Bekijk volle/desktop versie : Dit vind ik dus een geweldige quote....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

13-07-2014, 01:17

13-07-2014, 01:20

De keiharde waarheid!

13-07-2014, 01:21
Yes indeed!

13-07-2014, 01:32

Antisemeniet!

13-07-2014, 01:33

Hitler viel zelf onder het zionisme, om nou mee te gaan in zo'n uitspraak vind ik toch 'n beetje laag iq.. Hij was geen haar beter dan de zionisten van nu, daarbij zijn niet alle Israëliërs Joden en steunen niet alle Joden Israël in het vreselijke onrecht wat Palestina wordt aangedaan..

13-07-2014, 01:59
Waarom alle Joden over 1 kam scheren? Ik zie overal dergelijke uitspraken, bah. Je bent op deze manier geen haar beter dan de gemiddelde PVV-aanhanger.

In Amerika hebben honderden Joden gedemonstreerd tegen Israel. Zo zijn er nog tig andere voorbeelden te noemen. Laat mensen gewoon in hun waarde, en houd het bij de mensen in Israel die verkeerd bezig zijn ipv een heel volk aan te spreken.

13-07-2014, 02:02
Sorry maar mijn haat naar Israel is op dit ogenblik op hoogste pijl.

Deze quote is nog maar een peanut als ik zie wat zij momenteel aanrichten aan onze moslim broeders en zuster.

So be it als ik geen haartje beter ben. Dat neem ik erbij.

13-07-2014, 02:05

Citaat door Nefertari:

Deze quote is nog maar een peanut als ik zie wat zij momenteel aanrichten aan onze moslim broeders en zuster.

Dan moet je ook niet klagen als er een dergelijke uitspraak komt over moslims he. Als we weer eens verantwoordelijk worden gesteld voor een of andere terroristische aanslag.

13-07-2014, 02:06

Citaat door MoroccanRose_:

Antisemeniet!

Als je nou kon spellen

13-07-2014, 02:08

Citaat door Tesliem:
Dan moet je ook niet klagen als er een dergelijke uitspraak komt over moslims he. Als we weer eens verantwoordelijk worden gesteld voor een of andere terroristische aanslag.

Die uitspraken zijn er al maar niemand die er wakker van ligt en ik zou wakker liggen van een quote over joden?

13-07-2014, 02:09

Citaat door Foxy:
Als je nou kon spellen

13-07-2014, 02:09

Citaat door Nefertari:

Het doet mij ook verschrikkelijk pijn om dagelijks beelden te zien van onschuldige kleine kinderen of baby's die vermoord zijn op gruwelijke wijze, of een oud vrouwtje die uit haar huis gezet wordt door die zionisten, mannen en vrouwen die letterlijk worden afgeslacht alsof het niets is.. Maar het is niet juist om je te verlagen naar het niveau van deze monsters, het ontbreekt hen aan menselijkheid en gevoel in hun hart.. Zo moet je niet willen denken, je provoceert zo alleen maar en komt er geen stap verder mee.

13-07-2014, 02:12

Citaat door missnador2:
Het doet mij ook verschrikkelijk pijn om dagelijks beelden te zien van onschuldige kleine kinderen of baby's die vermoord zijn op gruwelijke wijze, of een oud vrouwtje die uit haar huis gezet wordt door die zionisten, mannen en vrouwen die letterlijk worden afgeslacht alsof het niets is.. Maar het is niet juist om je te verlagen naar het niveau van deze monsters, het ontbreekt hen aan menselijkheid en gevoel in hun hart.. Zo moet je niet willen denken, je provoceert zo alleen maar en komt er geen stap verder mee.
Klopt maar dit zal mijn haat naar Israël op dit ogenblik niet veranderen. De beelden van verscheurde kinderlichaampjes zijn op mijn netvlies gebrand.

13-07-2014, 02:30

Citaat door Foxy:
Als je nou kon spellen
Goh...

13-07-2014, 02:33
Zeer en zeer misplaatst. Je zou nooit een andere leed moeten toewensen wat je zelf ook niet wilt mee maken. Of jouw dierbaren. Dit ongeacht afkomst.
Het is gruwelijke daad wat hij heeft gedaan.

Allah is groot.!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6