Bekijk volle/desktop versie : Broodbakmachine,kopen of niet?



Pagina's : [1] 2 3

07-03-2005, 16:04
Dames,

Wie heeft een broodbakmachine en heeft hier echt iets aan?
Is het brood echt lekker en maak je er echt gebruik van?

Graag jullie reacties

07-03-2005, 16:09


mijn moeder heeft er 1 en ik moet je eerlijk zeggen hoe zei het maakt is het niet zo lekker gewoon standaard brood

maar mijn broer heeft er ook 1 en hoe hij het weer maakt is het heeeeeeeeerlijk soms doet hij er noten in en olijven en tomaat soort italiaans brood

en een keer had hij ook appel rozijnen heel veel noten toen leek het net een taartje echt heerlijk dus als je er veel mee gaat doen zal ik zeggen koop het dan is het heerlijk maar wil je gewoon standaard brood maken nee dan niet want dan is het brood niet zo lekker vind ik

07-03-2005, 18:32
hoi dames,ik heb een hele goeie broodbakmachine gekocht by de KRUIDVAT
voor maar 29 euro.je kan met deze broodbakmachine deeg voor brood kneden,crossiants,pizzadeeg enz ook kan tie brood bakken


je kan deze broodbakmachine ook by de marskramer halen voor 39euro

ik heb er veel plezier mee ik hoef nooit meer deeg te kneden.
dat geeft een fijn gevoel

07-03-2005, 18:35
en nog iets ik gebruik myn broodbakmachine alleen om te kneden.
ik heb 1keer geprobeerd om brood mee te bakken nou de brood
kwam er als een BAKSTEEN uit haha
maar hy kneed het deeg heel goed

07-03-2005, 19:48


ik heb er eentje een tijdje geleden gekocht voor 35 euro geloof ik kan er ook een hoop mee zelfs marmelade maar heb hem nog nooit gebruikt nog geen zin gehad om hem uit de verpakking te halen

08-03-2005, 17:04
hoi je kan met een broodkneedmachine ook lemsemmem deeg mee maken.
ik heb het vorige week gemaakt en het deeg was lekker zacht.
dus iedereen die nog geen broodbakmachine heeft adviseer ik om er
1te kopen

26-03-2005, 13:54
hebben ze bij de kruidsvat een broodbakmachine ?????? of was het zo'n tijdelijke actie .
ben benieuwd want ik wil er ook 1

26-03-2005, 15:16
jaaa moet je kopen wij hebber er thuis 1 en me zus heeft er 1 en heeeel veel buren ook hahahahah en het is handigggggggggggggggggggg

26-03-2005, 22:16

Citaat door abboura:
hebben ze bij de kruidsvat een broodbakmachine ?????? of was het zo'n tijdelijke actie .
ben benieuwd want ik wil er ook 1
Was helaas een tijdelijke actie.

28-03-2005, 13:09
Ik heb er al jaren 1 en gebruik 'm nooit, ja 3x ofzo... Brood haal ik bij AH, ook vers gebakken zeg maar hahhaa..

Maarre... hoe kun je 'm gebruiken om deeg te kneden voor msemn???? MMMMM... ik wil altijd simpel, dus dit is wel interessant?

28-03-2005, 13:22
Precies, ik ben ook benieuwd!!
Kun je bij alle broodbakmachines alleen kneden en niet bakken?
Ik hoorde ook iemand over een 'kneedmachine' , wat wordt daarmee bedoeld?

28-03-2005, 16:26
Die van mij kan kneden, rijzen, bakken, maar ook jam maken. Maar goed heb 3x een brood gebakken, was best lekker, maar van AH is toch makkelijker, goedkoper en blijft langer lekker.

Ik ben wel benieuwd naar deeg maken voor bv msemen, want dat moet je zo lang kneden en dus doe ik dat niet

28-03-2005, 16:28


Mijn Inventum broodmachine heb ik nu ongeveer twee jaar en ik gebruik hem bijna dagelijks. Iedere dag voor broodjes (ik bak ze af in de oven). Bak allerlei soorten, van muesli bol tot kaas-ui bollen en alles wat daar tussen in zit. Tevens gebuik ik hem voor pizzadeeg, koekjes deeg etc. Dit zijn standaard programma's. Cake vind ik te droog uit de bbm, verder gaat alles perfect. Als de mijne stuk gaat, koop ik direct een nieuwe. Ik had hem achteraf tien jaar eerder willen hebben! Ik begrijp ook niet, waarom hij bij zoveel mensen in de kast blijft staan!

Warme groet,
Sophia

28-03-2005, 16:30

Citaat door Sophgia:
Mijn Inventum broodmachine heb ik nu ongeveer twee jaar en ik gebruik hem bijna dagelijks. Iedere dag voor broodjes (ik bak ze af in de oven). Bak allerlei soorten, van muesli bol tot kaas-ui bollen en alles wat daar tussen in zit. Tevens gebuik ik hem voor pizzadeeg, koekjes deeg etc. Dit zijn standaard programma's. Cake vind ik te droog uit de bbm, verder gaat alles perfect. Als de mijne stuk gaat, koop ik direct een nieuwe. Ik had hem achteraf tien jaar eerder willen hebben! Ik begrijp ook niet, waarom hij bij zoveel mensen in de kast blijft staan!

Warme groet,
Sophia
Toch maar eens gaan sparen, geloof ik

01-04-2005, 21:43
He Sopiah,

Kun je eens wat recepten geven? Want ik wil ook wel eens effe showen met mijn eigen gebakken brood... zonder zelf te moeten kneden dan hahahhaa...

M.

Pagina's : [1] 2 3