Bekijk volle/desktop versie : Jullie vrouwen begrijpen het volgens mij niet



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-07-2014, 17:19
Ik snap het, je wil er goed uitzien en je lekker in je vel voelen wanneer je de deur uit gaat. Maar wat je niet weet is dat het meer kwaad doet dan goeds. Laat me je vertellen waarom.

Make up maakt een vrouw veel mooier dan dat ze werkelijk is, dat weten we nu allemaal. Wat je daarmee doet is aandacht trekken van de man in aller eerste plaats. Ja, in aller eerste plaats wat het doet is de aandacht trekken van de man. Ongeacht je intentie of reden ook mag zijn waarom je het gebruikt, uiteindelijk zorgt het ervoor dat je in aller eerste plaats de aandacht trekt van de man. Je voelt je beter omdat je er niet veel slechter uitziet dan de rest, de norm. Je voelt je lekkerder in je vel omdat je meegaat met de standaarden. Maar als gevolg wordt je door 100en jongens aangestaart met verkeerde blikken.

In ieder geval prikkel je zeker tenminste één jongen/man. Of het midden op straat is, of in het openbaar vervoer. Je zal opvallen voor hem. Afhankelijk van wie hij is, zal die zich of opgewonden of ongemakkelijk voelen. Hij zal zich ongemakkelijk voelen om willekeurige redenen. Hij vind je mooi dus hij is geneigd om steeds naar je te kijken, en dat onbewust. Dit kan zelfs een praktiserende meneer zijn, ja. Voor zo een persoon is het nog vervelender. Dus zo een persoon wordt uitgelokt omdat mevrouw er zo nodig tot in de perfectie wilt uitzien met dat neppe troep op je gezicht. Het is logisch dat hij kijkt. Je ziet er 10x beter uit dan je er werkelijk uitziet. Geen man houdt niet van een mooie vrouw.

Make up maakt een vrouw mooier dan ze is. Niet alleen daag je mannen onnodig uit maar je bedriegt iedereen tegelijkertijd ook. Want misschien ben je helemaal niet zo knap als je schijnt eruit te zien. maar je zorgt er tegelijkertijd wel voor dat je men dat laat denken. Het is allemaal zo onschuldig, gewoon wat verf en poeder op je gezicht smeren. Maar de gevolgen zijn groter dan je denkt.

Zonder make up zie je er minder goed uit, en dat is niet erg. Dat betekent niet dat je lelijk bent, maar je ziet er ook niet uit als iets dat elke blik naar zich toe trekt. In tegenstelling, je wordt er veel respectvoller door aangekeken en benaderd. Nee je ziet er niet "geweldig" uit, en dat is de realiteit. Je hoeft daarvan geen leugen te maken door middel van make up. Je bent mooi zoals je bent geloof me a zuster. Om mooi te zijn hoef je niet elke jongen te verassen met je masker.

Waarom a zusters? Waarom erkennen we niet allah zijn creaties en de manier waarop hij beide geslachten heeft gecreeerd met al hun beperkingen en beproevingen. In principe verkoop jij je ziel. Niet sterk genoeg, geef jij je over aan een verkeerde norm.

Ik sluit af met een voorbeeld: Ik stapte laatst de bus in, en zag een paar dames zitten. Ze droegen geen make up en zagen er daardoor ook niet te perfect "gemaakt" uit. In dit geval gaf ik ze geen tweede blik. Daarna stapte er een dame in die wel helemaal opgemaakt was en er daardoor logischerwijs heel goed eruitzag, natuurlijk mooi "gemaakt". En mijn ogen gingen steeds vanzelf haar kant op onbewust. Ik spreek in dit voorbeeld enkel voor mezelf dus alle kritiek is welkom, maar ik beloof jullie dat dit het geval is voor bijna elke jongen.

PS: Dit is voor degenen die het niet doorhebben. Niet voor de slettebakkies die van alle aandacht houden dat zich meebrengt met het bedriegen.

13-07-2014, 17:25


Wat een onzin als je knap ben dan ben je gewoon knap..
De vormen van je ogen, de vorm van je lippen de vorm van je neus..en van je hoofd en de figuur van de vrouw en de uitstraling..
Dat allemaal kan je niet veranderen door Make up..
Make up geeft je een levendige uitstraling en als je te veel doet is het juist lelijk en nep.
Maar haram is het zeker!

13-07-2014, 17:27

Citaat door Jawharatie:
Wat een onzin als je knap ben dan ben je gewoon knap..
De vormen van je ogen, de vorm van je lippen de vorm van je neus..en van je hoofd en de figuur van de vrouw en de uitstraling..
Dat allemaal kan je niet veranderen door Make up..
Make up geeft je een levendige uitstraling en als je te veel doet is het juist lelijk en nep.
Maar haram is het zeker!

13-07-2014, 17:32
Ach, hou toch op. Ik heb gezien wat make-up kan doen, dan ziet een dame er erg gewoon uit van nature en na het opmaken heeft ze een spectaculair gezicht. Puur bedrog. Wie houden jullie voor de gek? En dan nog het epileren en tekenen van wenkbrauwen, tja dan is iedereen mooi.

13-07-2014, 17:33



Citaat door Jawharatie:
Wat een onzin als je knap ben dan ben je gewoon knap..
De vormen van je ogen, de vorm van je lippen de vorm van je neus..en van je hoofd en de figuur van de vrouw en de uitstraling..
Dat allemaal kan je niet veranderen door Make up..
Make up geeft je een levendige uitstraling en als je te veel doet is het juist lelijk en nep.
Maar haram is het zeker!
Er is een verschil tussen knap en onreeel nog knapper "gemaakt"

En inderdaad. Ik heb in mijn leven genoeg vrouwen gezien die het elke dag dragen, en een keer dan niet, die er in vergelijking gewoon niet uitzagen. Ze waren nooit lelijk, maar het verschil is dus echt zo groot dat ze erdoor lelijk uitzien. Make up maakt een gigantsiche verschil. Ik herhaal, gigantisch

13-07-2014, 17:35
Edge...3eyekk met je onreeel hahaha jij overdrijft ook.
Weet je wat jij moet doen..Niet naar vrouwen kijken, want geloof me wallahi een man zal altijd blijven kijken maakt niet uit hoe en wat.
Simpel weg..omdat mannen wolven zijn.
Werk aan jezelf!

13-07-2014, 17:39
We hebben het wel door. Make up maakt je idd mooier, maar zonder make up kijken mannen ook gewoon. Het ligt aan jullie mannen dus je verslagje is mislukt.

13-07-2014, 17:42

Citaat door Jawharatie:
Edge...3eyekk met je onreeel hahaha jij overdrijft ook.
Weet je wat jij moet doen..Niet naar vrouwen kijken, want geloof me wallahi een man zal altijd blijven kijken maakt niet uit hoe en wat.
Simpel weg..omdat mannen wolven zijn.
Werk aan jezelf!
Je zegt het zelf. Mannen zijn wolven. Wie heeft jou dat geleerd of laten geloven? Of is dat misschien het indruk die je hebt gekregen met levenservaring? Gebruik je hersens en denk logisch na.

Tuurlijk, alles moet uiteindelijk van 2 kanten komen. Dat is niet waar ik op doel. Oorzaak gevolg is waar ik het over heb.

@Sebeah

Nee dat betekent dat jij generaliseert. Ik denk dat jij goed aanvult op wat Jawharatie zei. Het moet van 2 kanten komen. Je draagt geen make up. Wordt je nog steeds lastig gevallen? Dan is hij, en hij alleen de onruststoker

13-07-2014, 17:44
Edge..In ieder geval jouw boodschap is vast goed bedoelt..
Jazaka Allahoe geiran.

13-07-2014, 17:47

Citaat door Jawharatie:
Edge..In ieder geval jouw boodschap is vast goed bedoelt..
Jazaka Allahoe geiran.
Amien. Ik snap alleen niet waarom je in de verdediging gaat. Voel jij je aangesproken?

13-07-2014, 17:51
Door een beetje make-up zie je er gewoon gezonder uit door een beetje kleur meer niet. Vooral in een land waar iedereen vitamine D tekort komt.

Ik vind dat meiden die zich overdreven vol plamuren dat gewoon moeten blijven doen. Zo lijken ze op travestieten. Geen normale man die hun een lustige tweede blik gunt.

13-07-2014, 17:53
In jou verhaal geef jij de vrouw de schuld en je erkent ook wat jawharatie zegt. Pas je verhaal aan als je vindt dat het van twee kanten moet komen.

13-07-2014, 17:54



Citaat door Moordwijf_:
Door een beetje make-up zie je er gewoon gezonder uit door een beetje kleur meer niet. Vooral in een land waar iedereen vitamine D tekort komt.

Ik vind dat meiden die zich overdreven vol plamuren dat gewoon moeten blijven doen. Zo lijken ze op travestieten. Geen normale man die hun een lustige tweede blik gunt.

13-07-2014, 17:55

Citaat door Moordwijf_:
Door een beetje make-up zie je er gewoon gezonder uit door een beetje kleur meer niet. Vooral in een land waar iedereen vitamine D tekort komt.

Ik vind dat meiden die zich overdreven vol plamuren dat gewoon moeten blijven doen. Zo lijken ze op travestieten. Geen normale man die hun een lustige tweede blik gunt.

hahaha vitamine D klopt!!

13-07-2014, 17:58

Citaat door Moordwijf_:
Door een beetje make-up zie je er gewoon gezonder uit door een beetje kleur meer niet. Vooral in een land waar iedereen vitamine D tekort komt.

Ik vind dat meiden die zich overdreven vol plamuren dat gewoon moeten blijven doen. Zo lijken ze op travestieten. Geen normale man die hun een lustige tweede blik gunt.
Mooi gezegd. Ik ben het ook met je eens dat een klein beetje geen kwaad kan. Maar ik kan me wel voorstellen dat het altijd bij een beetje begint en het naarmate de tijd steeds meer wordt? Ik neem het niemand kwalijk om er goed te willen uitzien. Iedereen wil dat wel tot een bepaalde mate. Maar bij jongens(die geen flikkers zijn), kan je het tenminste allemaal natuurlijk noemen. In dat opzicht hebben wij het goed omdat we niet worden aangemoedigd door een norm zoals dat ook bij jullie het geval is, om een masker te dragen.

Bij jongens als zoiets het geval is heeft dat met kleding te maken. Dure merken enzovoort, wat ik persoonlijk een net zo grote afkeur voor heb.

Pagina's : [1] 2 3 4 5