Bekijk volle/desktop versie : Turkije wijst Israël af tot geweld stopt



Pagina's : [1] 2

11-07-2014, 16:34
Zolang Israël zijn bloedige offensief in de Gazastrook voortzet kan geen sprake zijn van herstel van de betrekkingen met Turkije.





Die waarschuwing heeft de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan uitgesproken. Turkije en Israël spanden zich de afgelopen tijd in om het geschade vertrouwen tussen de twee landen te herstellen. De twee sleutelspelers in de regio waren lang bondgenoten, maar in 2010 bekoelde hun verstandhouding. Israëlische commando's bestormden in dat jaar met veel geweld een schip vol Palestijnsgezinde actievoerders.

Negen Turken lieten daarbij het leven. ''Jullie moeten een eind maken aan deze onderdrukking'', sprak Erdogan Israël donderdagavond toe. ''Zolang het doorgaat is normalisering van de betrekkingen met Turkije onmogelijk.''

11-07-2014, 16:39


Up voor erdogan


11-07-2014, 16:44

Citaat door Smart.Tv:
nu saudia arabia waar blijven die honden

Die honden geven Israel wat grondstoffen om nog meer raketten te lanceren.

11-07-2014, 16:46
Wauw.. zulke woorden doen niks. Er moet gewoon directe actie gevoerd worden.

Waar zijn die mensen die altijd opkomen voor Shia's want ik zie Hezbollah, Iran ook niks doen. Allemaal praatjes makers, ik hoop dat IS de macht daar overneemt in het Midden-Oosten om die zionisten een toontje lager te zingen.

11-07-2014, 17:45


Hahhah wat een idiote praatjesmaker is dat. Ik had vertrouwen in hem, hij heeft vaak gedreigt maar nu het er op aankomt is het enige wat ie zegt zolang israel doorgaat worden ze geen vrienden


11-07-2014, 17:48

Citaat door sma3il93:
Hahhah wat een idiote praatjesmaker is dat. Ik had vertrouwen in hem, hij heeft vaak gedreigt maar nu het er op aankomt is het enige wat ie zegt zolang israel doorgaat worden ze geen vrienden

Hij trekt tenminste zn mond open, wat doen anderen leiders?.....oh ja niets!

11-07-2014, 17:52
deze praatjes hebben we vaker gehoord of je toont daadkracht of je blijft stil

11-07-2014, 17:52

Citaat door Redactie:
Zolang Israël zijn bloedige offensief in de Gazastrook voortzet kan geen sprake zijn van herstel van de betrekkingen met Turkije.





Die waarschuwing heeft de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan uitgesproken. Turkije en Pisraël spanden zich de afgelopen tijd in om het geschade vertrouwen tussen de twee landen te herstellen. De twee sleutelspelers in de regio waren lang bondgenoten, maar in 2010 bekoelde hun verstandhouding. Pisraëlische terroristen bestormden in dat jaar met veel geweld een schip vol Palestijns gezinde actievoerders.

Negen Turken lieten daarbij het leven. ''Jullie moeten een eind maken aan deze onderdrukking'', sprak Erdogan Israël donderdagavond toe. ''Zolang het doorgaat is normalisering van de betrekkingen met Turkije onmogelijk.''
Is dit wat ze bedoelen met jodenstreken in de dikke van Dale ?

Conclusie joden zijn niet te vertrouwen....

terug naar de studio .....

11-07-2014, 17:57
Erdogan haat netanyahu toevallig waren sharon en netayhau politieke tegenstanders van elkaar


11-07-2014, 18:04
Hij laat tenminste van zich horen. Waar blijven de anderen??


11-07-2014, 18:30
hezbollah en iran steunen hamas ook al een tijdje niet meer maar al een tijdje de islam jihad in gaza

11-07-2014, 19:25

Citaat door 260475:
Up voor erdogan



Citaat door Smart.Tv:
nu saudia arabia waar blijven die honden



Citaat door ReleasePeace2th:
Die honden geven Israel wat grondstoffen om nog meer raketten te lanceren.


Citaat door Just-a-Female:
Hij trekt tenminste zn mond open, wat doen anderen leiders?.....oh ja niets!


Citaat door Fendi:
Hij laat tenminste van zich horen. Waar blijven de anderen??

Als je geen kennis van zaken hebt moet je gewoon niet reageren. Het komt gewoon dom over.
Waarom men Turkije prijst, snap ik niet. Turkije is een van de beste bondgenoten van Israël in de regio. Ze voeren regelmatig legeroefeningen uit en hebben sterke handelsbetrekkingen.

Verder lees ik dat andere leiders er van langs krijgen omdat ze niets van zich laten horen. Nou iedere leider in de MENA-regio, uitzonderingen daar gelaten, heeft Israël veroordeeld over de recente activiteiten. Maar aangezien jullie niet verder komen dan de donald duck en marokko.nl weten jullie dit niet.

Verder lees ik dat Saudi-Arabië fout zit mbt Israël. Iedereen moet weten dat Saudi-Arabië 0,0 diplomatieke of economische betrekkingen hebben. Saudi-Arabië, net als andere leden van de Arabische Liga, heeft als doel het terug laten trekken van bezetters uit Judea en Samaria. Ook hebben ze als vele andere Arabische landen geprobeerd om de stichting van de joodse staat te voorkomen in de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948.

11-07-2014, 19:59



Citaat door Fendi:
Hij laat tenminste van zich horen. Waar blijven de anderen??

Marokkaanse koning heeft ook wat laten horen. Uhum. Geen woorden, maar daden.

11-07-2014, 20:02

Citaat door SALAH1:
Als je geen kennis van zaken hebt moet je gewoon niet reageren. Het komt gewoon dom over.
Waarom men Turkije prijst, snap ik niet. Turkije is een van de beste bondgenoten van Israël in de regio. Ze voeren regelmatig legeroefeningen uit en hebben sterke handelsbetrekkingen.

Verder lees ik dat andere leiders er van langs krijgen omdat ze niets van zich laten horen. Nou iedere leider in de MENA-regio, uitzonderingen daar gelaten, heeft Israël veroordeeld over de recente activiteiten. Maar aangezien jullie niet verder komen dan de donald duck en marokko.nl weten jullie dit niet.

Verder lees ik dat Saudi-Arabië fout zit mbt Israël. Iedereen moet weten dat Saudi-Arabië 0,0 diplomatieke of economische betrekkingen hebben. Saudi-Arabië, net als andere leden van de Arabische Liga, heeft als doel het terug laten trekken van bezetters uit Judea en Samaria. Ook hebben ze als vele andere Arabische landen geprobeerd om de stichting van de joodse staat te voorkomen in de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948.
SA heeft geholpen met de stichting van de staat israel.

11-07-2014, 21:09

Citaat door Tunaruz.:
SA heeft geholpen met de stichting van de staat israel.
Je moet toch echt feiten en argumenten gebruiken want dit is gewoon onzin.
Lees je in over de Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948.

Pagina's : [1] 2