Bekijk volle/desktop versie : WK 2026: Afrika steunt de Marokkaanse kandidatuur



08-07-2014, 20:28


Marokko ontvangt de totale steun van de Confederatie van de Afrikaanse Football (CAF) om het WK 2026 te organiseren, op basis van de opmerkingen van de voorzitter Issa Hayatou.

Issa Hayatou, voorzitter van de Confederatie van Afrikaanse Voetbal (gevestigd in Cairo) net zei, volgens Shorouknews site die CAF klaar is om de applicatie aan de Marokkaanse Koninkrijk aangevoerde gastheer van de World Cup 2026.

Marokko is volgens Hayatou, een waardige vertegenwoordiger van het Afrikaanse continent en sterk om deze editie van het grootste voetbalevenement ter wereld te organiseren.

Opgemerkt moet worden dat Marokko meer dan eens heeft aangeboden om het WK te organiseren, meer recentelijk, toen hij nipt verloor de eer van het hosten van 2010 tegen het WK in Zuid-Afrika bij de eindstemming van het Uitvoerend Comite van de FIFA.

FCA is het grootste orgaan van het voetbal in Afrika, dus het is het hele Afrikaanse voetbal hoogtepunten van Marokko kandidatuur voor het WK worden gehost door het continent.


google translator: http://www.bladi.net/coupe-maroc-monde-2026.html

Ik zou zeggen als Qatar het niet wordt, laat Marokko het hosten want 2026 is wel heel ver weg.

08-07-2014, 23:59


Geloof me we hebben de tijd nodig !
We moeten nog een ploeg opzetten die in eigen land minimaal de tweede ronde moet kunnen halen!

09-07-2014, 00:04

Citaat door BONDSCOACH:
Geloof me we hebben de tijd nodig !
We moeten nog een ploeg opzetten die in eigen land minimaal de tweede ronde moet kunnen halen!
2022 moet genoeg zijn.

09-07-2014, 00:32
Insha Allah