Bekijk volle/desktop versie : Baby hapjes voor een baby van 8 maanden



11-07-2014, 15:58
Hallo

Wat geven jullie je baby van 8 maanden

11-07-2014, 22:30



Citaat door Nbdy:
Hallo

Wat geven jullie je baby van 8 maanden
Gewoon zelf lekker wat groenten koken in minimaal hoeveelheid water en dan prakken,eventueel een druppel of twee olijfolie erdoorheen en geven.

Af en toe wat vis of kipfilet erdoorheen mengen is ook wel lekker.

12-07-2014, 20:10
djennah wat zie ik? zwanger 2e keer!!! tbarkallah, allahouma baarik wat ben ik blij zeg.

13-07-2014, 17:55

Citaat door Snoepiet:
djennah wat zie ik? zwanger 2e keer!!! tbarkallah, allahouma baarik wat ben ik blij zeg.
hihi ja....dank je wel schat en jij ?

13-07-2014, 20:38



Citaat door Djennah2012:
hihi ja....dank je wel schat en jij ?
ik heb 2 meiden

16-07-2014, 13:56
Mijn nichtje at haast alles al met 8 maanden. Ze at gewoon al mee maar dan in kleine stukjes alles haha al zat pasta vaak meer in haar haar dan in haar mond, ze at het wel en ze is gek op alle groentes van paprika tot champignons. Ik vind kinderen die overal de groentes uit vissen vreselijk!

Het is toch voor jou als ouder de taak dat je kids zoveel mogelijk voedingsstoffen/vitamines en mineralen binnenkrijgen, soms is neefje of nichtje bij mij dan geef ik ze wat te eten en roept de ouder al neeee dat lust hij niet! Als hij niks had gezegd had ie het vast gegeten.

16-07-2014, 17:28

Citaat door Meid_:
Mijn nichtje at haast alles al met 8 maanden. Ze at gewoon al mee maar dan in kleine stukjes alles haha al zat pasta vaak meer in haar haar dan in haar mond, ze at het wel en ze is gek op alle groentes van paprika tot champignons. Ik vind kinderen die overal de groentes uit vissen vreselijk!

Het is toch voor jou als ouder de taak dat je kids zoveel mogelijk voedingsstoffen/vitamines en mineralen binnenkrijgen, soms is neefje of nichtje bij mij dan geef ik ze wat te eten en roept de ouder al neeee dat lust hij niet! Als hij niks had gezegd had ie het vast gegeten.
houden jou kinderen van groente?