Bekijk volle/desktop versie : het zoveelste incident



Pagina's : [1] 2

07-03-2005, 17:05



Man kleedt zich uit in kantoor UWV

Uitgegeven: 7 maart 2005 14:09

TILBURG - Omdat hij zich figuurlijk uitgekleed voelde door het UWV, heeft een Tilburgse man zich maandag in het kantoor van de uitkeringsinstantie in Tilburg uitgekleed en vastgeketend. Hij wilde zo aandacht vragen voor zijn problemen.

De man ontkleedde zich maandagmorgen in een spreekkamer. Een woordvoerder van het UWV meldde dat de actie van de man geholpen heeft. Toen hij zijn kleren weer aanhad, is met hem gepraat. "En we zijn er uitgekomen. Het probleem is opgelost", aldus de zegsman.


Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Altijd op de hoogte met de gratis NU.nl/nieuwslezer
Onderweg op de hoogte blijven? Ga naar NU.nl/pda
NU.nl homepage
(c) ANP
bron:http://www.nu.nl

07-03-2005, 17:07





Gegroet,

Saïd.

07-03-2005, 17:09
Ja erg he? Dan heb je toch liever een echte terrorist ?

Latex.

07-03-2005, 17:11
het schandalige van dit bericht, is het feit dat het UWV mensen tot wanhoop drijft. Zo erg dat een man het nodig vindt om zich naakt vast te ketenen.
En dit is niet het eerste incident betreffende een boze client.

07-03-2005, 17:13



Citaat door Judi:
het schandalige van dit bericht, is het feit dat het UWV mensen tot wanhoop drijft. Zo erg dat een man het nodig vindt om zich naakt vast te ketenen.
En dit is niet het eerste incident betreffende een boze client.
Weet je wat ik nog erger vindt?


Citaat:
"Een woordvoerder van het UWV meldde dat de actie van de man geholpen heeft. Toen hij zijn kleren weer aanhad, is met hem gepraat. "En we zijn er uitgekomen. Het probleem is opgelost"


Wie is de volgende??

Gegroet,

Saïd.

07-03-2005, 17:14

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Weet je wat ik nog erger vindt?



Wie is de volgende??

Gegroet,

Saïd.
precies!!
dat is schandalig!

07-03-2005, 17:14

Citaat door Judi:
het schandalige van dit bericht, is het feit dat het UWV mensen tot wanhoop drijft. Zo erg dat een man het nodig vindt om zich naakt vast te ketenen.
En dit is niet het eerste incident betreffende een boze client.
Aan de andere kant, wie heeft er eigenlijk een reden nodig om zich naakt vast te ketenen? Je weet niet wat je mist.

07-03-2005, 17:15

Citaat door Kaaskopius:
Aan de andere kant, wie heeft er eigenlijk een reden nodig om zich naakt vast te ketenen? Je weet niet wat je mist.
ieder zijn plezier en fantasieen. :

07-03-2005, 17:17

Citaat door Judi:
ieder zijn plezier en fantasieen. :
Oh, ik dacht uit je avatar op te kunnen maken dat je een man zocht, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik wegloop als ik aan de radiator hang.

07-03-2005, 17:19

Citaat door Kaaskopius:
Oh, ik dacht uit je avatar op te kunnen maken dat je een man zocht, je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat ik wegloop als ik aan de radiator hang.
mijn avatar en het onderschrift hoef je niet zo serieus te nemen.

07-03-2005, 17:37
UWV - Beton moet boze clienten tegenhouden
Posted on Wednesday, February 16, 2005 9:18 AM
Met het plaatsen van een aantal betonnen palen voor de beide hoofdingangen wil uitkeringsinstantie UWV incidenten zoals vorige week voorkomen. Op andere veiligheidsmaatregelen word nog gestudeerd.

De schrink zat er vorige week goed in bij het personeel van uitkeringsinstantie UWV in Hengelo. Een boze client reed met zijn auto het pand binnen en richtte een chaos aan. De Enschedeeer ging volledig door het lint;hij was boos omdat hij vond dat hij slecht werd geholpen.Meteen de volgende dag zijn voor de ingangen van het pand betonnen palen geplaatst. Het UWV aan de Beatrixstraat heeft twee ingangen. Voor de ingang van de oudbouw ( het vroegere GAK kantoor)staan nu vijf betonnen palen. Voor de nieuwbouw staat een grote betonnen paal. Pal daarnaast staan twee ijzeren palen.Het beton moet soortgelijke incidenten in de toekomst voorkomen. 'Dit is een eerste maatREGEL, we moesten natuurlijk snel iets doen. Maar voordat we verdere STRUCTURELE MAATREGELEN nemen moeten we eerst een analyse maken van wat er precies gebeurd is' zegt regiodirecteur J.Oosterloo van het Uitvoeringsorgaan Werknemers Verzekeringen.De galzen draaideur werd bij het incident totaal verni. De plek is tijdelijk dichtgetimmerderd, de kleine deur ernaast fungeert nu tijdelijk als hoofdingang. Oosterloo durft zelfs niet te voorspellen of de glazen draaideur wel volledig wordt hersteld.'Maar nogmaals, structurele maatregelen zullen we pas nemen na een probleemanalyse. Het incident in Hengelo zou er zelsfs toe kunnen leiden dat de veiligheidsmaatregelen bij alle UWV vestigingen worden aangescherpt. Daarover kan Oosterloo nog niets zeggen, 'maar ik sluit niet uit dat ze er elders van kunnen leren'zegt de UWV man. Peroneel van het UWV heeft regelmatig te maken met agressieve clienten. Meestal gaat het om verbaal geweld.

Bron : Twentsche Courant / Tubantia - dd. 16 - 2 - 2005

07-03-2005, 18:30
Ik hoop niet dat er nu massaal mensen naar de UVW gaan en daar naakt voor de stoep staan. Ik bedoel: straks denken ze nog dat het een manier is om geholpen te worden.

(begrijp me goed, ik kan het me goed voorstellen dat men uit onmacht tot dit soort acties overgaat.)

07-03-2005, 19:18



Citaat door Rebel_1963:
Ik hoop niet dat er nu massaal mensen naar de UVW gaan en daar naakt voor de stoep staan. Ik bedoel: straks denken ze nog dat het een manier is om geholpen te worden.

(begrijp me goed, ik kan het me goed voorstellen dat men uit onmacht tot dit soort acties overgaat.)
Die instanties zijn bureaucratisch en behandelen mensen soms alsof het beesten zijn. Ik heb dat ook gehad hoewel ik uiteindelijk alsnog kon blijven bij de baas en geen ww nodig had.

Helaas gaat TPG Post, waar ik werk, alsnog mensen wegtrappen en moet ik misschien ook wel naar het GAK. Moet er niet aan denken. Die mensen zijn soms zo halsstarrig. Regeltjes die nergens op slaan en trage procedures drijven mensen vaak tot wanhoop. Ze hebben immers jaren premie betaald en worden opeens geconfronteerd met ambtenaren die vanachter hun bureau doodleuk zeggen dat je twee maanden moet wachten voor je wat hoort. En ja, ondertussen lopen de rekeningen wel door voor de mensen...

07-03-2005, 19:19

Citaat door Judi:



Man kleedt zich uit in kantoor UWV

Uitgegeven: 7 maart 2005 14:09

TILBURG - Omdat hij zich figuurlijk uitgekleed voelde door het UWV, heeft een Tilburgse man zich maandag in het kantoor van de uitkeringsinstantie in Tilburg uitgekleed en vastgeketend. Hij wilde zo aandacht vragen voor zijn problemen.

De man ontkleedde zich maandagmorgen in een spreekkamer. Een woordvoerder van het UWV meldde dat de actie van de man geholpen heeft. Toen hij zijn kleren weer aanhad, is met hem gepraat. "En we zijn er uitgekomen. Het probleem is opgelost", aldus de zegsman.


Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Altijd op de hoogte met de gratis NU.nl/nieuwslezer
Onderweg op de hoogte blijven? Ga naar NU.nl/pda
NU.nl homepage
(c) ANP
bron:www.nu.nl
KOUOUOUOUOUD!!!!!

07-03-2005, 19:24

Citaat door Pleeborstel:
Die instanties zijn bureaucratisch en behandelen mensen soms alsof het beesten zijn. Ik heb dat ook gehad hoewel ik uiteindelijk alsnog kon blijven bij de baas en geen ww nodig had.

Helaas gaat TPG Post, waar ik werk, alsnog mensen wegtrappen en moet ik misschien ook wel naar het GAK. Moet er niet aan denken. Die mensen zijn soms zo halsstarrig. Regeltjes die nergens op slaan en trage procedures drijven mensen vaak tot wanhoop. Ze hebben immers jaren premie betaald en worden opeens geconfronteerd met ambtenaren die vanachter hun bureau doodleuk zeggen dat je twee maanden moet wachten voor je wat hoort. En ja, ondertussen lopen de rekeningen wel door voor de mensen...
Ja, ik weet er alles van. Er zijn zelfs mensen die 6 maanden of langer op een ww-uitkering moesten wachten. Dat is toch ongehoord, wie kan nou zolang zonder inkomsten, of je hebt wat spaargeld. Of erger, je huis opeten. (verkopen).

Pagina's : [1] 2