Bekijk volle/desktop versie : Dakka marrakchia Sindibad VS Caracas ( negaffa award )



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

07-03-2005, 15:48
Hello ladiess...


apart van dat jurken gebeuren, en dat negativiteit van de meisjes onderling

Wie van de 2 groepen vonden jullie goed..

persoonlijk vond ik dat Caracas, toch een betere show gegeven heeft. vooral dat dans van die lekkertje
heb ze al een paar keer meegemaakt op bruilofte, ze zijn echt super..!! je kan lekker bounce op hun muziek

Sindibad vond ik toch een beetje te saai, kwa showen, ze kunnen wel keigoed spelen.. maar goed..

wat is jullie mening

kussiessss anissa

ps: er zaten wel wat lekkertjes daar tussen in..

07-03-2005, 16:01


caracasssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07-03-2005, 16:07
Ik vond ze beiden goed , alleen vond ik dat caracas gewoon te veel heeft gespeelt , de bruidjes konden nergens langs , en ze trokken alle aand8 naar hun eigen , de mensen keken niet meer naar de modellen maar naar hun ..

07-03-2005, 16:18

Citaat door beni_bouyachie:
Ik vond ze beiden goed , alleen vond ik dat caracas gewoon te veel heeft gespeelt , de bruidjes konden nergens langs , en ze trokken alle aand8 naar hun eigen , de mensen keken niet meer naar de modellen maar naar hun ..
saloua had sindibad voor ff nodig, en bab marrakech had caracas wat langer nodig..

ieder zijn eigen programmering..

tjah, dat hele shit is drama georganiseerd, de podium was eve groot als me neus.. je wordt in 1 x gepushed op de podium.. je kan geen enkele kant meer op..

07-03-2005, 16:21


Ja podium was heel slecht gedaan, jammer ... maar toppie gespeeldd en jij vooral

07-03-2005, 16:35
helaas kon ik je niet spreken meiske, we werde gewoon in een varkenstal gepushed, en dan zegt ie nog, als jullie klaar zijn, direct naar huis opshouten, haha je moest zien..

jongens van sindibad, caracas, cheb karim, ze wouden hem bijna slopen..

ik had m beter een pakslaag kunnen geven, in de toilet opsluiten. en de hele dag sjanse met de smatjes.. :P

07-03-2005, 16:42
Ik vond ze beide even goed eigenlijk..

07-03-2005, 16:50
heb je gelijk in hoor.. sindibad is ook een goeie..
ach het gaat erom dat je er een sfeertje in gooit en op het muziekritme kan dansen..

07-03-2005, 16:57
sindibad moet zich maar wakker schudden, ze zijn zo te zien zeker niet meer de beste... geef mij maar beter caracas... klasse jongens!!!

07-03-2005, 17:01

Citaat door nesh:
Ik vind SINDIBAD persoonlijk beter. Ook kei gaaf op bruiloften enzo. Als ze met zijn allen zijn!

El moechoe, speel je bij C..?
yeps..

07-03-2005, 20:31
he el moechoe,

heb jij ook ff voor bruidegom gespeeld? Samen met de sousia lebsa?

beslama

07-03-2005, 21:28

Citaat door daliladiab:
he el moechoe,

heb jij ook ff voor bruidegom gespeeld? Samen met de sousia lebsa?

beslama
ben zijn broer..

07-03-2005, 21:33



Citaat door cheb_farid:
waga fiek a fucxker

a bouncer... je weet die ass wel te shake

07-03-2005, 21:36
en btw
deel die chicks wel met me... niet zo gierig doen...

07-03-2005, 21:54

Citaat door supersoesje:
Hello ladiess...


apart van dat jurken gebeuren, en dat negativiteit van de meisjes onderling


Erg he anisa? Damnn als je dansvloer opging, keken ze je aan so van.. wat doe jij hier
Wie van de 2 groepen vonden jullie goed..


Shab OUJDA.. Caracas


persoonlijk vond ik dat Caracas, toch een betere show gegeven heeft. vooral dat dans van die lekkertje


Jah jah Farid shakte 'm wel,

heb ze al een paar keer meegemaakt op bruilofte, ze zijn echt super..!! je kan lekker bounce op hun muziek

Sindibad vond ik toch een beetje te saai, kwa showen, ze kunnen wel keigoed spelen.. maar goed..

Ze waren ooit TOP, het lijkt alsof ze slechter en slechter worden



kussiessss SOESJEEE

ps: er zaten wel wat lekkertjes daar tussen in..

jep jep

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6