Bekijk volle/desktop versie : Ik eet nooit meer chips na iftar.



Pagina's : [1] 2 3 4

15-07-2014, 11:44
Heb al de hele ochtend maagzuur.

15-07-2014, 11:46



Citaat door femme_1:
Is niet grappig. Moet tot 17:30 uur werken MET maagzuur.

15-07-2014, 11:48
Welke chips was het ?

15-07-2014, 11:48
Heb je ooit redbull in combinatie met lays ketchup chips geproefd? Daar krijg je pas maagzuur van.

15-07-2014, 11:49



Citaat door koffieverkeerd-:
Is niet grappig. Moet tot 17:30 uur werken MET maagzuur.
Is inderdaad geen fijn gevoel.. Hamdoelah geen last van gehad drink in de avond toch altijd wel een redbull en zo nu en dan chips

15-07-2014, 11:52
Ik eet alleen een beetje met iftar daarna niet meer. Heb nergens hmdl last van

15-07-2014, 12:00

Citaat door Anoniem6464:
Welke chips was het ?
Lays Paprika ships.

15-07-2014, 12:02

Citaat door koffieverkeerd-:
Lays Paprika ships.

Hee ik ook maar heb hmdl nergens last van

15-07-2014, 12:02

Citaat door Hadjabatata:
Heb je ooit redbull in combinatie met lays ketchup chips geproefd? Daar krijg je pas maagzuur van.

Nee ik vind Lays ketchup echt vies.

Citaat door femme_1:
Is inderdaad geen fijn gevoel.. Hamdoelah geen last van gehad drink in de avond toch altijd wel een redbull en zo nu en dan chips
Alhamdoulilah. Die redbull spoelt die ships smaak in je maag weg denk ik. Had er geen fris overheen gegooid, alleen een flesje water

15-07-2014, 12:03

Citaat door Rosabaya:
Ik eet alleen een beetje met iftar daarna niet meer. Heb nergens hmdl last van
Wat is 'een beetje'?
Geef eens een voorbeeld van wat je allemaal eet. Ben echt benieuwd naar wat men eet.

15-07-2014, 12:08
Wie gaat er dan ook na 19 uur lang vasten aan de chips ipv voedzame dingen te nuttigen grijpt men naar chips

15-07-2014, 12:08

Citaat door koffieverkeerd-:
Nee ik vind Lays ketchup echt vies.

Alhamdoulilah. Die redbull spoelt die ships smaak in je maag weg denk ik. Had er geen fris overheen gegooid, alleen een flesje water
Hahah tip voor de volgende keer..

15-07-2014, 12:12



Citaat door maaltje:
Wie gaat er dan ook na 19 uur lang vasten aan de chips ipv voedzame dingen te nuttigen grijpt men naar chips
Ik had er zoooooooo'n zin in..
Wat eet jij dan allemaal? En wat is voedzaam volgens jou? Ben wel benieuwd.

15-07-2014, 12:17

Citaat door koffieverkeerd-:
Ik had er zoooooooo'n zin in..
Wat eet jij dan allemaal? En wat is voedzaam volgens jou? Ben wel benieuwd.
en toen besloot je 3 zakken leeg te eten ofzo?

soep om mee te beginnen, min 1 max 3 dadels, meestal gewoon 1. Verder verschilt het wat de hoofdmaaltijd is. gisteren waren het in de oven bereide loempia's (2 stuks) met 3 stukken home made pizza. Was laat thuis van werk en had geen fut meer om nog wat te koken. Later op de avond fruit gegeten, kersen en druiven. Verder een mok thee en een klein blokje chocolade kokos cake (home made) waar ik erg zin in had. en verder water gedronken. Eergisteren bijvoorbeeld was het vis uit de oven met een garnalen/inktvis tomatensausje met champignons erbij. Had toen verse jus gedronken weer fruit en veel water. Maak soms wel eens een aardbeiensmoothie en neem dat en dan minder of geen fruit. Je kunt zoveel voedzame dingen. Heb ook 2x ofzo bulgur met groenten gemaakt. Aantal keren gebakken vis met charmilla. een keertje was het gegrilde koteletten en charmilla erbij. je kunt eindeloos varieren.

15-07-2014, 12:21

Citaat door maaltje:
en toen besloot je 3 zakken leeg te eten ofzo?

soep om mee te beginnen, min 1 max 3 dadels, meestal gewoon 1. Verder verschilt het wat de hoofdmaaltijd is. gisteren waren het in de oven bereide loempia's (2 stuks) met 3 stukken home made pizza. Was laat thuis van werk en had geen fut meer om nog wat te koken. Later op de avond fruit gegeten, kersen en druiven. Verder een mok thee en een klein blokje chocolade kokos cake (home made) waar ik erg zin in had. en verder water gedronken. Eergisteren bijvoorbeeld was het vis uit de oven met een garnalen/inktvis tomatensausje met champignons erbij. Had toen verse jus gedronken weer fruit en veel water. Maak soms wel eens een aardbeiensmoothie en neem dat en dan minder of geen fruit. Je kunt zoveel voedzame dingen. Heb ook 2x ofzo bulgur met groenten gemaakt. Aantal keren gebakken vis met charmilla. een keertje was het gegrilde koteletten en charmilla erbij. je kunt eindeloos varieren.
Oke lijkt op wat ik eet.

Gister at ik:

halve kommetje soep + 1 klein stukje schebakia
broodje met gegrilde paprika
1 eitje

Vervolgens
2 opscheplepels rijst met groenten en 1 gegrilde kotelet.

bakje Lays Paprika en 3 glazen multivitamine

Ik denk dat ik echt moet gaan minderen. Wat is jouw mening hierover?

Pagina's : [1] 2 3 4