Bekijk volle/desktop versie : Hamburgers



09-07-2014, 11:38
Ha lieve leden, salaam walaykom,

Ik heb een vraagje. Ik heb dus onwijs veel zin in een hamburger a la Royale/de Luxe (Kanaalstraat). Weet iemand hoe ik zo'n burger maak in mijn eigen keuken?

- Hoe kruiden zij het gehakt?
- Wat voor saus doen zij er op?
- Wat voor groente hebben zij er op? Er zit ook altijd iets zuurderigs op. Weet nooit wat dat is. Iemand van jullie misschien?

En o ja, waar haal ik zulke burger broodjes?

Ik hoop dat jullie mij kunnen hepen!!

Liefs,

Appetijtelijk

09-07-2014, 12:19


albert heijn en bas van der hijeden verkopen hamburg kruiden. super lekker. en dan heb je bij de turk een hamburg sausje. en je kan zelf kiezen of je augurken erop doet en sla komkommer en tomaat. en oo ja cheddar kaas als je cheeseburger wilt maken.
de broodjes zijn te koop enkel in de appie heijn


heb er zin in

09-07-2014, 12:53
Maar op kanaalstraat doen ze er ook altijd groente op met een rodebieten structuur, maar dan wat zuurder. Ook de kleur is niet rood, maar wit, oranje, geel..

Zal eens naar de AH rijden zo! Shokran

09-07-2014, 13:21

Citaat door Appetijtelijk:
Maar op kanaalstraat doen ze er ook altijd groente op met een rodebieten structuur, maar dan wat zuurder. Ook de kleur is niet rood, maar wit, oranje, geel..

Zal eens naar de AH rijden zo! Shokran
je kan zoetzuur groenten erbij doen, die is ook te koop bij turkse winkels. een bak

09-07-2014, 14:35



Citaat door sarah27:
je kan zoetzuur groenten erbij doen, die is ook te koop bij turkse winkels. een bak
Het is dat je niet zo snel van iemand kan houden, maar anders...
Dat is echt precies het geen wat ik zocht.