en hij ook op mij

Ik heb zussen waar ik ook zielsveel van hou, maar de band met mijn broertje is toch anders, veel sterker. Het is apart ik kan het niet zo goed uitleggen maar er zullen vast wel mensen zijn hier die m'n verhaal herkennen.

16-07-2014, 02:04


Ma-shaa'-allaah moge Allaah jullie band extra versterken en zegenen amien

16-07-2014, 02:04
Aw, allah y khalikom l ba3diatkom.

16-07-2014, 15:07
Amin lieve meiden

21-07-2014, 12:21


Ik heb dat juist met mijn zus. Heb niks met m'n broers.

21-07-2014, 12:26

Citaat door AmorAmor:
Ik heb dat juist met mijn zus. Heb niks met m'n broers.
Mag ik vragen waarom niet?

21-07-2014, 12:38
Ik heb dat met mn broers. beste vrienden.

21-07-2014, 12:40
Ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal...
Ik hou heel van mijn broertjes, net zoals voor mijn moeder, zou ik ook voor hun een kogel opvangen...
We doen ook echt alles samen....

21-07-2014, 12:44
Hahahaha ik hoef mijn broers echt niet voor onzin te bellen of om hun te vragen hoe het met ze gaat..
Maar voor de rest mag ik ze wel ALTIJD bellen wnr ik ze nodig heb.

21-07-2014, 12:49

Citaat door Neda:
Ik herken mezelf heel erg in jouw verhaal...
Ik hou heel van mijn broertjes, net zoals voor mijn moeder, zou ik ook voor hun een kogel opvangen...
We doen ook echt alles samen....
Wij ook, samen eten, boodschappen doen. Nu mijn ouders weg zijn heb ik toch hem nog. Vooral met de ramadan, zou anders echt saai zijn. Ik bel Hem in de middag al met wat wil je vanavond eten?? Hahah volgens mij kan hij dat niet meer horen.


Moge Allah swt jullie bij elkaar houden en jullie beschermen tegen het kwade. Amin. Bedankt voor je puntje lieverd. Amin Inshallah.

21-07-2014, 12:52

Citaat door Advies2627:
Wij ook, samen eten, boodschappen doen. Nu mijn ouders weg zijn heb ik toch hem nog. Vooral met de ramadan, zou anders echt saai zijn. Ik bel Hem in de middag al met wat wil je vanavond eten?? Hahah volgens mij kan hij dat niet meer horen.


Moge Allah swt jullie bij elkaar houden en jullie beschermen tegen het kwade. Amin. Bedankt voor je puntje lieverd. Amin Inshallah.



...

Ik herken het helemaal!.....
Ik kookte ook voor ze als mijn moeder er niet was en soms hun voor mij, maar altijd lachen met ze...
Altijd samen op stap en ik hou ervan als ze bellen en dan vragen of alles goed gaat...

Ameen! Jouw dua wens ik jou dubbel terug.....

21-07-2014, 12:55

Citaat door Hero_:
Het is zeker apart en dat komt zelden voor, wees er trots op en koester je band met je broer. Meestal heb je dat als meid met je zussen, maar zelden met een broer.

Check je hoekje.
Het is echt zo. Mijn zussen zijn er inmiddels aan gewent. Hij is de afgelopen jaren echt mijn steun en toeverlaat geweest. Hielp me met alles. We schelen maar 3 jaar misschien ook daarom.

Het is misschien eng wat ik nu ga zeggen maar ik voel hem gewoon aan. Als hij verdriet heeft of hij heeft problemen dan voel ik dat echt in mijn hart. Ik voel me dan zo benauwd en onrustig. Als ik dan bel en ik vraag erna dan geeft hij uiteindelijk ook toe dat er iets is. Heel raar maar het is echt zo.

Hij heeft ook een moeilijke periode nu, maar hamdoulilah ik sta achter hem om hem op te vangen wanneer hij valt. Daar draait het om.

Bedankt voor je puntje.

21-07-2014, 12:58



Citaat door Neda:
...

Ik herken het helemaal!.....
Ik kookte ook voor ze als mijn moeder er niet was en soms hun voor mij, maar altijd lachen met ze...
Altijd samen op stap en ik hou ervan als ze bellen en dan vragen of alles goed gaat...

Ameen! Jouw dua wens ik jou dubbel terug.....
Ja ik begrijp je echt. Gister wist ik echt gewoon niet wat ik moest maken. Ik belde hem en we zaten letterlijk 20 min aan de telefoon na te denken. Hij zei ja kijk jij maar, ik zei toen oh nee vriend je gaat nu meedenken hoor. Ik weet het niet. Hahah geweldig. I love him so much. Moge Allah swt hem een voorspoedig leven schenken vol met geluk, liefde en gezondheid. Amin amin amin amin.


Amin op jou du3a lieverd. Moge Allah swt je belonen.

21-07-2014, 13:10

Citaat door Hero_:
Dat is helemaal niet eng, want dat heb ik wel vaker gehoord van broers of zussen die een speciale band hebben en mekaar aan voelen. Dat is gewoon iets speciaals wat jullie hebben, had ik dat maar met m'n broers of zus. In dat geval ben ik echt jaloers op je.

Verder heb ik echt respect voor mensen die hun familie helpen tijdens moeilijke tijden, dus Respect voor jou, met een hoofdletter R.
Moge Allah swt jullie een betere sterkere band schenken. Amin.

Punt is dat bij Marokkanen het vaak raar is als een broer zijn gevoelens uit. Dan krijg je al snel dat gezeik van oh kijk die sukkel. Heb het echt vaak om me heen gehoord. Mijn broertje gaf ook laatst eerlijk toe dat de reden dat hij zo gehecht is aan mij omdat hij zichzelf kan zijn en me alles maar dan ook alles kan vertellen. Hij kan over alles praten ook over zn gevoel en zijn verdriet. Ik heb liever dat ik alles weet waar hij meezit om hem dan zo goed mogelijk te kunnen helpen, het lijkt me vreselijk dat hij in z'n eentje weg rot en ik niks voor hem kan doen.

Ben blij dat hij me in vertrouwen neemt. Hamdoulilah


Moge Allah swt ons allen op zijn pad houden en ons iman versterken. Amin

21-07-2014, 13:13

Citaat door Hero_:
Ik hoop alleen niet dat een vrouw (zijn toekomstige) tussen jullie komt, als jij een vrouwtje voor hem kunt regelen met wie je goed kan opschieten, dat zou mooi zijn.
Ik ben niet moeilijk en ook zeker geen bemoeial. De meeste meiden kunnen het heel goed vinden met mij. ik zou me nooit mengen in zijn relaties, maar als ik merk dat ze hem alleen maar ongelukkig maakt dan laat ik me zeker horen. Hij vraagt ook vaak mijn mening. Ik gun hem het beste. maar het moet geen heks zijn want dan vliegt ze echt de laan uit. Wij zijn hele rustige mensen en mijn broertje is een schat. Vrouw die met hem zal trouwen die mag echt in haar handjes klappen.

Pagina's : [1] 2 3