Bekijk volle/desktop versie : Er wacht nog een schande voor Oranje fans ..Brazilie gaat gehakt van hun maken



10-07-2014, 01:47
Ik weet nu al dat het 7-0 zal worden voor Brazilie ...Brazilie moet iets rechtzetten voor hun fans

14-07-2014, 13:31


Nederland verloor in de laatste 2 WK's maar 1 keer in 14 wedstrijden. topland

14-07-2014, 15:15
Sommige gasten hebben hier totaal geen verstand van voetbal.

14-07-2014, 18:12

Citaat door Smoothoperator:
Sommige gasten hebben hier totaal geen verstand van voetbal.
LG en Clichy hebben nooit verstand van voetbal gehad. Maar openen altijd stronttopics waar ze voorschut staan. Hun moet je niet serieus nemen deze amateurs

14-07-2014, 22:31



Citaat door BBITG:
Brazilie is een heel zwak team dat door de fifa de halve finale heeft gehaald. Nederland had met 5-0 kunnen winnen.
O je bedoelt die eerste 2 doelpunten die niet telde en die 2 penaltys die Brazilie niet kreeg? Uhu 5-0.

14-07-2014, 23:00

Citaat door BBITG:
Sorry maar ik weet niet waar jij het over hebt. Nederland heeft met 3-0 gewonnen en Brazilie heeft geen echte kansen gehad, Thiago Silva had in de 3e minuut rood moeten krijgen en als Nederland de kansen beter had uitgespeelt had het 5-0 kunnen zijn. Dus die 7-0 winst voor Brazilie van TS slaat nergens op en is nergens op gebaseert.
Die overtreding speelde zich af buiten de 16 wat inderdaad en rood was niet in de 16 dus geen penalty.

Die andere doelpunt was buitenspel.

Vlaar maakte hands in de 16 en Brazilië kreeg geen penalty, Oscar werd onderuit gehaald en in plaats van dat hij een penalty kreeg, kreeg hij geel.

Dan zou het 0-2 staan voor Brazilië, die laatste goal van Nederland telde wel dus 1-2 voor Brazilië.


PS: die 0-7 was voor de wedstrijd voorspelt

14-07-2014, 23:07


Met 11 man heeft NL gehakt van ze gemaakt. Wat is jouw voorspelling als ze met 10 man waren verder gegaan?

14-07-2014, 23:36

Citaat door BBITG:
Ik weet dat ie voor de wedstrijd was voorspeld alleen het was helemaal nergens op gebaseert. Brazilie heeft gewoon een team van niks en Nederland heeft verdiend gewonnen van hun.
Verdient... dat betwijfel ik.. Nederland had enorm veel geluk met zo een scheids.. wees gewoon eerlijk.

En ja Brazilie is indd drama dus nergens om trots op te zijn.

15-07-2014, 15:48
Om 5uur was het weer ramadan hoor.. let beetje op je taalgebruik.

Ik zeg gewoon dat het 1-2 had kunnen zijn voor Brazilië omdat er twee ongeldige doelpunten werd gescoord.. Waarom zo een ontkenningsfase? Als je neutraal bent kun je dit gewoon toegeven..

15-07-2014, 15:53

Citaat door BBITG:
Scheids was echt niet voor Nederland, duw in de rug van Robben was ook gewoon een penalty. En ik ben niet eens voor Nederland maar vind wel dat ze verdient hebben gewonnen. Ik reageer slechts op de titel van de topic waar ts er volledig naast zat met zijn voorspelling alleen ik weet niet waarom jij zo blijft plakken. Je bent zeker voor Brazilie of je bent echt tegen Nederland.
Safi Nederland heeft WK gewonnen en Nederland is superieur. Nederland is de beste voetbal land ooit geweest en Eredivisie spelers horen eigenlijk allemaal bij Real, Bayern te spelen...

ik vond Nederland drama op dit WK behalve in de 2de helft tegen Spanje en tegen Costa Rica.

15-07-2014, 18:01

Citaat door DracullaLN:
Safi Nederland heeft WK gewonnen en Nederland is superieur. Nederland is de beste voetbal land ooit geweest en Eredivisie spelers horen eigenlijk allemaal bij Real, Bayern te spelen...

ik vond Nederland drama op dit WK behalve in de 2de helft tegen Spanje en tegen Costa Rica.

Niet overdrijven, NL is relatief gezien wel de beste vd wereld, meer niet.

Google ff t woord relatief voordat je weer begint te kakelen

©®™