Bekijk volle/desktop versie : Aan de dood ontsnapt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-02-2003, 22:21
Amsterdam, 1 november 2002


parnassusweg 14:34


Cheb Khaled op de achtergrond, track 3

Karim vertelt over zijn hosselacties met betrekking tot de afgelopen nacht, ik luister met een halve oor, mijn gedachtes zitten bij die helse afspraak die ik om 15:00 uur heb bij de Abn-bank.

Karim begint me mateloos te ergeren, en we zijn midden in een discussie belandt over van alles en nog wat.

Ik keek hem alleen aan, ik vergat de weg, ik reed met 60 km per uur, de tijd dringt…. zonder te beseffen trap ik mijn gaspedaal helemaal in, op het moment dat Karim schreeuwde en mij attendeerde op mijn snelheid, zal ik wel 90 hebben gereden op een weg waar je max. 70 mag.

Op dat ogenblik werd ik ingehaald door een rode Volvo S 80 bouwjaar 2002 (kortom gatharlijke wagen) de Volvo die mij blijkbaar in de dode hoek had, voegde met gemiddelde snelheid in op mijn rijbaan, ik zat nog op de 90 en remmen kon niet meer, ik kon alleen nog maar naar rechts sturen................ Ik hoorde Karim naast me schreeuwen, ik focuste me alleen nog op het stuur, de auto voor me remde......blijkbaar wilde de inzittende personen uitstappen om ons te hulp te schieten……. mijn Audi A3 liet remsporen achter die de NASA vanuit de ruimte heeft kunnen vaststellen.

De auto draaide alsmaar rond en daar stond HET ….. iets van de natuur ............. ik knalde met de motorkap tegen DE boom die een stam heeft met eendiameter van hier naar Tokio en terug.......... op dat moment voerde de airbag geen moer uit, ik voelde mijn hoofd tegen de voorruit knallen……. Overal glas, alsof het scherven regende ….. als of die knal tegen de ruit niet genoeg was, knalde ik ook nog eens met mijn slaap tegen de boom…………… en dat was de FINAL BLOW ik hoorde niks meer.......

Ik dacht aan Karim.........
Heel gek, maar hij was de enige aan wie ik kon denken, ik kon mijn ogen niet openen, maar ik wilde hem graag zien.......

Ik voelde mijn hele lichaam niet meer, ik hoorde niks meer, ik kon alleen nog maar denken.........

Ik lig waarschijnlijk in een bed in het ziekenhuis, ik begin stemmen om me heen te horen.......... artsen, zusters.......... ik hoor een akelig piepgeluid naast mijn bed, iets dat mij in leven moet houden

laaat me gaaannn, als het mijn tijd is, dan moet ik nu gaan.......waarom in leven houden ?

weer dacht ik aan Karim........ hij is mijn beste vriend, we kennen elkaar al 16 jaar, sinds de basisschool waren wij al matties die het leven van de overige leerlingen zuur maakte, we stolen knikkers en flippo's van onze leeftijdgenootjes ........ leuke tijden......... het kon toch niet zo zijn, dat hij er niet meer is ?
wordt hij ook in leven gehouden door een of ander stom apparaat?

En weg was ik…………. Ik herinnerde me helemaal niks meer………

Dat was het begin van mijn 7 weekse verblijf op de afdeling intensive care.

14-02-2003, 22:23


damn tarik

14-02-2003, 22:23
Alhamdoelilah is het met jou goed gekomen...

Maar hoe is het met je vriend?

14-02-2003, 22:24
7 weken op de ic........

14-02-2003, 22:26


hamdulilah.........dat je weer in orde bent.........be gratefull to allah...maarre dat ben je ook want je weet, saidaaatje knows everyting....

14-02-2003, 22:27

Citaat:
Origineel gepost door LELIJKERD
Amsterdam, 1 november 2002


parnassusweg 14:34


Cheb Khaled op de achtergrond, track 3

Karim vertelt over zijn hosselacties met betrekking tot de afgelopen nacht, ik luister met een halve oor, mijn gedachtes zitten bij die helse afspraak die ik om 15:00 uur heb bij de Abn-bank.

Karim begint me mateloos te ergeren, en we zijn midden in een discussie belandt over van alles en nog wat.

Ik keek hem alleen aan, ik vergat de weg, ik reed met 60 km per uur, de tijd dringt…. zonder te beseffen trap ik mijn gaspedaal helemaal in, op het moment dat Karim schreeuwde en mij attendeerde op mijn snelheid, zal ik wel 90 hebben gereden op een weg waar je max. 70 mag.

Op dat ogenblik werd ik ingehaald door een rode Volvo S 80 bouwjaar 2002 (kortom gatharlijke wagen) de Volvo die mij blijkbaar in de dode hoek had, voegde met gemiddelde snelheid in op mijn rijbaan, ik zat nog op de 90 en remmen kon niet meer, ik kon alleen nog maar naar rechts sturen................ Ik hoorde Karim naast me schreeuwen, ik focuste me alleen nog op het stuur, de auto voor me remde......blijkbaar wilde de inzittende personen uitstappen om ons te hulp te schieten……. mijn Audi A3 liet remsporen achter die de NASA vanuit de ruimte heeft kunnen vaststellen.

De auto draaide alsmaar rond en daar stond HET ….. iets van de natuur ............. ik knalde met de motorkap tegen DE boom die een stam heeft met eendiameter van hier naar Tokio en terug.......... op dat moment voerde de airbag geen moer uit, ik voelde mijn hoofd tegen de voorruit knallen……. Overal glas, alsof het scherven regende ….. als of die knal tegen de ruit niet genoeg was, knalde ik ook nog eens met mijn slaap tegen de boom…………… en dat was de FINAL BLOW ik hoorde niks meer.......

Ik dacht aan Karim.........
Heel gek, maar hij was de enige aan wie ik kon denken, ik kon mijn ogen niet openen, maar ik wilde hem graag zien.......

Ik voelde mijn hele lichaam niet meer, ik hoorde niks meer, ik kon alleen nog maar denken.........

Ik lig waarschijnlijk in een bed in het ziekenhuis, ik begin stemmen om me heen te horen.......... artsen, zusters.......... ik hoor een akelig piepgeluid naast mijn bed, iets dat mij in leven moet houden

laaat me gaaannn, als het mijn tijd is, dan moet ik nu gaan.......waarom in leven houden ?

weer dacht ik aan Karim........ hij is mijn beste vriend, we kennen elkaar al 16 jaar, sinds de basisschool waren wij al matties die het leven van de overige leerlingen zuur maakte, we stolen knikkers en flippo's van onze leeftijdgenootjes ........ leuke tijden......... het kon toch niet zo zijn, dat hij er niet meer is ?
wordt hij ook in leven gehouden door een of ander stom apparaat?

En weg was ik…………. Ik herinnerde me helemaal niks meer………

Dat was het begin van mijn 7 weekse verblijf op de afdeling intensive care.
ik hamlet jij steven spielberg

14-02-2003, 22:30
ja en hoe is het met je vriend als ik vragen mag

14-02-2003, 22:31

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
ik hamlet jij steven spielberg
sahboo, dit is waar, ik heb niks verzonnen


hamlet en shakespear fanaat

14-02-2003, 22:31
nee ik weet brroeder hallo mij hamlet meende i ook dus


geloof me ik weet het

14-02-2003, 22:34
Je bent maar tijdelijk van de dood ontsnapt a sahbo

Mijn tijd en die van jou en van de rest komt nog (kulla nafsin daikatu almaut) elke ziel zal de dood proeven.


Ik ben blij voor jou en je familie..maak het beste van

14-02-2003, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Je bent maar tijdelijk van de dood ontsnapt a sahbo

Mijn tijd en die van jou en van de rest komt nog (kulla nafsin daikatu almaut) elke ziel zal de dood proeven.


Ik ben blij voor jou en je familie..maak het beste van
MJ bro thanks........ jou heb ik een tijdje niet meer gezien op yasmina, gaat alles naar gewenst ?





onslought, sahboo, ik lees elke avond voor het slapen gaan je ontroerende brief, ik droom dan over je

14-02-2003, 22:40
o ok was als broeder bedoel geen transformatie bedoel snap je

14-02-2003, 22:43


boehoehoehoehoe




boehoehoehoe



ik heb echt gejankttt

14-02-2003, 22:45
[QUOTE]Origineel gepost door LELIJKERD
[B]MJ bro thanks........ jou heb ik een tijdje niet meer gezien op yasmina, gaat alles naar gewenst ?





Alhamdu'lilaah..we mogen niet klagen..


Wat yasmina betreft..ben ik af en toe online..het is niet meer als vroeger..


Het gaat je goed a sahbo

14-02-2003, 22:52

maar vertel Lelijkerdje, hoe is t met Karim??

kiss

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6