Bekijk volle/desktop versie : Dit is echt f@cking .....!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-03-2005, 15:32
ERRUG!!!!!!!!!!!! (dit is een schokwekkend verhaal)


weTEN jullie nog die meisje die van de duikplank is gesprongen en daarvoor was een jongen ervan af gesprongen...die jongen verloor wat zaadcelletjes..en die meisje sprong er een paar sec daarna vanaf, recht op die zaadcelletjes in een warm zwembad.??????????// WETEN JULLIE DAT NOG DIE VERHAAL!!


Nou ze is dus niet daar de dokter geweest..wat heel stom was..en dat komt allemaal door jullie.. want jullie hebben gezegt dat het onzin was om zo zwanger te raken..KIJK nu moet ze met een kind lopen..ze is nu drie maanden zwanger ...wat moet ze tegen haar ouders gaan zeggen....ja ik ben van de duikplank gesprongen en nu ben ik zwanger he?

Die ouders zullen vast wel niet staat te samen.


Die jongen van wie ze zwanger is ..verklaard haar ookal voor gek..en zegt dat ze hem met rust moet laten..en hij zegt gewoon daat ze het met iemand heeft gedaan..terwijl ze dat echt niet heeft gedaan.


whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vind het zo erg voor haar..wat moet ze doen..en wat kan ik voor haar doen...? ZE begint nu een klein buikje te krijgen..het valt nu nog te verbergen...maar binnen twee maanden moet er wel iets gebeuren ..want dan is het echt zichtbaar..

07-03-2005, 15:36


vanzodra zaadcelletjes in water terechtkomen worden die verbroken... naar het scheint

07-03-2005, 15:40
Sorry,
maar ik geloof echt niet dat zij van de zaadcelletjes zwanger is geworden, kop op zeg, geen biologie les gehad?

Ik geloof het echt niet, het lijkt mij onmogelijk.

als het zo makkelijk ging dan was iedereen al zwanger. Wat als je gaat zwemmen en er komen een paar zaadjes vrij van de man naast je? wordt je dan ook zo snel zwanger???
het lijkt mij niet logisch

07-03-2005, 15:40
Nou er is toch wel een zaadje blijven leven..die haar eicel wist te vinden!!!

07-03-2005, 15:41



Citaat door zeepareltje21:
Sorry,
maar ik geloof echt niet dat zij van de zaadcelletjes zwanger is geworden, kop op zeg, geen biologie les gehad?

Ik geloof het echt niet, het lijkt mij onmogelijk.

als het zo makkelijk ging dan was iedereen al zwanger. Wat als je gaat zwemmen en er komen een paar zaadjes vrij van de man naast je? wordt je dan ook zo snel zwanger???
het lijkt mij niet logisch
Je hebt groot gelijk

07-03-2005, 15:43
Diegene die dit verhaal gaat geloven is echt dom.....

07-03-2005, 15:43
Zeepareltje...deze meid..kwam met een harde snelheid..op die zaadcelletjes terecht..laten we zeggen ongeveer 200 km/u. Dan kan het gerust je lichaam binnen dringen he..?

En wat jullie geloven het niet..ze is het bewijs..ze is zwanger zonder s ex.. die jongen is gewoon een goede vriend van ons..en hij heeft eerlijk toegegeven dat hij was klaargekomen op het moment dat hij het water inging..en zei ging er gelijk achteraan..

Beeld je deze situatie eens in..en kijk maar ..het kan dus toch wel he?

07-03-2005, 15:45
Tis echt waar..ik word helemaal weako van het idee..dat ik als leugenaar bestempeld word..

Wetenjullie hoe erg het is..om iemand in je omgeving mee te maken die letterlijk psycho word..

07-03-2005, 15:46
200KM per uur

Ga iets anders bedenken hoor...mij hou je niet voor de gek....

07-03-2005, 15:46
200 km/u is gewoon een voorbeeld het kan ook harder zijn hoor..

die duikplank is 3 meter en dat is echt hoog..

07-03-2005, 15:49

Citaat door casa_babygurl3:
Zeepareltje...deze meid..kwam met een harde snelheid..op die zaadcelletjes terecht..laten we zeggen ongeveer 200 km/u. Dan kan het gerust je lichaam binnen dringen he..?

En wat jullie geloven het niet..ze is het bewijs..ze is zwanger zonder s ex.. die jongen is gewoon een goede vriend van ons..en hij heeft eerlijk toegegeven dat hij was klaargekomen op het moment dat hij het water inging..en zei ging er gelijk achteraan..

Beeld je deze situatie eens in..en kijk maar ..het kan dus toch wel he?
het lijkt me heel erg onwaarschijnlijk, ik denk dat je eerder moet geloven dat die vriendin van je tegen je gelogen heeft en het wel met iemand gedaan heeft... (maar ik ken haar niet, dus ik kan niet oordelen)

Maar wat houd haar tegen om naar een dokter te gaan haar vragen of het waar is dat het door zwembad komt.... en dan naar een imaam te gaan wat ze dan moet doen in zo'n situatie en dan tegen haar moeder vertellen...

07-03-2005, 15:51

Citaat door casa_babygurl3:
200 km/u is gewoon een voorbeeld het kan ook harder zijn hoor..

die duikplank is 3 meter en dat is echt hoog..
200 km/u?? doe normaal man, de snelste achtbaan van Nederland haalt dat niet eens ik gok op rond de 75 km/u

07-03-2005, 15:51


wij proberen je niet als een leugenaar te bestempelen, maar het is niet sterk genoeg om het te kunnen geloven.
misschien ligt het wel aan je vriendin en durft zij de waarheid niet te vertellen. Ik zeg MISSCHIEN, ik ken haar niet en heb het recht NIET om over haar te oordelen.

maar het verhaal komt gewoon niet sterk over. het lijkt meer op een sprookje. Zij kuste een kikker en die veranderde in een prins of iets degelijks

sorry meid, als ik iets verkeerds heb gezegd

07-03-2005, 15:52

Citaat door casa_babygurl3:
Zeepareltje...deze meid..kwam met een harde snelheid..op die zaadcelletjes terecht..laten we zeggen ongeveer 200 km/u. Dan kan het gerust je lichaam binnen dringen he..?

En wat jullie geloven het niet..ze is het bewijs..ze is zwanger zonder s ex.. die jongen is gewoon een goede vriend van ons..en hij heeft eerlijk toegegeven dat hij was klaargekomen op het moment dat hij het water inging..en zei ging er gelijk achteraan..

Beeld je deze situatie eens in..en kijk maar ..het kan dus toch wel he?
Hoe is hij dan klaargekomen?
Ik begrijp het niet echt....

07-03-2005, 15:53

Citaat door soufiane37:
200 km/u?? doe normaal man, de snelste achtbaan van Nederland haalt dat niet eens ik gok op rond de 75 km/u

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8