Bekijk volle/desktop versie : Ben jij in staat tot.... (Sta er een keer bij stil)

Pagina's : [1] 2

06-04-2002, 19:57
Het uitvoeren van zelfmoordacties als het om je geloof of eigen land gaat?

We kennen de beelden ondertussen wel van de Palestijnen en de Israeliers. De zelfmoordacties die iedere dag plaats vinden, de nederzettingen van israeliers in de diverse palestijnse gebieden, de vernedringen die iedere dag plaatsvinden. HARTVERSCHEUREND IS HET GEWOON.

Je wilt graag wat betekenen voor ze. Geld sturen? IK denk niet dat dat ooit aan zal komen, hulgoederen verzamelen en sturen? Dat houden de joden lekker zelf en gaat dus niet naar de Palestijnen.

Ik zou graag me steun willen betuigen aan die mensen die daar in oorlog leven. Ik zou ME LEVEN ZELFS WILLEN GEVEN... hoewel dat niet zo 123 gaat omdat ik hier in een paradijs leef vergeleken met hun.

Maar ik kan het me voorstellen dat er veel mensen bereid zijn hun leven te geven voor een ander. Als ik me probeer te verplaatsen in een Palestijn dan zou ik dat ook zeker doen.

Ik heb toch geen leven als ik mijn geloof niet mag praktiseren in eigen land, en als ik iedere dag renend naar school moet bang om te worden neergeschoten door een Iraelier.

Hebben jullie ook een mailtje gekregen van een palestijns jongetje die letterlijk in ze broek piest van ANGST, omdat hij door een stel israelische soldaten is opgepakt. En die TRAnen in z'n ogen. Ik moest echt huilen.

Ik zou bereid zijn mijn leven opteofferen voordat van een ander met als doel vrede te hebben in eigenland, en de vrijheid om je geloof te uiten, in ons geval dus de ISLAAM.

Ik heb voor de rest niks meer te zeggen dan dit:

LA ILLAHA ILLA ALLAH WA MOHAMED RASOEL ALLAH

Sta eens stil bij het feit dat niet iedereen het even goed heeft als ons, en dat niet iedereen zo een mooi en warm huis heeft als ons.

Bent Dagilia , 13 APRIL OP DE DAM... BE THERE.

06-04-2002, 20:26

Hamas dat heb je dat voorbeeldje raakte me al laat staan beelden en alels erom heen,

Ik kijk nu NOS journaal .. Ik deed net ff me ogen dicht.

Bent Dagilia

06-04-2002, 20:28
wajoow SORRY MENSEN,
Ik kan NIET TYPE

Bent Dagilia

06-04-2002, 20:35
HAhahahahaha praatjes makers er zijn 2 miljard moslims er waren maar 10000 wezen vechten in afganistan tsetsenie,filipijnen,kashmir etc etc blijf maar lekker thuis mensen

06-04-2002, 20:42

!!!!!!!!!!!

06-04-2002, 20:44
Abdenour, ik heb niet gezegd dat ik het ook ooit zal doen. Lees Goed jonge daar kom je ver mee. Ik mag je graag... jij zegt vaak dingen die ergens op slaan maar nu vind ik je niet echt Tof doen...

Bent Dagilia

07-04-2002, 13:31
Bent dagilia had ik het tegen jou nee lees beter voortaan oke

07-04-2002, 16:22
wollah je hebt gelijk.

ik heb dat niet gezien wat over haar ging. weet jij misschien een link waar er iets over haar staat?

ik zou ook meedoen met de jihaad (je mag het toch geen zelfmoordaanslag noemen?) ik zou mezelf eerst vol onder de explosieven, bommen etc. etc. doen, daarna naar een drukke plaats waar al die joden hun "laatste luchtje kunnen happen". ik ben niet bang voor de dood en de pijn, pijn is er niet. je gaat gelijk naar de djenna.

die arabische leiders zijn scheiters!! tf0e 3la zulke mensen, ik heb alleen nog maar wat respect voor die arafat (heel klein beetje dan), en voor kadafi, hij is pas een man!! die andere zijn allemaal schoothondjes van bush en sharon

tja, dit een droom, die ooit eens werkelijkheid zal worden

07-04-2002, 17:04
nee dat is niet racistisch, want ik haat ze ook, meer dan ik
aan kan. ik betreur het ook dat hitler zijn werkje niet helemaal afgemaakt heeft, ik hielp hem er graag mee.

ps: ik mail je mijn e-mail adres nu naar je toe.

groetjes

07-04-2002, 21:18
Iwa mensen,

Ik heb een paar reacties van jullie gelezen en jullie zitten net als mij en de rest VOL met haat en woede. Begrijpelijk??? JA ... ALs je je moslimbroeders dood ziet gaan en jij staat machteloos toe te kijken heb je alleen nog maar HAat en WOEDe in je die je nog voelt.

En inderdaad dat meisje was 16 jaar, even oud als de meeste van ons of zelfs nog jongen. Ze was in de bloei van haar leven, volgens ons, ondertussen was het voor haar een hel op aarde. kan JIJ het je voorstellen dat een Tiener .... Haar zelf heeft opgeblazen. Kijk nu eens naar ons wij zijn in de bloei van ons leven, Wij leven hier in een paradijs vergeleken met hun, en vinden wij het genoeg NEE!!!!! Ik durf te zweren dat meer dan de helft Allah niet bedankt voor het feit dat we het hier zo goed hebben;. Dat wij alles hebben wat ons hartje begeerd.

Wij willen zoveel, wij hebben zoveel praatjes, ondertussen is Jaloezie aan de gang??? waar is dat allemaal voor nodig? Live your own live, en je zal zien waar je zult belanden. Jouw leven is in de handen van Allah swt. Als hij wil dat je alles wat je hebt nu kwijtraakt dan Heb je HET OOK niet meer. en dan huh ?? wat Ga je dan doen? STelen, liegen om aan de dingen te komen die je wilt??? Of Nog erger in de Prostitutie voor de dingen die je altijd hebt gehad en niet meer hebt..... We Moeten ons realiseren dat alles wat we NU HEBBEN IN EEN KLAP WEG KAN ZIJN.. Door een aardbeving, overstroming weet ik veel. In ieder geval door de kracht van Allah????

Ooit aan gedacht??? Ik denk het wel maar we willen het liefst dat het ons niet zal gebeuren en je wilt er het liefst Niet Aan denken... Want doe je dat wel dan zal het je kapot maken van BINNEN...

Ik heb geen respect voor Arafat.. Hij is een LIHOEDI net als SHARon en die bende...!!! een echte Moslim is Niet bang voor een LIHOEDI, En die zegt waar het op staat en in erge gevallen GEEFT IE ZIJN LEVEN VOOR DAT VAN EEN ANDER???? heeft Arafat dat gedaan??? nee TE BANG VOOR DIE BUSH EN DIE KLAN... En dan moet IK respect hebben voor hem... NOOIT respect voor die mensen die hun leven geven voor de ISlaam en die iets DOEN in plaats van de hele tijd PRATEN PRATEN PRATEN....

Het enige wat ik kan zeggen is: ALLAH OE AKBAR

Bent Dagilia

08-04-2002, 11:40
Als het uiteindelijk moet dan geef ik mijn leven voor de islamieten. De Joden gaan nu wel heel erggggg ver. Neiher babahoem.. Stomme joden. Maar bedenken jullie je wel, dat zelfmoord uiteindelijk haram is...
\

Mientje

08-04-2002, 13:59

Citaat:
Origineel gepost door fouad05
waar dit over gaat? het gaat hier niet over:" ooo, wat is mijn xxxx gegroeid, en die xxxxxxx zietr me niet staan en bla bla bla," je moet eens goed lezen, zie je niet dat het om onze broeders in nood gaat, de vraag was, zou jij in staat zijn een zelfmoordaanslag te kunnen plegen omwille van je land en landgenoten en famillie.
Fouad .... Ik denk dat maroccain delight met een voorbeeld duidelijk wou laten maken, dat wij ons er niet bewust van zijn dat ze in andere landen niet eens iets te eten hebben of te drinken. Nee daar denken wij niet aan omdat wij het te druk hebben met die dingen die maroccain delight heeft opgenoemd. Fouad het was denk ik eenreactie op mijn tweede bericht boven dat die van haar als je die leest begrijp je denk ik wel waarom ze zo heeft gerageerd.

Bent Dagilia.

08-04-2002, 14:15

Mina is jihad haram je leven voor allah swt geven haram nee dus martelaarsoperatie's ondernemen in al ard al mutahel is halal alle moslim geleerden heben een fatwa over uit gesproken wie ben jij om te zeggen haram.Volgens mij ken je ayat al koersie niet en je spreekt allah swt en de ullama tegen

08-04-2002, 15:26
Voor de dames die martelaars fanatsies hebben is het haram voor jullie om in een andere land een martelaarsoperatie te ondernemen jullie mogen par exemple hier in nederland als we worden onderdrukt en vervolgd eentje ondernomen,trouwen ik zit nu live te kijken hoe hezbollah israeilische posten aanvalt ze hebben eentje hard geraakt overal rook volgens mij heben ze tanks of wapens depots geraakt.Mensen als jullie willen kijken kijk naar Al manar de kanaal van hezbollah,het kan alleen als jullie digitaal hebben

08-04-2002, 17:56
Kort maar krachtig!!! Hamas ga zo door

Bent Dagilia , 13 April op de dam... BE THERE

Pagina's : [1] 2