Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn al die Marokkanen toch mee bezig nu op straatweg (Utrecht)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

06-07-2014, 03:22
ik zie alleen marokkanen feesten en de boel op stelten zetten..zijn er nog wel jongeren in de moskee geweest?

06-07-2014, 03:25


Ik kan ze horen vanuit Leidsche Rijn

06-07-2014, 03:28
dieren gwn

06-07-2014, 03:29
Was hartstikke gezellig, weetje als je ze dieren vind en onbeschoft waarom kom je dan kijken eh hoofden..???

Blijf dan lekker thuis en kom dan niet kijken of zeg het volgende keer in de gezicht van die jongens haha dan wil ik wel zien hoe ze je in de lucht gooien

06-07-2014, 03:29


Kanaalstraat is zeker ook verbouwd?

06-07-2014, 03:31

Citaat door R-line.:
Was hartstikke gezellig, weetje als je ze dieren vind en onbeschoft waarom kom je dan kijken eh hoofden..???

Blijf dan lekker thuis en kom dan niet kijken of zeg het volgende keer in de gezicht van die jongens haha dan wil ik wel zien hoe ze je in de lucht gooien
wat zeg jij a held..ik ging bij oued amlil eten...ga lekker thuis zitten en richt je op je ramadan inplaats van daar de boel ruineren

06-07-2014, 03:32

Citaat door R-line.:
Was hartstikke gezellig, weetje als je ze dieren vind en onbeschoft waarom kom je dan kijken eh hoofden..???

Blijf dan lekker thuis en kom dan niet kijken of zeg het volgende keer in de gezicht van die jongens haha dan wil ik wel zien hoe ze je in de lucht gooien
Wie zegt dat hij niet thuis was?
Misschien was het je ontgaan maar aan de Amsterdamse straatweg staan huizen.

06-07-2014, 03:32
omdat NL door is? zoja, dacht NL maar ook zo over de marokkanen. zat NL ook maar te juichen en te toeteren en te feesten om de marokkanen. helaas is de realiteit anders. faak shgar!

06-07-2014, 03:32
ik heb een middenweg gevonden, onthouden van beiden!! maar motor moest nog opgestart worden de rest van de maand zitten ook de meeste zegeningen in
die benefit-gedoe gelul is zwaar ponzy

06-07-2014, 03:33

Citaat door Anoniempje-030:
Wie zegt dat hij niet thuis was?
Misschien was het je ontgaan maar aan de Amsterdamse straatweg staan huizen.
ik ging bij oued amlil eten..kon er niet eens doorheen komen omdat autos en honderden jongeren de wegen blokkeerden en ruzie maakten en van alles gooiden

06-07-2014, 03:37
Wat een bullshit? Fuck de heilige laat de jongens lekker feesten en ja ik zal elke keer gaan kijken so what?

Dit is mijn land hier is mijn brood en mijn toekomst en als het je niet bevalt? Ga dan lekker een uitkering en studiefinanciering of weeet ik veel wat in Marokko aanvragen ipv stoer te doen tegen iedereen hier

06-07-2014, 03:39

Citaat door mocro-utrecht:
ik ging bij oued amlil eten..kon er niet eens doorheen komen omdat autos en honderden jongeren de wegen blokkeerden en ruzie maakten en van alles gooiden
Het maakt niet uit wat je daar aan het doen was. Het gaat er om dat hij niet wist wat jij daar deed, als je dat net niet zou hebben gezegd. Hij moet dus ook niet suggereren dat je naar hun kwam kijken en dus de volgende keer thuis moet blijven.

En helaas worden zulke "activiteiten" door sommigen gezien als "gezelligheid".

06-07-2014, 03:40



Citaat door R-line.:
Wat een bullshit? Fuck de heilige laat de jongens lekker feesten en ja ik zal elke keer gaan kijken so what?

Dit is mijn land hier is mijn brood en mijn toekomst en als het je niet bevalt? Ga dan lekker een uitkering en studiefinanciering of weeet ik veel wat in Marokko aanvragen ipv stoer te doen tegen iedereen hier
jij bent zwaar de weg kwijt..zo een jongen die eindigt met hollands meisje waar die 2 kinderen mee heeft en dan weer doorgaat naar de volgende

06-07-2014, 03:41

Citaat door Kifeshdan.:
Misschien is het jou ook een beetje ontgaan, in de titel staat Utrecht.
Nee, dat is mij niet ontgaan. 'Straatweg' is slechts een afkorting. De volledige naam van deze 'straatweg' is geen Utrechtse straatweg, maar Amsterdamse straatweg.

06-07-2014, 03:41

Citaat door Anoniempje-030:
Het maakt niet uit wat je daar aan het doen was. Het gaat er om dat hij niet wist wat jij daar deed, als je dat net niet zou hebben gezegd. Hij moet dus ook niet suggereren dat je naar hun kwam kijken en dus de volgende keer thuis moet blijven.

En helaas worden zulke "activiteiten" door sommigen gezien als "gezelligheid".
ja precies..dit zie ik ze niet eens doen als marokko wint

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8