Bekijk volle/desktop versie : De moskee waar jullie bidden!



Pagina's : [1] 2 3 4

10-07-2014, 04:29
Salam

Dit is gewoon puur uit nieuwsgierigheid dus ik maak geen onderscheid!

De moskee waar jij bid reciteert de imam warsh of hafs.
(als je ook verteld welke stad super zijn)

Als iemand me verteld hoe je zo een pol maakt maak ik die.

Dit is nogmaals puur uit nieuwsgierigheid voor me zelf!

10-07-2014, 04:38


verschil in qirat(de manier van lezen) De betekenis is het zelfde allen worden somige worden uitgesproken.

Luister naar een reciteur van marokko en naar een reciteur van saudi.
marokko: warsh reciteur omar qazabri of el kouchi surat al fatiha maliki
Saudi: hafs reciteur Saudais surat al fatiha maaaliki

10-07-2014, 04:43
vertel be3deh hoe je een pol maakt.

10-07-2014, 05:04
allemaal weten het niet? Feshkel mahnaje3 he

10-07-2014, 05:16


Ja dacht ik dus ook:P Maar vaak is dat niet zo. Laatst hadden we in moskee bij ons iemand uit marokko maar hij deed hafs.
Dit is puur meer voor me zelf helaas is op internet niet veel warsh reciteurs vandaar als ik weet welke moske in de buurt warsh reciteren een bezoekje brengen.

10-07-2014, 05:21
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit op gelet. Ik zal het indien kunnen navragen, bi idni Allah.

10-07-2014, 05:35
Kom naar moskee in Den Bosch.. De imam gaat je kippevel bezorgen..

10-07-2014, 05:37

Citaat door ZuiverheidvDien:
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit op gelet. Ik zal het indien kunnen navragen, bi idni Allah.
Inschallah

10-07-2014, 05:39

Citaat door havva.:
Ik zal eens informeren

Vermoed onze moskee warsh maar ik zal er eens aandacht aan schenken

Vind de recitatie hier en daar al anders

Maar goed, welke stad zit jij?
Haha is allemaal het zelfde:P
koran altijd goed maar was gewoon benieuwd want zelf leer ik warsh en wil het daar bij houden anders ga ik mixen snapje:P

10-07-2014, 05:40

Citaat door AssRaf:
Kom naar moskee in Den Bosch.. De imam gaat je kippevel bezorgen..
Dankje wel broer! Dat zijn reacties die ik wil zien! Elkaar aansporen tot het goeden!
Barakelahoefiek! ah jashwie

10-07-2014, 05:46

Citaat door atlasleeuw070:
Dankje wel broer! Dat zijn reacties die ik wil zien! Elkaar aansporen tot het goeden!
Barakelahoefiek! ah jashwie
Dank je wel broer.. Deze imam zit er net iets langer dan een jaar en is gewoon een geschenk van Allah.. Ben echt blij dat zijn pad hem naar onze moskee heeft gestuurd.. Je moet gewoon op je lippen bijten om niet te huilen als hij begint met reciteren.. Zo mooi, rustgevend en zuiver macha'Allah..

10-07-2014, 05:56

Citaat door AssRaf:
Dank je wel broer.. Deze imam zit er net iets langer dan een jaar en is gewoon een geschenk van Allah.. Ben echt blij dat zijn pad hem naar onze moskee heeft gestuurd.. Je moet gewoon op je lippen bijten om niet te huilen als hij begint met reciteren.. Zo mooi, rustgevend en zuiver macha'Allah..
daar ga je voor om tahrahwih te bidden. Hamdoelilah marokko stuurt in deze maand mensen naar moskeeën in nederland.
Dit jaar zitten er ook jongens tussen wollah eh broer je gaat denken ga verder weha niet stoppen! tot volgende dag!
vorige jaar kwam er 1 naar den haag mohsihnine! Wollah broer wat jij zegt over die imam van jullie precies zelfde!

hiwa
allahoema nahwier qoeloehbahnah!

10-07-2014, 06:04


Abu Bakr, Nijmegen

10-07-2014, 16:37

Citaat door SheikhAlBalad:
Abu Bakr, Nijmegen
Dank u!
Warsh of hafs?

10-07-2014, 16:45
Ik pm jou even een opname ...

Pagina's : [1] 2 3 4