Bekijk volle/desktop versie : Een ieder die met andermans dochter speelt zal een prijs moeten betalen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

13-07-2014, 02:05
Elke jongen die met andermans dochter speelt zal een prijs hiervoor betalen. En onthoud de prijs is goedkoper dan de prijs die jij hebt moeten betalen om met het meisje te spelen. Ookal betaal jij die prijs niet persoonlijk weet dat misschien je zus, zusje, moeder of later je vrouw of kinderen deze prijs zullen moeten betalen. Alles heeft zijn prijs. Maar dan ook alles heeft zijn prijs.

En voor alle zusters die geloven dat de heren echt van ze houden heb ik maar een paar woorden te zeggen. Word wakker, word wakker elke jongen die zegt ik houw van jouw en ik wil het beste voor jouw die liegt. Beste zuster stel de volgende vraag aan je vriendje.

ZOU JIJ HET GOED VINDEN ALS IK JOUW ZUSJE OF ZUS OF NICHT OF NICHTJE ZAL KOPPELEN AAN EEN LEUKE JONGEN ZODAT DEZE JONGEN EEN RELATIE MET HAAR KAN BEGINNEN ZOALS JIJ DAT MET MIJ DOET.

Geloof mij geen een jongen zal dit accepteren of toelaten. Ookal zal hij ja zeggen dan moet je verder gaan en zeggen geef me dan de nummer van je zusje dan kan ik ze koppelen.

Geloof mij niemand wenst dat zijn eigen zusje of zus toe.
De vraag is dan waarom speelt hij dan wel met jouw oh beste zuster. Word wakker en ga het geloof praktiseren. En laat je niet voor gek de houden door dwalende broeders. Die het wel wensen om met jouw te doen wat ze maar willen en hun eigen zus of Zusje niet.

NOG MAALS KEER TERUG NAAR HET GELOOF BESTE MESNEN

Er staat nergens in de Soennah en in de Koran dat een relatie voor het huwelijk is toegestaan. En onze geliefde profeet vrede zij met hem en zijn metgezellen die deden niet aan relaties. Onze geliefde profeet vrede zij met hem en zijn metgezellen die trouwde volgens de Soennah en de Koran en dat is de enige juiste optie er is geen andere optie dan deze optie.
Oh beste broeders en zusters volg de Koran en Soennah. Weet beste broeders en zusters dat je een prijs gaat betalen voor het hebben van relaties. Kijk maar naar de verhalen hier in je omgeving en in de hele samenleving. Wat je ziet is dat iedereen een prijs heeft moeten betalen voor het aan gaan van relaties. En je zult er nooit geluk in vinden omdat geluk komt van Allah en die krijg je alleen als je je leven leid volgens de Koran en Soennah.

21-07-2014, 14:14


Dit is waarom ik dus geen haram relatie heb.

Simpel allemaal onzin altijd is de 3de persoon shitan.
Een relaties is belazer acties.
Een echte vent zoekt je vader op om je hand te vragen.
Zoals onze profeet vrede zijn met hem dat ook deed.

21-07-2014, 14:14
Helemaal gesproken!!

21-07-2014, 14:19
helemaal mee eens!

21-07-2014, 14:22


ben ik zwaaaaar mee eens

21-07-2014, 14:27

Citaat door Ridi-redouan:
En meisjes die met andermans zoon speelt?
Het geld voor beide.

21-07-2014, 14:54

Citaat door Ridi-redouan:
En meisjes die met andermans zoon speelt?
Dit is er weer een die zich verdedigd.

Jaa zegt veel over je hoor

21-07-2014, 15:12
Ik heb altijd al gezegd dat ik gestraft ga worden via mijn kinderen. Hoop maar dat ik echt een gouden vrouw zal treffen en het dus een beetje compenseert.. Maar ben er bang voor..

21-07-2014, 15:13
Ik heb ooit een gesprek gehad met iemand en hij zei tegen mij "wie koopt nou een koe voordat je de melk hebt geproefd" toen ik voorstelde of mijn broertje dan ook de melk van zijn zus eerst mocht proeven voor hij trouwt met haar toen flipte hij. Oh ja dan komt de aap uit de mauw hoor. Schelden en vloeken. Waarom stel je dan zelf wel zoiets voor als het niet iets is wat je voor je eigen zus wenst vies varken. Ye3oek sommige mannen verdienen gewoon een nekschot.

21-07-2014, 15:20

Citaat door G.F.Y:
Ik heb altijd al gezegd dat ik gestraft ga worden via mijn kinderen. Hoop maar dat ik echt een gouden vrouw zal treffen en het dus een beetje compenseert.. Maar ben er bang voor..
Jij bent echt lomp!

Allah Ghafour oe Rahim.
A Lhem.

21-07-2014, 15:22

Citaat door LouisvanGaal:
Wanneer speelt een jongen met een meisje?
Op moment al als hij haar al aan spreekt.

21-07-2014, 15:33

Citaat door NaamloosVrouw:
Jij bent echt lomp!

Allah Ghafour oe Rahim.
A Lhem.
Mayemmi? Ik ben gewoon eerlijk?

21-07-2014, 16:04



Citaat door LouisvanGaal:
Zij begaat een zonde terwijl ze weet dat het verboden is. Hij dwingt haar niet. Het is toch echt haar eigen schuld.
Beide zijn net zo schuldig. En beide zullen een prijs moeten betalen. Dus word wakker en ga kennis op doen over onze prachtige geloof en leef volgens de Koran en Soennah

21-07-2014, 16:08

Citaat door LouisvanGaal:
Zij begaat een zonde terwijl ze weet dat het verboden is. Hij dwingt haar niet. Het is toch echt haar eigen schuld.
Er was vroeger een tijd waarin de meiden echt onschuldig waren, zo naïef als maar kan. Toen had ik nog wel medelijden met ze. Maar nu anno 2014 allang niet meer. Na al die meiden die ze voor zijn geweest nog steeds geen les geleerd? Dan vraag je er gewoon om. Alle trucjes zijn bekent, ze doet het gewoon zelf nu.

21-07-2014, 16:09
Subhana allah dit klopt. Ik ken iemand in de omgeving die heeft heel veel met andermans dochters gespeeld.

Nu alle 3 zijn zusjes zijn de weg kwijt.
Moge allah ons allen leiden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11