Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse meid zoekt Islamistische pleeggezin.



Pagina's : [1] 2 3 4

15-07-2014, 15:47

Citaat:
Salaam aleykum zusters! Ik ben Tessa (Ookwel Chaimae) een Nederlands meisje van 15 jaar en sinds 3 maanden geleden bekeerd alhamdoulilah. In verband met mijn bekering en een alcoholprobleem van een van mijn ouders, ben ik vrijwillig uit huis gegaan. Moge Allaah mijn ouders leiden, Ameen. Ik zit nu op een groep in wehl (een dorp dat grenst aan doetichem) waar ik me niet thuis voel. Er is discriminatie. Ik opzoek naar een Marrokaanse/Islamitische familie die mij kan opvangen in omstreken Arnhem/ met voorkeur voor ede/Wageningen insha'allah. Hiervoor ben ik natuurlijk bereid om me aan alle islamitische regels en alle andere gemaakte afspraken te houden en ben ik vrij flexibel, ik zoek een familie die mij warm willen ontvangen en mij het "thuis" gevoel kunnen geven aangezien ik me alleen voel en niemand in mijn familie mij wilt of kan opvangen. Ik hoop dat aangezien we subhana'allah met zoveel zusters en broeders zijn, iemand mij kan helpen. Het enigste wat ik vraag en zoek is een warme opvang en liefde en ben bereid om hiervoor wat terug te geven, zoals huishoudelijke taken, helpen met kinderen. Als jullie intresse hebben of mij dit kunnen bieden willen jullie dan insha'allah contact met mij opnemen via deze gegevens:
Voor info kijk op fb: Zusters voor zusters.

15-07-2014, 16:13


Ik woon niet daar in de buurt waar zij graag naartoe wilt verhuizen.

15-07-2014, 16:15
InsAllah, dat er een gezin zal zijn die haar zou kunnen helpen...
Misschien een idee om naar de moskee te gaan in die stad en zo haar oproep kenbaar maken?..

15-07-2014, 16:16
Ik ken een bekeerde zuster die haar heeft gecontacteerd. In shaa Allah wordt het wat!

15-07-2014, 16:16


Verstandig: alleen doen als je een alleenstaande vrouw bent

15-07-2014, 16:17

Citaat door _Ghizlan_:
Ik ken een bekeerde zuster die haar heeft gecontacteerd. In shaa Allah wordt het wat!



Ins Allah! Ik hoop het echt voor haar...

15-07-2014, 16:22
Ze mag mij bij komen wonnen, ik woon alleen er is genoeg ruimte, ik zal voor je zorgen

15-07-2014, 16:24

Citaat door Nehnehthee:
Ze mag mij bij komen wonnen, ik woon alleen er is genoeg ruimte, ik zal voor je zorgen



Echt ongelooflijk dit!...
Zelfs bij een topic als deze moet er toch weer een jongetje tevoorschijn komen, die zijn hormonen net heeft ontdekt..

15-07-2014, 16:24

Citaat door Neda:
Echt ongelooflijk dit!...
Zelfs bij een topic als deze moet er toch weer een jongetje tevoorschijn komen, die zijn hormonen net heeft ontdekt..


Daarom heb ik ook de gegevens hier niet naar toe gekopieerd.. Blegh!

15-07-2014, 16:27

Citaat door Neda:
Echt ongelooflijk dit!...
Zelfs bij een topic als deze moet er toch weer een jongetje tevoorschijn komen, die zijn hormonen net heeft ontdekt..

Nou Jah, doe ik een keer lief wil ik een keer mensen helpen is weer niet goed,
Niet door denken a Neda, ik wil deze zuster alleen helpen verder niet,

15-07-2014, 16:31

Citaat door Nehnehthee:
Nou Jah, doe ik een keer lief wil ik een keer mensen helpen is weer niet goed,
Niet door denken a Neda, ik wil deze zuster alleen helpen verder niet,



We kunnen allemaal wel raden waaruit jouw hulp zal bestaan, aangaande jouw vorige bericht...

15-07-2014, 16:31

Citaat door Nopain:
Daarom heb ik ook de gegevens hier niet naar toe gekopieerd.. Blegh!



Echt he?!....

15-07-2014, 16:34



Citaat door Neda:
We kunnen allemaal wel raden waaruit jouw hulp zal bestaan, aangaande jouw vorige bericht...

Jij moet niet vies denken, zegt meer over jou..

15-07-2014, 16:36

Citaat door Nehnehthee:
Jij moet niet vies denken, zegt meer over jou..



Ach Typisch, het begint onzin uit te kramen als iemand het op de feiten wijst....
Ga nou niet doen, alsof jouw bericht daar niets mee te maken heeft!
Damn! Hoe oud ben je?...

15-07-2014, 16:38

Citaat door TrueBlock:
Lijkt me verstandig dat deze meid een gezin vind waar geen jongens zijn.
Misschien een gescheiden moeder met jonge kinderen, die de pubertijd nog niet hebben bereid.
Je weet het tegenwoordig maar nooit met Marokkaanse mannen en jongens.



Echt een moeilijke situatie idd..

Moge Allah haar bijstaan, soms moeten we dit lezen om in te zien hoe gezegend we zijn met onze familie. Hamdoelilah.

Pagina's : [1] 2 3 4