Bekijk volle/desktop versie : Je vrouw is succesvol



14-07-2014, 01:16
hoe ga jij ermee om als man?

14-07-2014, 01:21


ik ga er niet mee om.(als het over werk, carriere gaat)

14-07-2014, 01:22
Wat versta jeonder suc6vol

14-07-2014, 01:23

Citaat door Mourri:
ik ga er niet mee om.(als het over werk, carriere gaat)
Ok. Jij wilt dus een vrouw die in de keuken staat..

14-07-2014, 01:24



Citaat door controversy:
Ok. Jij wilt dus een vrouw die in de keuken staat..
Je suiker is naar je hoofd gestegen, waarom bepaal je dat voor mij zonder het te vragen?

14-07-2014, 01:26
Succesvolle Marokkaanse vrouwen? De kans dat je zo een Marokkaanse vrouw tegenkomt is even groot als het winnen van de Staatsloterij. Marokkaanse vrouwen zijn saai, kuddedieren, ouderwets en ambitieloos.
Ze studeren zogenaamd, maar dat is voor als ze gescheiden zijn. Enige wat ze willen is kinderen uitpoepen, elke dag thuis zitten en series kyken. Uiteindelijk mag je als man hopen dat je nog een stijve krijgt als je je vrouw in razendtempo zo dik en onverzorgd ziet worden.

14-07-2014, 01:28

Citaat door Abdel199:
Succesvolle Marokkaanse vrouwen? De kans dat je zo een Marokkaanse vrouw tegenkomt is even groot als het winnen van de Staatsloterij. Marokkaanse vrouwen zijn saai, kuddedieren, ouderwets en ambitieloos.
Ze studeren zogenaamd, maar dat is voor als ze gescheiden zijn. Enige wat ze willen is kinderen uitpoepen, elke dag thuis zitten en series kyken. Uiteindelijk mag je als man hopen dat je nog een stijve krijgt als je je vrouw in razendtempo zo dik en onverzorgd ziet worden.
Haha, best zielig ben je eigenlijk.

14-07-2014, 01:35
Blij voor haar.

14-07-2014, 03:29
Ik ga depressief thuiszitten want ze is succesvol.

14-07-2014, 03:30

Citaat door Abdel199:
Succesvolle Marokkaanse vrouwen? De kans dat je zo een Marokkaanse vrouw tegenkomt is even groot als het winnen van de Staatsloterij. Marokkaanse vrouwen zijn saai, kuddedieren, ouderwets en ambitieloos.
Ze studeren zogenaamd, maar dat is voor als ze gescheiden zijn. Enige wat ze willen is kinderen uitpoepen, elke dag thuis zitten en series kyken. Uiteindelijk mag je als man hopen dat je nog een stijve krijgt als je je vrouw in razendtempo zo dik en onverzorgd ziet worden.

Hahahaha dus dat!