Bekijk volle/desktop versie : Omstreden Haags raadslid wenst een tsunami over Israël



Pagina's : [1] 2

15-07-2014, 18:06
Het omstreden Haagse raadslid Abdoe Khoulani hoopt dat de 'zionistische nederzetting' Israël 'liever vandaag dan morgen getroffen wordt door een tsunami van Allah'. Dat schrijft hij op zijn Facebookpagina. Israël-stichter David Ben Goerion mag wat hem betreft 'branden in de hel'.

Vorige maand betuigde de politicus van de islamitische Partij van de Eenheid al steun aan de terreurgroep Isis. 'Op naar Bagdad om het schorem aldaar aan te pakken', schreef hij op Facebook. Het Openbaar Ministerie besloot toen om te onderzoeken of zijn steunverklaring strafbaar is.

Inmiddels richt hij zijn pijlen ook op collega-raadsleden. Zijn tegenstrever Hasan Kucuk noemt hij een 'rafidi', een heiden die willens en wetens de islam verwerpt. Volgens Khoulani is de IslamDemocraten, waarvan Kucuk fractievoorzitter is, een 'rafawidpartij' ('rawafid' is een synoniem voor 'rafidi'). Kucuk is een 'opperrafidi'.

Orthodoxe soennitische moslims gebruiken die term doorgaans om sjiieten zwart te maken. Khoulani was aanvankelijk raadslid voor de IslamDemocraten, maar begon na een ruzie zijn eigen partij. Daarvoor bekleedt hij nu de enige Haagse raadszetel. Kucuk was dinsdagochtend niet bereikbaar voor commentaar.

Marcouch is erger dan een zondaar
Ook geloofsgenoot en PvdA-Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch krijgt van Khoulani een veeg uit de pan. Hij is een 'dove huichelaar': 'hij valt geleerden af, pleit voor een polderislam, het uitzetten van moslims en neemt schaamteloos homoprijzen in ontvangst'. 'Dat zijn geen zonden meer', meent Khoulani, 'maar Grote Rampen die zagen aan de geloofsleer'.

Marcouch vroeg zich vorige maand na Khoulani's Isis-uitspraken hardop af of het wenselijk is dat Stichting Islamitisch Onderwijs (SIO) in Amsterdam een basisschool kan openen. Khoulani is secretaris voor die stichting. SIO deed daarop aangifte tegen Marcouch wegens laster en smaad.

'Afschuwelijke tokkiedemocraten'
Op zijn Facebookpagina vertelt Khoulani verder dat hij zich heeft gestoord aan de ophef over het Bredase PvdA-raadslid Jamal Nouhi. Die werd vorige week uit de fractie gezet nadat hij homoseksuelen had vergeleken met pedoseksuelen. 'Hypocriete bagger', beschrijft Khoulani de PvdA-maatregel. 'We moeten allemaal maar wereldwijd vinden dat homoseksualiteit een geaccepteerde levensstijl is. Zogenaamde democratie heet dit, van die afschuwelijke tokkiedemocraten.'

Overigens kondigden Khoulani en de Partij voor de Eenheid maandag een zes maanden durende mediaboycot af. De partij wordt naar eigen zeggen stelselmatig zwartgemaakt en uitspraken van politici worden 'stelselmatig verdraaid'. Media zouden maatschappelijke polarisatie in de hand werken door moslims en de islam 'in het algemeen in negatieve zin neer te zetten'. 'Bevriende media' zijn uitgezonderd van de boycot. Het is onbekend wie de partij daaronder verstaat.

UPDATE 15/07/2014 15:55
Hasan Kucuk haalt zijn schouders op over Khoulani's verbale aanval. 'Niemand neemt hem serieus', meent hij. 'Kritiek van iemand zonder karakter en zonder waardigheid doet me niks.'

http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/article/detail/3689700/2014/07/15/Raadslid-noemt-collega-heiden-en-wenst-een-tsunami-over-Israel.dhtml

15-07-2014, 18:33


Ze werken zich echt in de kijker zeg. Ik begin bijna een complot te vermoeden...

15-07-2014, 18:43

Citaat:
Hasan Kucuk haalt zijn schouders op over Khoulani's verbale aanval. 'Niemand neemt hem serieus', meent hij. 'Kritiek van iemand zonder karakter en zonder waardigheid doet me niks.'

15-07-2014, 19:04

Citaat:
Op zijn Facebookpagina vertelt Khoulani verder dat hij zich heeft gestoord aan de ophef over het Bredase PvdA-raadslid Jamal Nouhi. Die werd vorige week uit de fractie gezet nadat hij homoseksuelen had vergeleken met pedoseksuelen. 'Hypocriete bagger', beschrijft Khoulani de PvdA-maatregel. 'We moeten allemaal maar wereldwijd vinden dat homoseksualiteit een geaccepteerde levensstijl is. Zogenaamde democratie heet dit, van die afschuwelijke tokkiedemocraten.'

15-07-2014, 19:05



Citaat door Interior_Lulu:
duim voor wat?

die man heeft gelijk fuck die turk

15-07-2014, 19:06

Citaat door Equalitymen:
duim voor wat?

die man heeft gelijk fuck die turk
Duim voor wat ie zegt. Duidelijk toch?

15-07-2014, 19:10

Citaat door Interior_Lulu:
Duim voor wat ie zegt. Duidelijk toch?
nou lekker duidelijk simpele ziel dat je bent

15-07-2014, 19:20

Citaat door Equalitymen:
nou lekker duidelijk simpele ziel dat je bent
Wat is dan je probleem, dombo?

15-07-2014, 19:25

Citaat door dominustecum:
Ze werken zich echt in de kijker zeg. Ik begin bijna een complot te vermoeden...
Ik snap nu waarom Arnoud van Doorn gekozen heeft voor mijnheer Khoulani. Eerst zat hij bij Wilders en nu bij Khoulani. Die man heeft waarschijnlijk een fetish voor hersenloze schreeuwers.

15-07-2014, 19:47
Tegenwoordig is een ieder andere mening die afwijkt van de gedwongen opgelegde meningen omstreden.
Je moet accepteren dat homoseksualiteit anngeboren is en pro Israël zijn. Zoniet , dan ben je een vervloekte islamiet , die niet thuis hoort in de westerse beschaving. Dit placht men ook wel democratie te noemen.

15-07-2014, 19:50

Citaat door Rataplan:
Tegenwoordig is een ieder andere mening die afwijkt van de gedwongen opgelegde meningen omstreden.
Je moet accepteren dat homoseksualiteit anngeboren is en pro Israël zijn. Zoniet , dan ben je een vervloekte islamiet , die niet thuis hoort in de westerse beschaving. Dit placht men ook wel democratie te noemen.
Dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat je je erbij neer moet leggen dat in Nederland homoseksualiteit grotendeels geaccepteerd is en als je daar niet achterstaat je niet bij de PvdA zitting moet nemen. En pro-Israël hoef je ook niet te zijn, maar racisme/discriminatie is ook niet toegestaan hier.

15-07-2014, 19:54

Citaat door Interior_Lulu:
Dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat je je erbij neer moet leggen dat in Nederland homoseksualiteit grotendeels geaccepteerd is en als je daar niet achterstaat je niet bij de PvdA zitting moet nemen. En pro-Israël hoef je ook niet te zijn, maar racisme/discriminatie is ook niet toegestaan hier.
is het partijstandpunt van de pvda dan dat je geen anti homo stanpunt mag hebben en is het regelemt zo dat je in dat geval geroyeerd mag worden?
dat zou dan discriminatie betekenen en geen vrijheid van meningsuiting zoals die is toegestaan in de nederlandse samenleving.
pro israel hoef je niet te zijn nee, maar anti mag niet als er teveel roering ana geeft

15-07-2014, 19:55



Citaat door Rataplan:
Tegenwoordig is een ieder andere mening die afwijkt van de gedwongen opgelegde meningen omstreden.
Je moet accepteren dat homoseksualiteit anngeboren is en pro Israël zijn. Zoniet , dan ben je een vervloekte islamiet , die niet thuis hoort in de westerse beschaving. Dit placht men ook wel democratie te noemen.
Een weerwoord mag niet?

15-07-2014, 19:57

Citaat door blurp:
is het partijstandpunt van de pvda dan dat je geen anti homo stanpunt mag hebben en is het regelemt zo dat je in dat geval geroyeerd mag worden?
dat zou dan discriminatie betekenen en geen vrijheid van meningsuiting zoals die is toegestaan in de nederlandse samenleving.
pro israel hoef je niet te zijn nee, maar anti mag niet als er teveel roering ana geeft
Leden van een partij verdedigen samen de standpunten van een partij. Je sluit je ook aan bij een partij omdat je het eens bent met de standpunten. Een bestuurder die plots een tegenovergesteld standpunt gaat verkondigen, dat werkt niet. Daar houden politieke partijen niet van, en dat is ook begrijpelijk.

15-07-2014, 20:01

Citaat door Ward:
Leden van een partij verdedigen samen de standpunten van een partij. Je sluit je ook aan bij een partij omdat je het eens bent met de standpunten. Een bestuurder die plots een tegenovergesteld standpunt gaat verkondigen, dat werkt niet. Daar houden politieke partijen niet van, en dat is ook begrijpelijk.
volgens mij is er altijd geclaimed in de politiek dat je eigen standpunten mag hebben naast de partijstandpunten en zeker bij de pvda. nu zul je wel bewijs willen zien maar dat heb ik niet, ik herinner me dat wouter bos dit ooit heeft verkondigt.

maar goed, persoonlijke meningen zijn prima en als dat niet getolereerd word los je dat intern op, simpel. nu is er eindelijk een weg vrij om een goede islamitische partij te starten en zo te merken met dezelfde wapens die wilders hanteerd; shockeren en de grens zoeken, neits nieuws meer in dit gekke land

Pagina's : [1] 2