Bekijk volle/desktop versie : Ik hoop insallah dat op een dag vrede is tussen palestina en isreal peace!!!



Pagina's : [1] 2

15-07-2014, 15:30

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ik irriteer me erg aan de extreme agressieve houding, doe normaal weetje!!!
ik gun zowel isrealische mensen en palestijnen rust en vrede!!!
ik vind het zielig voor palestijnen omdat zij het meest lijden aan de situatie ik sta ook achter hun, ik vind isreal walgelijk hoe ze mee omgaan en ook jammer dat ze zo opstellen, maar wij moslims moeten niet zon houding aannemen.
gewoon vrede, ze moeten stoppen met geweld en laat die isreal maar weetje, de wereld ziet wie slecht is en geloof mij dat het niet in de koude kleren gaan staan!! ik bedoel eimand met een goede intentie en vreedzaame houding wint!!!
verdient respect!!! Allah ziet alles!! wij zij allemaal mensen van Allah, joods of niet joods moslims of niet moslim!!!!
en ik vind het niet normaal als men zegt ik haat joden, ze zijn ook mensen en ze verdienen ook gewoon respect!!!
ze zijn niet allemaal slecht!!!
pfff ik wou dat isreal ophield zich zo te gedragen maar meer human ging opstellen!!!!
nu nog steeds in het jaar 2014 gedragen mensen als dieren is toch niet normaal om elkaar te doden die tijdperk zouden we allang voorbij zijn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.

15-07-2014, 15:32



Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ik irriteer me erg aan de extreme agressieve houding, doe normaal weetje!!!
ik gun zowel isrealische mensen en palestijnen rust en vrede!!!
ik vind het zielig voor palestijnen omdat zij het meest lijden aan de situatie ik sta ook achter hun, ik vind isreal walgelijk hoe ze mee omgaan en ook jammer dat ze zo opstellen, maar wij moslims moeten niet zon houding aannemen.
gewoon vrede, ze moeten stoppen met geweld en laat die isreal maar weetje, de wereld ziet wie slecht is en geloof mij dat het niet in de koude kleren gaan staan!! ik bedoel eimand met een goede intentie en vreedzaame houding wint!!!
verdient respect!!! Allah ziet alles!! wij zij allemaal mensen van Allah, joods of niet joods moslims of niet moslim!!!!
en ik vind het niet normaal als men zegt ik haat joden, ze zijn ook mensen en ze verdienen ook gewoon respect!!!
ze zijn niet allemaal slecht!!!
pfff ik wou dat isreal ophield zich zo te gedragen maar meer human ging opstellen!!!!
nu nog steeds in het jaar 2014 gedragen mensen als dieren is toch niet normaal om elkaar te doden die tijdperk zouden we allang voorbij zijn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15-07-2014, 16:09

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ik irriteer me erg aan de extreme agressieve houding, doe normaal weetje!!!
ik gun zowel isrealische mensen en palestijnen rust en vrede!!!
ik vind het zielig voor palestijnen omdat zij het meest lijden aan de situatie ik sta ook achter hun, ik vind isreal walgelijk hoe ze mee omgaan en ook jammer dat ze zo opstellen, maar wij moslims moeten niet zon houding aannemen.
gewoon vrede, ze moeten stoppen met geweld en laat die isreal maar weetje, de wereld ziet wie slecht is en geloof mij dat het niet in de koude kleren gaan staan!! ik bedoel eimand met een goede intentie en vreedzaame houding wint!!!
verdient respect!!! Allah ziet alles!! wij zij allemaal mensen van Allah, joods of niet joods moslims of niet moslim!!!!
en ik vind het niet normaal als men zegt ik haat joden, ze zijn ook mensen en ze verdienen ook gewoon respect!!!
ze zijn niet allemaal slecht!!!
pfff ik wou dat isreal ophield zich zo te gedragen maar meer human ging opstellen!!!!
nu nog steeds in het jaar 2014 gedragen mensen als dieren is toch niet normaal om elkaar te doden die tijdperk zouden we allang voorbij zijn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mooi van je dat je dat zegt.

15-07-2014, 16:32

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ik irriteer me erg aan de extreme agressieve houding, doe normaal weetje!!!
ik gun zowel isrealische mensen en palestijnen rust en vrede!!!
ik vind het zielig voor palestijnen omdat zij het meest lijden aan de situatie ik sta ook achter hun, ik vind isreal walgelijk hoe ze mee omgaan en ook jammer dat ze zo opstellen, maar wij moslims moeten niet zon houding aannemen.
gewoon vrede, ze moeten stoppen met geweld en laat die isreal maar weetje, de wereld ziet wie slecht is en geloof mij dat het niet in de koude kleren gaan staan!! ik bedoel eimand met een goede intentie en vreedzaame houding wint!!!
verdient respect!!! Allah ziet alles!! wij zij allemaal mensen van Allah, joods of niet joods moslims of niet moslim!!!!
en ik vind het niet normaal als men zegt ik haat joden, ze zijn ook mensen en ze verdienen ook gewoon respect!!!
ze zijn niet allemaal slecht!!!
pfff ik wou dat isreal ophield zich zo te gedragen maar meer human ging opstellen!!!!
nu nog steeds in het jaar 2014 gedragen mensen als dieren is toch niet normaal om elkaar te doden die tijdperk zouden we allang voorbij zijn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kortom, laat israel doen wat het wil. maakt niet uit al die moorden die ze plegen op palestijnse moslims...het zijn mensen en daarom moet ik ze respecteren

fuck outta here met je zionisten propaganda

15-07-2014, 16:46



Citaat door Vrouwe_Justitia1:
Ya maar die slechte zowel de palestijnen en isrealisch, die haat hebben en die mensen vermoorden die krijgen hun straf wel, ik ben niet zo ik hou van zowel palestijnen als isrealische/joden die goed zijn!!!!!!!!!!!
wat brabbel je allemaal...geen touw aan vast te knopen.

15-07-2014, 16:54

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
Als ieder als jouw gaat denken ya dan is er geen touw aan vast te knopen!!! inderdaad!!!
maar als er een goede geluid komt dan volgen andere dan ziet men dat het verkeerd om die manier te reageren!!
En waarom zo negatief!!! hoezo vind je het leuk dat er zo wordt omgegaan!!!
ga spelen man. denk je echt dat die joden gaan stoppen met landjepik, massa moorden etc. als ze goede geluiden horen?

ben jij marokkaanse moslim?

15-07-2014, 16:56

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ya ben 100% marokkaanse moslims
je klinkt als een hollandse jood met je bullshit

15-07-2014, 17:01
Geef het land terug aan de eigenaren en er zal vrede zijn. Zolang zij het land bezet houden en dan bedoel ik niet terug naar de grenzen van 67 dan zal er geen vrede zijn. Wat jij hier dus vraagt is dat de palastijnen hun rechten moeten inleveren om vrede te hebben? Dat noem ik geen vrede maar chantage. Ze hebben daar niets te zoeken. Als de Europeanen medelijden met hun hebben om wat hen in de tweede wereldoorlog is gebeurd. Laat hen dan ervoor opdraaien en ze een land geven.

15-07-2014, 17:02

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ya maar mensen zien het en isreal heeft in deze wereld geen goede naam door hun gedrag!!! die slechte joden ik vind ze eng, maar ik ben niet zo, en ik geloof dat je die dient te berechten en ik geloof dat als je slecht bent dat je gestraft wordt door Allah!!!!!!
welke mensen zien het, en waar in de wereld heeft israel een slechte naam?

zoals ik al zei, tijd dat je opstaat uit die hollandse droomwereld van je.

15-07-2014, 17:03

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
echt niet man pfff wat praat jij, ik irriteer me aan die houding heeft geen nut dus ya, ik ben berbers dus ya.
ik gebruik me hersens en me fatsoen dus ben ik op eens geen marokkaanse.
ga spelen ofso, ya sorry wordt bang van die agressieve houding denk ik waar gaat dit heen doe normaal
ik zeg niet dat je geen marokkaanse bent. ik zeg alleen dat je als ene hollandse jood klinkt

15-07-2014, 17:07

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
ik irriteer me erg aan de extreme agressieve houding, doe normaal weetje!!!
ik gun zowel isrealische mensen en palestijnen rust en vrede!!!
ik vind het zielig voor palestijnen omdat zij het meest lijden aan de situatie ik sta ook achter hun, ik vind isreal walgelijk hoe ze mee omgaan en ook jammer dat ze zo opstellen, maar wij moslims moeten niet zon houding aannemen.
gewoon vrede, ze moeten stoppen met geweld en laat die isreal maar weetje, de wereld ziet wie slecht is en geloof mij dat het niet in de koude kleren gaan staan!! ik bedoel eimand met een goede intentie en vreedzaame houding wint!!!
verdient respect!!! Allah ziet alles!! wij zij allemaal mensen van Allah, joods of niet joods moslims of niet moslim!!!!
en ik vind het niet normaal als men zegt ik haat joden, ze zijn ook mensen en ze verdienen ook gewoon respect!!!
ze zijn niet allemaal slecht!!!
pfff ik wou dat isreal ophield zich zo te gedragen maar meer human ging opstellen!!!!
nu nog steeds in het jaar 2014 gedragen mensen als dieren is toch niet normaal om elkaar te doden die tijdperk zouden we allang voorbij zijn.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga naar school...


Ontopic: Ik hoop In Sch Allah dat Moslims Palestina terug overnemen.

15-07-2014, 17:12

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
[QUOTE=Brobdingnagian;124212313]ik zeg niet dat je geen marokkaanse bent. ik zeg alleen dat je als ene hollandse jood klinkt[/QUOTE

Ik snap het maar vroeger was ik heel anti isreal dit is wat ik jaren geleden geplaatst heb ik was heel erg anti isreal, en nu ben ik van mening veranderd dat laat ze maar slecht doen, op een gegeven moment, zal alles tegen hun keren, en wij moslims moeten niet zoals hun
doen.

De krokidillentranen van Isreal
Het verbaast mij keer op keer dat veel mensen denken en leven in de omgekeerde wereld wanneer het over Israel gaat. Israel een koloniale staat die gebaseerd is op een rascistische en fascistische ideologie.
Palestijns verzet komt voort uit jarenlange bezetting van en door zionisten. Het verwijt van terreur aan het adres van Palestijnen is onrechtvaardig even als het stomme hek of muur.
Het zijn krokodillentranen van Israel, de mensen die roepen dat hun naaste is overleden zijn moreel schuldig aan het beleid van de Israelische staat, een zionistisch bolwerk. De oorzaak van het geweld, van alle leed en ellende aan Palestijnse zijde is
toe te schrijven aan de fascistische bezettingspolitiek, en in geen mate aan de houding van Arabieren. De zionisten wisten bij voorbaat dat Palestina geen land was voor een volk, voor een volk zonder land. Het is een mythe, in de verklaring van Balfourd wordt er gesproken over Palestine en de niet-joodse bewoners. Zionisten zijn dan ook GEEN slachtoffer van terreur maar van haar eigen fascistische bezettingspolitiek jegens de Palestijnen. De bezetting duurt al al jaren, toch hebben die zionazi's niet het fatsoen en de eerlijkheid om het een bezetting te noemen. Gemakshalve wordt het de betwiste gebieden genoemd. Ik zal u wat zeggen, de Palestijnen zijn levensmoe geworden door dag in dag uit vernederd, verwond en geestelijk vermoord te worden. Het verzet komt voor uit machteloosheid, uit wanhoop en uitzichtloosheid. Israel houdt de wereld voor de gek met de broodkruimels die zij hen toewerpt en verwacht dat de Palestijnen serieus ingaan op hun zogenaamde vredesvoorstellen. Zionisten mensen willen niets van vrede of Palestijnen. Zij deporteren hen liever over de grens naar Jordanie om een groot Israel te kunnen realiseren. Ik stoor mij mateloos aan het zeehondjesgedrag van Israeli's. Israel legt alle wetten en plichten naast zich neer, handelt in strijd met moraal en fatsoen en pretendeert een democratie en een beschaving te zijn. Een land wat al een halve eeuw de bevolking het leven zuur maakt kweekt terreur, het kan niet anders.
Het zionisme is in 1975 gelijkgesteld aan racisme. Het zegt genoeg hoe zionisten tegen Palestijnen aankijken, op gelijke wijze zoals nazi's nog steeds tegen joden aankijken. Israel wil geen vrede, israel wil geen eind aan terreur, Israel houdt bewust vast aan de spiraal van geweld. De Israelische overheid jaagt haar bevolking bewust angst aan en injecteert hen met haat tegen de amalek om de bezetting in stand te houden. Het verdomde hek is een symbool van apartheid en onmenselijkheid. Het is geen blijk van goede wil. De mensen die roepen dat Palestijnse verzet moet stoppen moeten eens goed beseffen dat zionisten als eerste in 1917 terreuraanslagen hebben gepleegd tegen de oorspronkelijke niet-joodse bewoners van Palestina. Bovendien is nog maar de vraag of er sprake van terreur kan zijn in een land waar sprake is van bezetting en onderdrukking? Het is een volksopstand van Palestijnen die geen hoop meer hebben. Geen hoop omdat de laffe houding van Europa en Amerika de rechtspositie van Palestijnen ondergeschikt maakt aan die van bondgenoot/ bezetter Israel. Palestijnen worden tegen de muur gezet met hun rug. Zij mogen niets naar het Internationale rechtshof en geen gewapend verzet plegen. Jullie denken en leven in de omgekeerde wereld wanneer Israel ter discussie staat en vragen hen het onmogelijke. Het zou ons sieren als fatsoensmensen, als voorvechters van gelijkheid en rechtvaardigheid om Israel te bekritiseren en haar niet te verdedigen. Er valt niets te verdedigen Israel heeft haar krediet opgemaakt. De ambivalente houding van Europa en Amerika voortkomend uit verborgen schuldgevoelens mag Israel geen vrijbrief geven om een land te bezetten een en volk te onderdrukken. Stop de kolonisatie, dan stopt het verzet vanzelf.
Wat is je punt nou????

15-07-2014, 17:20


laat haar of hem. en er niet naar luisteren

dit is gewoon iemand die onder valse voorwendselen sympathie voor israel en joden wil kweken.

15-07-2014, 17:34

Citaat door Vrouwe_Justitia1:
[QUOTE=malihakda;124212433]

DAT ER EEN DAG KOMT DAT ONRECHT WORDT BESTRAFT EN DAT ER EEN DAG KOMT DAT DE PALESTIJNEN HUN RECHT
TERRUG KRIJGEN!! MAAR WIJ MOSLIMS FATSOEN MOETEN HEBBEN EN NIET ZOALS HUN MOETEN HANDELEN.
DE WERELD ZIET ALLES, EN ALLAH ZIET ALLES!! EN DAT IK ME IRRITEER AAN DIE AGRESSIEVE ENGE HOUDING VAN MOSLIMS.
EN GEEN HAAT MOET HEBBEN EN HUMAN EEN FATSOENELIJK MOETEN OMGAAN MET DE SITAUTIE!!
FATSOEN WINT, WORDT GERESPECTEERD!!
OP KORTE TERMIJN WINT ISREAL DIE SLECHTE ISREALIERS DAN WANT NIET ALLE JODEN ZIJN SLECHT, MAAR OP LANGERE TERMIJN GAAN ZE ZWAAR VERLIEZEN!!! IK BEN VOOR VREDE, EERLIJKHEID EN RECHTVAARDIGHEID!!!
Ik had het ook wel kunnen lezen zonder hoofdletter. Maar dat maakt jouw stuk niet minder onduidelijk.

Zoals ik al zei, als ze het midden oosten verlaten dan zal er vrede zijn. De haat is gericht naar de joodse staat die er niet had mogen zijn. Dit is normaal. Als iemand je land bezet dan heb je daar een haat tegen. Of zal jij een inbreker verwelkomen met een kopje thee?

16-07-2014, 14:59
Vrouwe_justitia, probeer eens in te leven in het lot van die Palestijnen. Stel jij hebt een huis met een olijfbomengaard. Dat huis hebben jullie al 100 in het bezit. Het was van je Opa geweest. De olijfbomen zijn jullie enige bron van inkomsten. Op een of andere dag komen Zionisten (kolonisten) met bulldozers, en vernietigen jullie olijven en zetten jullie uit huis. Vervolgens claimen zij dat het hun huis is en dat jullie moeten oprotten. Zou jij dan nog vrede willen met deze mensen?

Pagina's : [1] 2