Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor Palestina.



Pagina's : [1] 2 3

15-07-2014, 00:32
Kom op,laten we eens iets nuttigs doen hier voor een keer.

Wie doneert met ons mee voor onze broeders en zusters?

GoodBadUgly doneert 100 euro bij 50 positieve reacties.
Neda volgt ook met hetzelfde bedrag.
Licentia is ook van de partij.

Ik zal in sha Allah het totaalbedrag verdubbelen. Ik verwacht wel eerlijke reacties.

Credits gaan naar GoodBadUgly en Neda.








Leden: de stichting heeft Islamic relief:

http://www.islamic-relief.nl/Doneren.aspx

S.O.S. Palestina


Het is opnieuw onrustig rond de Palestijnse Gazastrook. De voortdurende luchtaanvallen hebben inmiddels aan tientallen Palestijnen het leven gekost. Palestijnse medische hulpdiensten kunnen door blokkades en de verwoeste infrastructuur hun werk moeilijk uitvoeren.x



S.O.S. Palestina
Islamic Relief heeft sinds 1998 een veldkantoor in Gaza- stad. Het bieden van hulp in het gebied is soms moeilijk en gevaarlijk, maar door onze jarenlange expertise bereiken wij veel kwetsbare gezinnen. We verstrekken onder meer medische hulpmiddelen, voedselpakketten, hygiëne kits. Getraumatiseerde kinderen en weduwen krijgen psychosociale hulp.

Hoe kan ik helpen?
Je kunt een bijdrage doneren via giro 2002 t.n.v. Islamic Relief Nederland met omschrijving 'S.O.S Palestina'. Wil je meer doen? Sponsor dan een weeskindje uit Gaza, Palestina! Bestel vrijblijvend een wees- informatiepakket via 020 -6160022 of stuur ons gerust viainfo@islamic-relief.nl.

15-07-2014, 00:39


Wat is de ervaring met islamic reliëf, hoe betrouwbaar is? Hoe weten we zeker dat het geld aankomt op de plekken waar het hoort?

15-07-2014, 01:01

Citaat door SpeakUp:
Wat is de ervaring met islamic reliëf, hoe betrouwbaar is? Hoe weten we zeker dat het geld aankomt op de plekken waar het hoort?
http://www.cbf.nl/Instelling/4185/Islamic-Relief-Nederland-St
36% in de pot...

15-07-2014, 01:07

Citaat door Abdul_Karim:
http://www.cbf.nl/Instelling/4185/Islamic-Relief-Nederland-St
36% in de pot...
Dat is best veel. Dank voor de link.

15-07-2014, 01:08


Ik doneer 10.000 eur. Ben je nu nog steeds van plan om het totaalbedrag te verdubbelen?

15-07-2014, 01:09

Citaat door SpeakUp:
Wat is de ervaring met islamic reliëf, hoe betrouwbaar is? Hoe weten we zeker dat het geld aankomt op de plekken waar het hoort?
Ik sponsor al een lange tijd een weeskind via hun en ik heb nooit iets negatiefs mogen meemaken. Ik krijg bv om de zoveel tijd een brief met fotos van het kind en allerlei nieuwe kleding en/of schoolspullen. Ik doe dit nu al langer dan een jaar en ik ken ook andere mensen die vaker aan hun hebben gedoneerd. Wa Allah ou a3lam.

Als jij een betere en/of meer betrouwbare instantie kent mag je dat altijd delen.

15-07-2014, 01:09
Ik wil wel meedoen maar niet via Islamic Relief.

15-07-2014, 01:13

Citaat door Wonder_Roos:
Ik doneer 10.000 eur. Ben je nu nog steeds van plan om het totaalbedrag te verdubbelen?
Beetje realistisch zijn aub, al is het nog zo laat.

15-07-2014, 01:14

Citaat door Adelphos:
Beetje realistisch zijn aub, al is het nog zo laat.
Jij vraagt dat van de leden hier?

15-07-2014, 01:14

Citaat door Unfeated:
Ik wil wel meedoen maar niet via Islamic Relief.
Om eerlijk te zijn boeit het me niet aan welke instantie je het doneert, zolang het maar voor Palestina bestemd is. Aan welke instantie ddacht je?

15-07-2014, 01:16

Citaat door Mourri:
Jij vraagt dat van de leden hier?
Haha, daar heb je een punt bro.

15-07-2014, 01:19

Citaat door Adelphos:
Om eerlijk te zijn boeit het me niet aan welke instantie je het doneert, zolang het maar voor Palestina bestemd is. Aan welke instantie ddacht je?
18, 19 en 20 juli a.s. houdt SOS-stichting een live benefiet. Vervolgens zullen zijzelf onder begeleiding van stichting Israa het geld en de hulpmiddelen naar Gaza brengen.

Ik dacht eerder daaraan.

15-07-2014, 01:26



Citaat door Unfeated:
18, 19 en 20 juli a.s. houdt SOS-stichting een live benefiet. Vervolgens zullen zijzelf onder begeleiding van stichting Israa het geld en de hulpmiddelen naar Gaza brengen.

Ik dacht eerder daaraan.
Ik zeg doen!!

15-07-2014, 01:27
Oké, eerst 50 positieve reacties en ik doneer nog eens 150 eurie.

15-07-2014, 01:30

Citaat door Unfeated:
Oké, eerst 50 positieve reacties en ik doneer nog eens 150 eurie.
Door de stilte lijken 50 positieve reacties ver weg.

Pagina's : [1] 2 3