Bekijk volle/desktop versie : Ik vraag jullie allemaal om een kleine gunst barakallahoe fiekoem



Pagina's : [1] 2

10-07-2014, 22:52
De Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd:

“Drie gebeden worden niet verworpen: het gebed van een vader, het gebed van een vastende en het gebed van een reiziger.” [Al-Bayhaqi]

Doe daarom vandaag, waar je ook bent op aarde, een specifieke dua voor onze broeders & zusters die lijden in Palestina, Syrië, Soedan, Birma, Afghanistan etc. Moge Allaah hen belonen en Moge Hij de tuinen van het Paradijs hun en ons bestemming laten zijn. Ameen.

10-07-2014, 23:00


Moge Allah ze bijstaan in dit leven en in het hiernamaals en ze de jannat al firdaws schenken
Moge Allah de doden hun doen behoren tot ahl jannat van alle lagen
Moge Allah de sabiyien kleine kinderen doen behoren tot toyour al jannat (vogels van het paradijs) :'(''''
Moge Allah de ahl mushrikeen, zionisten, de barbaren fir3awnen van deze tijd kortom qawm dhalimeen doen behoren als stookhout voor het hellevuur
Allahumma tansarn al ikhwaan wa ikhwaat al muslimeen fe koullie makaan
Ya arhama arrahiemien

10-07-2014, 23:04
:traan: Moge Allah hun allen bijstaan en djanaat alfirdwas schenken en gevangenen bevrijden,ameen.

10-07-2014, 23:04

Citaat door muslima82:
Moge Allah ze bijstaan in dit leven en in het hiernamaals en ze de jannat al firdaws schenken
Moge Allah de doden hun doen behoren tot ahl jannat van alle lagen
Moge Allah de sabiyien kleine kinderen doen behoren tot toyour al jannat (vogels van het paradijs) :'(''''
Moge Allah de ahl mushrikeen, zionisten, de barbaren fir3awnen van deze tijd kortom qawm dhalimeen doen behoren als stookhout voor het hellevuur
Allahumma tansarn al ikhwaan wa ikhwaat al muslimeen fe koullie makaan
Ya arhama arrahiemien
Allahoema ameen

10-07-2014, 23:10


Allahoema ameen.

10-07-2014, 23:12

Citaat door muslima82:
Moge Allah ze bijstaan in dit leven en in het hiernamaals en ze de jannat al firdaws schenken
Moge Allah de doden hun doen behoren tot ahl jannat van alle lagen
Moge Allah de sabiyien kleine kinderen doen behoren tot toyour al jannat (vogels van het paradijs) :'(''''
Moge Allah de ahl mushrikeen, zionisten, de barbaren fir3awnen van deze tijd kortom qawm dhalimeen doen behoren als stookhout voor het hellevuur
Allahumma tansarn al ikhwaan wa ikhwaat al muslimeen fe koullie makaan
Ya arhama arrahiemien
Ameen.

10-07-2014, 23:13
Ameen Ameen. Dua doe ik hele dag door. Na elk gebed, voor ik ga slapen en wanneer ook maar ze in mn gedachten opkomen. Ik merk echt dat ik nergens meer van geniet. Denk de hele dag door aan die kinderen.

10-07-2014, 23:13

Citaat door muslima82:
Moge Allah ze bijstaan in dit leven en in het hiernamaals en ze de jannat al firdaws schenken
Moge Allah de doden hun doen behoren tot ahl jannat van alle lagen
Moge Allah de sabiyien kleine kinderen doen behoren tot toyour al jannat (vogels van het paradijs) :'(''''
Moge Allah de ahl mushrikeen, zionisten, de barbaren fir3awnen van deze tijd kortom qawm dhalimeen doen behoren als stookhout voor het hellevuur
Allahumma tansarn al ikhwaan wa ikhwaat al muslimeen fe koullie makaan
Ya arhama arrahiemien
Allahoma amin!

10-07-2014, 23:27

Citaat door sara1987234:
Ameen Ameen. Dua doe ik hele dag door. Na elk gebed, voor ik ga slapen en wanneer ook maar ze in mn gedachten opkomen. Ik merk echt dat ik nergens meer van geniet. Denk de hele dag door aan die kinderen.
Me hart kan het niet meer verdragen om naar die beelden of filmpjes te kijken. Moge Allah een ieder van hun die in zo'n situatie zit belonen met de hoogste rangen van het paradijs

10-07-2014, 23:32
allahoemma nsor onze broeder en zuster in de hele wereld en rham amwatana

10-07-2014, 23:36

Citaat door muslima82:
Moge Allah ze bijstaan in dit leven en in het hiernamaals en ze de jannat al firdaws schenken
Moge Allah de doden hun doen behoren tot ahl jannat van alle lagen
Moge Allah de sabiyien kleine kinderen doen behoren tot toyour al jannat (vogels van het paradijs) :'(''''
Moge Allah de ahl mushrikeen, zionisten, de barbaren fir3awnen van deze tijd kortom qawm dhalimeen doen behoren als stookhout voor het hellevuur
Allahumma tansarn al ikhwaan wa ikhwaat al muslimeen fe koullie makaan
Ya arhama arrahiemien
Allahoma amin ya rab el 3alamin!

10-07-2014, 23:36
Ameen op Alle ad3iyaat..als ik aan hun denk, springen de tranen in mijn ogen...ik voel gwn hun pijn

11-07-2014, 01:25


Moge Allah onze smeekbedes verhoren.

11-07-2014, 01:42
oh Allah breng ze allemaal naar het paradijs, en laat een helse bestraffing naar beneden komen voor al die joden ya rab

11-07-2014, 01:49
Allaahoema ameen. Ik kan ook aan niks anders meer denken mijn hart kan het niet verdragen al dat leed.

Wat mij betreft mag er gewoon een bom vallen op deze hele aardbol nu.

Pagina's : [1] 2