Bekijk volle/desktop versie : Mijn beste vriend



Pagina's : [1] 2

14-07-2014, 00:42
Zoals jullie konden lezen gaat deze topic over "mijn beste vriend"

Elk meisje heeft/had wel een jongen waar ze goed mee kon opschieten, die ze zag als haar vriendin maar het was een jongen... Dus haar beste vriend. Je ziet hem op geen enkele andere manier dan vriendschap. Een die jou steunt, ervoor je is, je helpt, je uitlacht, die je vertrouwd, je voor gek zet en ga zo maar door...Een echte vriend!

Ja ik had ook zo een vriend... 4jaar geleden leerde ik hem kennen op vakantie, hij is een maat van me broer. Daardoor ken ik hem ook, hij was aardig en grappig. Langzamerhand merkte ik dat we veel praatten, wel elke dag! Er ging geen dag voorbij zonder dat ik hem had gesproken en zo verstreken er maanden, vakanties, jaren voorbij. Het was niet awkward op een of andere manier, hij kwam vaak over de vloer en was geliefd bij mijn ouders. Hij ging zelfs mee naar familie-feestjes, hij was net een gezinslid. Hij had een periode dat het niet goed ging met hem, hij was ziek en op school ging het ook niet lekker. Ik hielp hem er boven op te komen, hij moest slagen voor zijn examens!
De laatste maanden hoor ik amper iets van hem... Hij laat niks meer van zich horen. Ik heb hem vaak gevraagd wat er schilt, en ik moest me niet zo druk maken was het antwoord.

" ja waarom ben je zo afwezig (naam)?"
" ja sorry AMRL ik heb het druk met school en werk, we gaan binnenkort wat leuks doen! Winkelen ofzo, jij mag kiezen"

Daar verheugde ik me dan ook op. Ja binnenkort gaan we wat leuks doen! Ik mistte me "bestie" natuurlijk, had hem zoveel te vertellen. Dagen, weken gingen voorbij zonder enkel gehoor van hem alleen van mij kant en soms kreeg ik dan een whatsapje terug laat in de nacht als ik al sliep.

Ik ben er ook nu helemaal klaar mee. Ik noem dit geen vriendschap!? Het komt alleen van mij kant... Maar 4,5jaar is niet niks, het was zo fijn met hem. Hij begreep mij, dezelfde humor etc. Ik heb van de week zijn nummer verwijdert, dan kom ik ook niet in de verleiding om hem een bericht te sturen.

Wat vinden jullie? En kom niet met " meiden en jongens kunnen niet bevriend raken." Want dat vind ik bullshit.

( Sorry voor de lange tekst)

Peace & love
AMRL

26-10-2014, 02:20


hij gaat trouwen.

26-10-2014, 02:22
Nee, anders wist ik het wel..

26-10-2014, 02:23

Citaat door AMRL:
Nee, anders wist ik het wel..
Maar dat weet je niet omdat hij niks van zich laat horen?

26-10-2014, 02:48


Hij mag niet met je praten van zn vriendin/toekomstige. Hij is afstand aan het creëren, contact minderen..

26-10-2014, 02:50
Ik kan niet begrijpen dat je zoo bevriend kan raken met een man zonder enige bijbedoeling. En het is ook nog eens strikt Haram. Maar dat wist je natuurlijk al.

26-10-2014, 02:12
Hij heeft een meisje leren kennen waar hij mee wilt trouwen. Of hij is zich meer islamitisch aan het verdiepen. Een combinatie kan ook, maar ik denk eerder het eerste.

Als een jongen contact met je (meisje) mindert dan is er vrijwel altijd een andere vrouw in het spel die zijn aandacht wel weet te trekken.

26-10-2014, 02:23
ik snap het niet. als hij op alle vlakken zo geweldig is. waarom heb je dan niks met hem?
het kan ook zijn dat hij verliefd op je is en afstand neemt omdat hij het zat is dat er maar niks gebeurd :-s je bent echt naief als je denkt dat een jongen zoveel vrije tijd en energie in je gaat steken zonder dat daar meer dan een vriendschap uitkomt

26-10-2014, 08:32
Marokkaanse snollen en hun beste vriend crap. Je zou ze het liefst een nekschot willen geven.

26-10-2014, 08:37
4,5 jaar verspilt aan een zogenaamde "beste vriend"...

Damn!.,,.

26-10-2014, 08:57
Misschien heeft hij tegenwoordig een meid die wél met hem gaat trouwen en wil uit respect voor haar niet met andere meisjes zitten kletsen over onzin? Wat als hij trouwt, blijf je dan nog steeds zo aan 'm plakken? Dat zou zijn vrouw niet zo waarderen.

26-10-2014, 09:13

Citaat door Omen:
Hij heeft een meisje leren kennen waar hij mee wilt trouwen. Of hij is zich meer islamitisch aan het verdiepen. Een combinatie kan ook, maar ik denk eerder het eerste.

Als een jongen contact met je (meisje) mindert dan is er vrijwel altijd een andere vrouw in het spel die zijn aandacht wel weet te trekken.
-

26-10-2014, 10:21


Het is gewoon een natte flikker.

26-10-2014, 10:24
Je hebt gevoelens voor hem gekregen.

Dus niet echt vriendschap meer, maar je wilt meer dan alleen vriendschap

26-10-2014, 10:55
Ik haat zulke wijven, man. Eh bij ons Marokkanen kan je als vrouw geen mannelijke beste vriend hebben. Of hij gebruikt jou kapothard of hij is gewoon een flikker. Wesh denk je dat je in een Amerikaanse soapserie leeft nigh? Yeh wijven van tegenwoordig.

Pagina's : [1] 2