Bekijk volle/desktop versie : Wie is er ooit van plan..om voor altijd teug te gaan naar Marokko.



Pagina's : [1] 2 3 4

08-03-2005, 12:28
Als je leeftijd hebt bereikt..


of denk je Nee..ik ben geboren in Nederland..en hier ga ik ook blijven

08-03-2005, 12:34



Citaat door miss_touzani:
als het kan was ik nu allang in marokko
wollah ik doe een moord om in marokko te zijn
Om daar voor altijd te wonen..of gewoon om op vakantie te gaan..

08-03-2005, 12:37
daar voor altijd te wonen..., natuurlijk

08-03-2005, 12:39
eerlijk gezegd ik ben heel graag in marokko
ik heb marokko gekend in de maanden april, juli en augustus
en moet zeggen dat er flink een verschil was in april tegen over in juli en augustus maar ik wil wel best daar blijven als we de voordelen krijgen zoals hier zoals ziekenhuis, betaalde ziekte verlof, correcte behandelingen in studies, werk, ziekenhuizen en administratieve paperassen, dan zal ik wel willen, en natuurlijk ook werkloosheidsuitkering om te leven indien je in een miserie valt.....ik kan eindeloos verder gaan welah,
spijtig want weer, volk en voeding is inorde maar ja ....alhamdoelilah
misschien als mijn man op pensioen zonder moeite ...

08-03-2005, 12:40


ik heb 6 jaar in marokko gewoond ik vond het heerlijk om daar te wonen en het was heel erg moeilijk om weer aan nederland gewend te raken maar nu ik hier woon wil ik niet meer terug gaan naar marokko om te wonen als ik ergens ander zal willen wonen dan wil ik wel naar dubai of medina

08-03-2005, 12:44

Citaat door oujdiameghrabia:
ik heb 6 jaar in marokko gewoond ik vond het heerlijk om daar te wonen en het was heel erg moeilijk om weer aan nederland gewend te raken maar nu ik hier woon wil ik niet meer terug gaan naar marokko om te wonen als ik ergens ander zal willen wonen dan wil ik wel naar dubai of medina
je vond het heerlijk maar nu niet kun je zeggen wat de negatieve punten zijn, ik denk zoals ik vermelde niet?

08-03-2005, 12:45

Citaat door nbt:
eerlijk gezegd ik ben heel graag in marokko
ik heb marokko gekend in de maanden april, juli en augustus
en moet zeggen dat er flink een verschil was in april tegen over in juli en augustus maar ik wil wel best daar blijven als we de voordelen krijgen zoals hier zoals ziekenhuis, betaalde ziekte verlof, correcte behandelingen in studies, werk, ziekenhuizen en administratieve paperassen, dan zal ik wel willen, en natuurlijk ook werkloosheidsuitkering om te leven indien je in een miserie valt.....ik kan eindeloos verder gaan welah,
spijtig want weer, volk en voeding is inorde maar ja ....alhamdoelilah
misschien als mijn man op pensioen zonder moeite ...
Ja de sociale voorzieningen in Marokko zijn ongelooflijk slecht in ...en laat ik niet beginnen over afgestudeerden met een HBO of Universtaire opleiding..ze kunnen niet eens aan de bak komen..en als dat gebeurt is dat alleen door middel van vriendjes politiek of curruptie...dat is de nadeel van Marokko...maar voor de rest is het

08-03-2005, 12:46

Citaat door nbt:
je vond het heerlijk maar nu niet kun je zeggen wat de negatieve punten zijn, ik denk zoals ik vermelde niet?
juist precies en welah als je de meeste marokkanen in marokko met hollanders van hier vergelijkt dan zijn hollanders veel beter als ze bekeren dan gaan ze meschien zo jenna in

08-03-2005, 12:47
Tuurlijk wil ik dat maar ik weet niet of ik dat wel volhou hahaha..

08-03-2005, 12:47

Citaat door oujdiameghrabia:
ik heb 6 jaar in marokko gewoond ik vond het heerlijk om daar te wonen en het was heel erg moeilijk om weer aan nederland gewend te raken maar nu ik hier woon wil ik niet meer terug gaan naar marokko om te wonen als ik ergens ander zal willen wonen dan wil ik wel naar dubai of medina
6 jaar???

Is best lang..wat is eigenlijk de reden..dat je terug ben gekomen naar Nederland..

08-03-2005, 12:47

Citaat door nbt:
je vond het heerlijk maar nu niet kun je zeggen wat de negatieve punten zijn, ik denk zoals ik vermelde niet?
de negatieve punten is dat je geen (voor Marokko) geldige diploma hebt, en dus geen goede baan kan krijgen...

Marokko heeft hele goed dokters, dus daar hoef je niet bang voor te zijn... Ik denk echt dat alleen geld het nadeel is, Als je geld hebt kun je daar veel beter leven dan hier...

08-03-2005, 12:48

Citaat door TurnMeOn:
Tuurlijk wil ik dat maar ik weet niet of ik dat wel volhou hahaha..
Ja , dat ligt allemaal aan jou..

08-03-2005, 12:49



Citaat door soufiane37:
de negatieve punten is dat je geen (voor Marokko) geldige diploma hebt, en dus geen goede baan kan krijgen...

Marokko heeft hele goed dokters, dus daar hoef je niet bang voor te zijn... Ik denk echt dat alleen geld het nadeel is, Als je geld hebt kun je daar veel beter leven dan hier...
Precies..sociale voorzieningen om te beginnen..

08-03-2005, 12:52

Citaat door Ilove_you:
Precies..sociale voorzieningen om te beginnen..
Als je echt veel geld hebt, heb je dat niet nodig... Als ik een miljoen euro op straat vind dan ga ik meteen naar Marokko... begin daar een bedrijfje...

08-03-2005, 12:53

Citaat door soufiane37:
de negatieve punten is dat je geen (voor Marokko) geldige diploma hebt, en dus geen goede baan kan krijgen...

Marokko heeft hele goed dokters, dus daar hoef je niet bang voor te zijn... Ik denk echt dat alleen geld het nadeel is, Als je geld hebt kun je daar veel beter leven dan hier...
wel goede dokters maar je moet maar in het ziekenhuis gaan liggen en je ziet wel hoe ze je behandelen die zusters daar vooral als je geen geld geeft

Pagina's : [1] 2 3 4