Bekijk volle/desktop versie : Als ik mijn vrouw zo ga behandelen, zal ze dan blij worden?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

16-07-2014, 00:33
Een man die zijn vrouw behandelt als een prinses, bewijst dat hij de manieren van de Profeet vrede zij met hem opvolgt.
Wanneer je echt van je vrouw wilt gaan houden.., dan moet je haar kunnen begrijpen, haar beminnen, tot je de liefde voelt stromen in je bloed. Behandel haar als je eigen moeder, sla haar niet, scheld haar niet uit, negeer haar niet en sta altijd voor haar klaar. Beste broeder : Het kan zijn dat je irritaties bij je vrouw krijgt maar wat jij op dát moment niet door hebt is dat je BEWUST voor je eigen best wil beproefd wordt.

Plus ze krijgt iedere dag tientallen kusjes van mij en ik zal spelletjes met haar spelen

16-07-2014, 01:14


ik had met jou moeten trouwen

16-07-2014, 01:16

Citaat door Edelmoedig:
ik had met jou moeten trouwen
Hahahahaha ik ga stuk!
Allemaal praatjes joh!

16-07-2014, 01:17

Citaat door secondchance:
Hahahahaha ik ga stuk!
Allemaal praatjes joh!
ik hoop het niet voor zijn vrouw haha

16-07-2014, 01:18


dit zijn geen praatjes, ik ben bloedserieus

16-07-2014, 01:22

Citaat door Al-imran:
dit zijn geen praatjes, ik ben bloedserieus
ja ik geloof je maar zie het maar eens vol te houden tijdens 60 jaar huwelijk

16-07-2014, 01:24

Citaat door Edelmoedig:
ja ik geloof je maar zie het maar eens vol te houden tijdens 60 jaar huwelijk
Maak je niet druk. Ik zal volop sfeer in mijn huwelijk brengen

16-07-2014, 01:26

Citaat door Al-imran:
Een man die zijn vrouw behandelt als een prinses, bewijst dat hij de manieren van de Profeet vrede zij met hem opvolgt.
Wanneer je echt van je vrouw wilt gaan houden.., dan moet je haar kunnen begrijpen, haar beminnen, tot je de liefde voelt stromen in je bloed. Behandel haar als je eigen moeder, sla haar niet, scheld haar niet uit, negeer haar niet en sta altijd voor haar klaar. Beste broeder : Het kan zijn dat je irritaties bij je vrouw krijgt maar wat jij op dát moment niet door hebt is dat je BEWUST voor je eigen best wil beproefd wordt.

Plus ze krijgt iedere dag tientallen kusjes van mij en ik zal spelletjes met haar spelen

Als mede man moet ik je te kennen geven dat deze topic TOP is. Let real Love Rule


#Don't You Know Now Is The Perfect Time

16-07-2014, 01:30

Citaat door Edelmoedig:
ik hoop het niet voor zijn vrouw haha
I hope so

16-07-2014, 01:34

Citaat door Al-imran:
Een man die zijn vrouw behandelt als een prinses, bewijst dat hij de manieren van de Profeet vrede zij met hem opvolgt.
Wanneer je echt van je vrouw wilt gaan houden.., dan moet je haar kunnen begrijpen, haar beminnen, tot je de liefde voelt stromen in je bloed. Behandel haar als je eigen moeder, sla haar niet, scheld haar niet uit, negeer haar niet en sta altijd voor haar klaar. Beste broeder : Het kan zijn dat je irritaties bij je vrouw krijgt maar wat jij op dát moment niet door hebt is dat je BEWUST voor je eigen best wil beproefd wordt.

Plus ze krijgt iedere dag tientallen kusjes van mij en ik zal spelletjes met haar spelen
En of ze blij wordt!!

16-07-2014, 01:38

Citaat door pleiaden:
En of ze blij wordt!!
Haha grappig die bananendans. Ewa nu haar nog vinden

16-07-2014, 01:40
In sha Allah.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

16-07-2014, 01:41



Citaat door Yesmina.:
In sha Allah.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Waarom zo een schaamtepoppetje erbij?

16-07-2014, 01:57

xkeep dreamingx

16-07-2014, 02:27
Alweeeeeer een nieuwe account???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6