Bekijk volle/desktop versie : Arsenal heeft eerste aanwinst binnen: Alexis tekent



Pagina's : [1] 2 3

11-07-2014, 00:49

Citaat:

Arsenal heeft de eerste grote aankoop van deze zomer binnen. The Gunners maken op de officiële website van de club melding van de komst van Alexis Sánchez, die voor naar verluidt zo'n 37 miljoen euro is overgenomen van Barcelona. Arsenal maakt niet bekend voor hoeveel seizoenen de Chileens international heeft getekend. "Ik zal mijn best doen voor deze club en ik wil de supporters gelukkig maken", zegt Alexis in een eerste reactie.
/
De transfer van de 25-jarige aanvaller (die met Chili nog tegen het Nederlands elftal speelde op het WK) hing al een tijdje in de lucht, maar is nu dus afgerond. Engelse media beweerden eerder op de donderdag nog dat Barcelona de deal pas wilde afronden als Luis Suárez was overgenomen van Liverpool, maar Arsenal heeft de komst van Alexis nu al bevestigd. Wanneer the Gunners echt 37 miljoen hebben betaald, heeft Barcelona al 70 miljoen euro binnengehaald: eerder vertrok Cesc Fàbregas immers voor ongeveer 33 miljoen naar Chelsea. Met die 70 miljoen moet Suárez worden losgeweekt bij Liverpool.
Alexis speelde drie jaar bij Barcelona, dat de aanvaller in de zomer van 2011 overnam van Udinese. De Chileen won in Spanje een landstitel, een Copa del Rey, de Europese Supercup, het WK voor clubteams en twee keer de Spaanse Supercup. "Alexis is een geweldige voetballer en ik ben blij dat hij voor Arsenal heeft gekozen", zegt Arsène Wenger. "Hij voegt kracht, creativiteit en veel kwaliteit toe aan onze selectie. We hopen dat hij snel zijn draai kan vinden in onze groep."

Alexis arriveerde donderdag in Londen voor de medische keuring en omdat er geen problemen aan het licht kwamen, kon hij zijn handtekening zetten onder een meerjarig contract. De aanvaller gaat nu weer van zijn vakantie genieten en zal eind juli aansluiten bij de selectie. Hij zal zijn debuut in het shirt van Arsenal waarschijnlijk maken tijdens de Emirates Cup, een vriendschappelijk toernooi dat in het eerste weekend van augustus wordt afgewerkt. Het is nog niet bekend welk rugnummer Alexis krijgt. Arsenal hoopt ook snel de komst van rechtsback Mathieu Debuchy (Newcastle United) af te kunnen ronden en zoekt verder nog een defensieve middenvelder en een keeper.
Ongelofelijk dat ze hem hebben verkocht.

11-07-2014, 00:51


Ja, hartstikke jammer. Vooral na zo goed presteren op het WK.

11-07-2014, 00:55
Ze doen er ook echt alles aan om Suarez binnen te halen. Maar verdedigers kopen, ho maar.

11-07-2014, 00:57

Citaat door Arroganto:
Ze doen er ook echt alles aan om Suarez binnen te halen. Maar verdedigers kopen, ho maar.
Terwijl de verdediging de zwakste schakel is op dit moment. Raar beleid daar.

11-07-2014, 01:08



Citaat door onbekendje55:
Terwijl de verdediging de zwakste schakel is op dit moment. Raar beleid daar.
Om gek van te worden.

11-07-2014, 01:23

Citaat door Arroganto:
Om gek van te worden.
Haha, dat is heel goed te begrijpen. Ik hoop dat 't goed gaat komen, blijft 't in elk geval een beetje spannend; la liga.

11-07-2014, 01:46
Het is wel de bedoeling dat Barca kampioen wordt hea, onbekendje.

11-07-2014, 01:48

Citaat door Arroganto:
Het is wel de bedoeling dat Barca kampioen wordt hea, onbekendje.
Wat jou betreft wel, ja. Ik hoop dat ze lekker onderuit gaan. ;o

11-07-2014, 01:56
ik had liever tello en pedro zien gaan.

met messi, neymar, suarez en sanchez zouden ze wel de creme de la creme van zuid-amerika in één voorhoede hebben

11-07-2014, 02:03
Tello gaat waarschijnlijk op huurbasis naar Porto.

11-07-2014, 02:11

Citaat door Arroganto:
Tello gaat waarschijnlijk op huurbasis naar Porto.
miyek met hem en cuenca. ibi moet schijnen

fakka met marokko.nl, pas als nederland uitgeschakeld is dringt het tot ze door dat het ramadan is???

11-07-2014, 02:13
Jammer man...ze doen er alles aan om Suarez binnen te halen maar Barcelona is in het geheim bezig met 2 wk verdedigers bezig...1 van hun is Hummels

11-07-2014, 02:21



Citaat door Brobdingnagian:
miyek met hem en cuenca. ibi moet schijnen

fakka met marokko.nl, pas als nederland uitgeschakeld is dringt het tot ze door dat het ramadan is???
Affalay mag ook weg. Niks te zoeken daar.

Ze kunnen zich nu volop concentreren op de ramadan. Voorheen kon dat niet.

11-07-2014, 02:24

Citaat door Breaking_News:
Jammer man...ze doen er alles aan om Suarez binnen te halen maar Barcelona is in het geheim bezig met 2 wk verdedigers bezig...1 van hun is Hummels
Hummels wilden ze twee jaar geleden ook. Niks van gekomen.

11-07-2014, 02:45

Citaat door Arroganto:
Affalay mag ook weg. Niks te zoeken daar.

Ze kunnen zich nu volop concentreren op de ramadan. Voorheen kon dat niet.
tis rustig he op sporthoek. die uitschakeling van gister heeft er flink ingehakt bij al die gloryhunters

Pagina's : [1] 2 3